Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinnostunut 30-40 vuotta vanhemmista naisista

Vierailija
25.07.2021 |

Siis asia mistä en ole kehdannut puhua kenellekään. Olen 29-vuotias mies, mielenkiintoni kohteita ovat vain vanhat naiset. Kaverini kyselevät miksi en seurustele. En ole uskaltanut sanoa, että siksi en, koska en kehtaa julkisesti seurustella vanhojen naisten kanssa.

Olen salaa tapaillut 63 -vuotiasta naista, ja käyn Hänen luonaan säännöllisesti. Hän on eronnut, ja näin ollen vapaa seurustelemaan. En vain tiedä voinko jatkaa näin. Jossain vaiheessa salaisuuteni paljastuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. kukin tyylillään.

Vierailija
2/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todella paha, varsinkin kun ajattelen omaa ikääni 56 vuotta. Moni on tämänikäisenä vielä ihan siedettävässä kunnossa, tai ei nyt moni, mutta niitä löytyy niin naihista kuin miehistäkin. Mutta kun pannaan tuo ikälisä naiseen, eli olisivat 86-96 vuotiaita niin kyllä siinä alkaa jo huumori loppumaan, siis jos ajatellaan seksuaalisessa mielessä. No joo, ei aivan suoraan verrattavissa aloittajan tapaukseen, jolloin nainen on sentään aika paljon nuorempi vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, olet aikuinen ihminen ja kun ne seurustelukumppanisi ovat myös aikuisia, täysivaltaisia, vapaaehtoisia, niin...

Kaverisi eivät todennäköisesti ymmärrä, mutta sanot vain, että mulla on tällainen fetissi vanhempiin naisiin, eikä ne nuoremmat vain kiinnosta tarpeeksi. Ja vähän huumoria peliin: Nätin itseäsi kymmenen vuotta vanhemman kohdalla tuumaat kaverille, että "Viehättävä nainen, parikymmentä vuotta vanhempana olisi mun makuun tosi hottis".

:D

Muillakin joilla on valtavirrasta ja "ihanteesta" poikkeava kiinnostuksen kohde on painetta kuulua joukkoon. Mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vähemmän antaa enää painoarvoa niille kavereiden tuomitseville mielipiteille. Jos et riko mitään lakia etkä aiheuta haittaa kenellekään, niin pidä mistä pidät. 

Vierailija
4/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin, niitä pitäisi etsiä hautuumaalta.

Vierailija
5/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, elä omaa elämääsi ja nauttikaa toisistanne. M50

Vierailija
6/6 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että anna mennä vaan. Toisille ei kuulu jos tykkäät vanhoista naisista. Olette vapaat olemaan yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme