Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käyttää toisen heikkoutta tätä vastaan?

Vierailija
25.07.2021 |

Ensin kerään rohkeutta kertoa asioista ja sitten kaiken jälkeen kyseinen ihminen kuittailee näistä asioista minkä ehtii ja käyttää niitä lyömäaseena :(

Kaduttaa ihan h##vetisti, että menin heikkona herkenä asioista kertomaan. Ja vielä ihmiselle, jolta uskoin saavani tukea.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Narsisti.

Vierailija
2/3 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on paha ihminen. Sellaisesta kannattaa erota. Kannattaa testata kertomalla ensin satuja ennen kuin uskoutuu. Jos sadut nakataan päälle, niin tyyppiin ei kannata sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ihmisiä valitettavasti on aika paljonkin. Oma äitinikin on pari kertaa tehnyt tällaisen tempun minulle. Toki hän on sen verran tunnekylmä, että ei ole edes puolustanut minua. Katsellut vierestä ilmeettömänä, kun minua on pahoinpidelty.

Mutta sinä olet nyt yhtä ihmistyyppiä viisaampi. Seuraavalla kerralla tod näk tunnistat kyseisen ihmistyypin ja pysyt kaukana. Ja sellainen vinkki, että joillakin on tapana kysellä kaikki mahdollinen, mutta eivät itse kerro omista asioistaan mitään. Ole tarkkana siitä, että tutustuminen on kahden kauppa.

Ja itsellä nousee niskakarvat pystyyn, jos ihminen on heti "liian kiva". Oppinut sen, että tuo on liian hyvää ollakseen totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme