Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan mies ei voi rakastua minuun...

Vierailija
03.08.2014 |

Olen 32 vuotias neitsyt. Olen melkein 195cm pitkä, mutta painan vain 60kg. Olen todella laiha. Minulla ei ole rintoja, eikä kauniita silmiä,ei hyväkuntoista tukkaa,ei hyviä hampaita.

En ole seurustellut tosissaan koskaan.. Olen kyllä huumorintajuinen ja kiltti. Hieman ujo mutta osaan olla myös äänessä. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut minusta.

taidan jäädä sinkuksi loppu elämäksi....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille naureskelijoille että käykö solakkaa runkoa kateeksi. Naureskelevat koska ovat kateellisia kun itse ovat valtavia ihraperseitä. Nokka pystyyn sisko!! Olet varmasti upea näky. T pitkä mies

Vierailija
22/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:34"]Sano niille naureskelijoille että käykö solakkaa runkoa kateeksi. Naureskelevat koska ovat kateellisia kun itse ovat valtavia ihraperseitä. Nokka pystyyn sisko!! Olet varmasti upea näky. T pitkä mies

[/quote]

kiitos,tuo piristi:) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ongelma on, ettei hän kelpuuta ketään. Hän on nirso nirppanokka.

Vierailija
24/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:38"]Ap:n ongelma on, ettei hän kelpuuta ketään. Hän on nirso nirppanokka.

[/quote]

en ole nirso. Mulle on ihan sama minkä pituinen,minkä näköinen mies on. Haluan mieheltä vain hyvää huumoria ja aitoa rakkautta. Mutta tuntuu että kukaan ei ole kiinnostunut. Menen baariin vain tutustuakseni miehiin, mutta jos koitan jutella jonkun kanssa, saan vastaukseksi jotain 'sori, en halua sänkyyn 2 metrisen naisen kanssa' .

Vierailija
25/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:38"]Ap:n ongelma on, ettei hän kelpuuta ketään. Hän on nirso nirppanokka.

[/quote]

Jos etsit aitoa rakkautta, et tule sitä koskaan löytämään.

Ihmisten välillä ei ole rakkautta. On vain ja ainoastaan seksualista, taloudellista tai psykologista hyväksikäyttöä, no joo voihan noita sanoa rakkaudeksi jos haluaa.

en ole nirso. Mulle on ihan sama minkä pituinen,minkä näköinen mies on. Haluan mieheltä vain hyvää huumoria ja aitoa rakkautta. Mutta tuntuu että kukaan ei ole kiinnostunut. Menen baariin vain tutustuakseni miehiin, mutta jos koitan jutella jonkun kanssa, saan vastaukseksi jotain 'sori, en halua sänkyyn 2 metrisen naisen kanssa' .

[/quote]

Vierailija
26/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:53"]

Olen 32 vuotias neitsyt. Olen melkein 195cm pitkä, mutta painan vain 60kg. Olen todella laiha. Minulla ei ole rintoja, eikä kauniita silmiä,ei hyväkuntoista tukkaa,ei hyviä hampaita.

En ole seurustellut tosissaan koskaan.. Olen kyllä huumorintajuinen ja kiltti. Hieman ujo mutta osaan olla myös äänessä. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut minusta.

taidan jäädä sinkuksi loppu elämäksi....

[/quote]

No aika harva nainen on sellainen, että häneen voisi rakastua, miehet on niin nirsoja ja ulkonäön merkitys on niin suuri. Ei minuunkaan kukaan ole koskaan ollut rakastunut. 

Kumppanin sen sijaan voit löytää, varsinkin jos teet itse töitä sen eteen. Oma päätöksesi on sitten se, että haluatko olla vain kaverisuhteessa vai mieluummin yksin. 

Vierailija
27/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit aitoa rakkautta, et tule sitä koskaan löytämään.

Ihmisten välillä ei ole rakkautta. On vain ja ainoastaan seksualista, taloudellista tai psykologista hyväksikäyttöä, no joo voihan noita sanoa rakkaudeksi jos haluaa.

Vierailija
28/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:22"]

Vautsi miten pitkä ja laiha olet, mene näyttäytymään jossain mallitoimistossa, varmasti saisit töitä. Sitten alkaa miehiäkin riittämään

[/quote]

BMI <16 = vaikea alipaino ei minun mielestäni ole mikään "vautsi".

Miksi te muuten edes ulkonäköä pohditte, sekö se tärkein asia naisessa on?

Vierailija
29/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:44"]

[/quote]

[/quote]

Jos haet aitoa rakkautta, niin etsit turhaan, ellet sitten jotenkin pysty muuttamaan itseäsi lesboksi. 

Jos laittaisit nettiin ilmon, jossa selkeästi ilmoittaisit pituutesi?

Vierailija
30/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin sinä liikut?

t. Jussi Lampi

Vierailija
31/35 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ulkonäkö tuntuu miehille olevan asteikolla rinnat ja takapuoli. Kauniilla silmillä en ole rakkautta löytänyt. Ehkä meille kaikille on olemassa jossain joku... Alan olla vakuuttunut, että etsimällä ei löydy. Lisäksi miehiä taitaa kiinnostaa naisen koulutustaso enemmän kuin päinvastoin. En tiedä.

Vierailija
32/35 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ulkonäkö tuntuu miehille olevan asteikolla rinnat ja takapuoli. Kauniilla silmillä en ole rakkautta löytänyt. Ehkä meille kaikille on olemassa jossain joku... Alan olla vakuuttunut, että etsimällä ei löydy. Lisäksi miehiä taitaa kiinnostaa naisen koulutustaso enemmän kuin päinvastoin. En tiedä.

Harvalle on.

Olen tästä ennenkin kirjoitellut: jokaisella miehellä on mieltymyksensä, mutta ne ovat vain mieltymyksiä, eivätkä ole oikeastaan koskaan esteenä parimuodostukselle.

Muutenkin silmät ovat aina naisen kaunein osa.

Vierailija
33/35 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalle on.

Olen tästä ennenkin kirjoitellut: jokaisella miehellä on mieltymyksensä, mutta ne ovat vain mieltymyksiä, eivätkä ole oikeastaan koskaan esteenä parimuodostukselle.

Miksi sitten on meitä naisia, joilla on kokemuksia siitä ettei ole kelvannut miehille ulkonäön takia? Kyllä se tuntuu aika hiton pahalta kun tietää, ettei koe koskaan rakkautta siksi ettei syntynyt kauniimmaksi.

Vierailija
34/35 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti ihan mukavaa työntyä sinuun ap.

Vierailija
35/35 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvalle on.

Miksi sitten on meitä naisia, joilla on kokemuksia siitä ettei ole kelvannut miehille ulkonäön takia? Kyllä se tuntuu aika hiton pahalta kun tietää, ettei koe koskaan rakkautta siksi ettei syntynyt kauniimmaksi.

Pinnallisuus on nykyajan ilmiö. Ehkä mieltymykset eivät osuneet yhteen?

Itse ainakin tosi harvoin näen oman ikäisiäni naisia, jotka eivät millään tavalla herätä kiinnostusta. Monesti myös tutustumisen jälkeen naisen ulkonäöstä nousee kiinnostavia ja kiehtovia piirteitä vaikka millä mitalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi