Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvapalstalla ilmestyy peukkuja, vaikka itse ei paina niitä

Vierailija
25.07.2021 |

Olenko ainoa, jolle vauva palstalla ilmestyy peukkuja, ihan kuin olisi itse painanut niitä? Esimerkiksi avasin ketjun "Onko laillista että 6 vuotias ajaa pihalla bussia?" ja ketjun jokainen viesti oli valmiiksi painettu mustana peukkuna ylös tai alas. Mitä tää palsta sekoilee? Osaako ylläpito vastata?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut mullekin, mutta mielestäni kun painaa peukkua niin se luku kasvaa kuitenkin. Eli ne näkyy vain Mustina jostain syystä

Vierailija
2/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun me kaikki muutkin voimme painaa niitä peukkuja. Ne eivät ole kaikki sinun laittamiasi. Yllätyskö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun me kaikki muutkin voimme painaa niitä peukkuja. Ne eivät ole kaikki sinun laittamiasi. Yllätyskö?

Sill ei oo mitään tekemistä tämän kanssa. Muiden painamat peukut näkyy harmaana. Nää mustat peukut on sellaisia, että jos näkyy jossain viestissä valmiiksi musta peukku niin jos painat sitä toista peukkuja viestin alalaidassa niin musta peukku katoaa ja siirtyy siihen toiseen kohtaan. Eli se peukutus vähenee yhdellä ja siihen mihin klikkaat, lisääntyy yhdellä.

Vierailija
4/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon siis ihmetellyt tätä jo useamman viikon.

Ap

Vierailija
5/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä ei näy joka ketjuissa vain jossain

Ap

Vierailija
6/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä

Vierailija
7/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tapahtuu kaikilla?

Vierailija
8/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerros- tai rivitalossa, mahdollisesti talostanne näkyy ulospäin vain yksi IP-osoite. Silloin voi olla, että joku naapurisi on peukuttanut ne viestit, joissa sinulla näkyy musta luku.

Vierailija
9/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut kerros- tai rivitalossa, mahdollisesti talostanne näkyy ulospäin vain yksi IP-osoite. Silloin voi olla, että joku naapurisi on peukuttanut ne viestit, joissa sinulla näkyy musta luku.

Siitä huolimatta, että selaa vauvapalstaa kännykällä oman nettiliittymän kautta ja ei käytä taloyhtiön verkkoa?

Vierailija
10/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta sekoilee noin mutta hyvin harvoin, nähnyt tuota kenties viikon-kahden välein jo ainakin viime talvesta saakka. Ei ole tekemistä jaetun ip-osoitteen kanssa.

Vierailija
11/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta, että selaa vauvapalstaa kännykällä oman nettiliittymän kautta ja ei käytä taloyhtiön verkkoa?

Ei tietenkään silloin, hassu.

Vierailija
12/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se, että palstan teksti näkyy sinisenä hetken aikaa jos päivittää palstaa.

Vierailija
13/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse peukutan, niin saattaa olla että peukutukset nousee enemmän kuin yhdellä. Mutta joo aloitukseen. Oon huomannut saman ilmiön, ennen tuo peukutuskohta ei ole näkynyt mustana vaan harmaana. Oman peukutuksen jälkeen toki kuuluukin näkyä mustana, kai....

Vierailija
14/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kuinka monella on käynyt niin, että näkyy valmiiksi painettuja mustia peukkuja? Peukku ylös = on käynyt niin, peukku alas = ei ole käynyt niin.

Vierailija
15/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap on vetänyt? Ei täällä ole peukkuja näkynyt enää pitkään aikaan vaan nuolia.

Vierailija
16/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse peukutan, niin saattaa olla että peukutukset nousee enemmän kuin yhdellä. Mutta joo aloitukseen. Oon huomannut saman ilmiön, ennen tuo peukutuskohta ei ole näkynyt mustana vaan harmaana. Oman peukutuksen jälkeen toki kuuluukin näkyä mustana, kai....

Ne nousee siksi että niiden määrä päivittyy kun painat sitä peukkua. Joku muu on siis peukuttanut sen jälkeen kun olet avannut keskustelun.

Vierailija
17/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja todella usein vieläpä niin, että ne valmiiksi mustat peukut ovat aina juuri eri mieltä, kuin itse olisin peukuttanut. Varmaan sattumaa, mutta outoa...

Vierailija
18/18 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap on vetänyt? Ei täällä ole peukkuja näkynyt enää pitkään aikaan vaan nuolia.

Kutsun niitä nuolia peukuiksi, ihan selvinpäin. Selvästi ei haitannut aloituksen ymmärtämistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi