Uusi nimikauhistus:
Tonico!
Kaverin FB-kaverin lapsi. Yleistyyköhän?
Kommentit (40)
On kyllä jo aika paha. Onneksi tosta saa helposti lempinimen Toni, ettei lapsen tarvi loppuikäänsä hävetä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:17"]
Tonico!
Hah,Haa! Tiesikö kaverisi, että panet hänen kaverinsa lapsen nimen tänne ilkuttavaksi?
Entäs jos Tonicon äiti lukee tämän? Saattaa kaveruus katketa.
[/quote]
[/quote]
No kaverilla on 623 kaveria. Saa olla aika fakiiri arvatakseen, että se olen minä. Ja mitä sitten? Nimi on erikoinen. Sen äitikin täytyy tietää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:27"]
On kyllä jo aika paha. Onneksi tosta saa helposti lempinimen Toni, ettei lapsen tarvi loppuikäänsä hävetä.
[/quote]
Mä käyttäisin kyllä Nicoa lempinimenä.
Joku saman niminenhän kommentoi joka ainoaa Iltalehden uutista.
Väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa ei ole annettu kenellekään Tonico-nimeä vuoden 1999 jälkeen.
Ihan kuin joku ihana värikäs drinkki, nam!
Siis voiko joku ottaa vakavasti jonkun Tonico Tuppuraisen? Gin tonico, pliis! Por favor!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:32"]Väestörekisterikeskuksen mukaan Suomessa ei ole annettu kenellekään Tonico-nimeä vuoden 1999 jälkeen.
[/quote]
Tieto ei varmaan ole vielä päivittynyt väestörekisteriin, jos tuore tapaus...
Keksin uuden samanlaisen: Jasminico!
ja mikä tässä nimessä nyt oli niin kauhistuttavaa?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:42"]
Keksin uuden samanlaisen: Jasminico!
[/quote]
Jotain rajaa nyt hei! Pitäähän sen nyt olla sentään feminiini: Jasminica.
Ihan kuin kysyisi "Toniko?". Onko perhe täysin suomalainen? Jos jompikumpi vanhemmista on ulkomaalainen niin ymmärrän paremmin, jos taas ihan suomalaisia molemmat niin vaikuttaa turhalta erikoisuuden tavoittelulta. Tonico Muttinen. Ei hyvä.
Jos lapsen isä on ulkomaalainen? Mun kaverin mies on afrikkalainen, joten heidän lapsellaan on suomenkieleen sopiva afrikkalainen nimi. Tosin sukunimi ei olekaan mikää tavallinen Virtanen.
Olisi oikein hyvä nimi suuvedelle, muttei kyllä millekään elävälle olennolle. Lapsiparka.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:17"]
Tonico!
Hah,Haa! Tiesikö kaverisi, että panet hänen kaverinsa lapsen nimen tänne ilkuttavaksi?
Entäs jos Tonicon äiti lukee tämän? Saattaa kaveruus katketa.
[/quote]