Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kukaan mies ei voi rakastua minuun...

Vierailija
03.08.2014 |

Olen 32 vuotias neitsyt. Olen melkein 195cm pitkä, mutta painan vain 60kg. Olen todella laiha. Minulla ei ole rintoja, eikä kauniita silmiä,ei hyväkuntoista tukkaa,ei hyviä hampaita.

En ole seurustellut tosissaan koskaan.. Olen kyllä huumorintajuinen ja kiltti. Hieman ujo mutta osaan olla myös äänessä. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut minusta.

taidan jäädä sinkuksi loppu elämäksi....

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin rakastua sinuun juuri nyt. Valitettavasti olen sinua kuusi senttiä lyhyempi, joten en liene ideaalikandidaatti.

Vierailija
2/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huippumalli? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielivirheet häiritsevät minua enemmän kuin pituutesi ja kauneuden puuttuminen. Voisit olla ihan kiinnostava.

-Mies n.180cm-

Vierailija
4/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme kuin pitkä ja laiha. Nyt pitäs sun päässä jo hälyytyskellot soida: liian laiha. Voisitko syödä vähän paremmin niin se näkyis sun hiuksissa, ihossa, muodoissa. Tuut sitten jouluna taas tänne kertoo mitä sulle kuuluu.

Vierailija
5/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kauniilta. Ei kauneus ole hyviä hampaita eikä kiiltävää tukkaa. Kauneus lähtee sydämestä.

Olet varmasti upea näky. Uskon että sua luullaan malliksi jos oot pitkä ja hoikka. Oot kaunis.

Vierailija
6/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, minustakaan ei ole kukaan ollut tosissaan kiinnostunut koskaan enkä ole koskaan seurustellut. Olen sinua vuoden nuorempi, lyhyt läski, jolla kroppa täynnä arpia. Naamassakin yksi iso. Näytän katakombista kaivautuneelta suohirviöltä. Jalat on paksut tolpat ja nykyään olen koko ajan vittuuntunut jostakin. Puutteesta johtuu varmaankin :D

Vierailija
7/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:53"]

En ole seurustellut tosissaan koskaan.. 

[/quote]

Olet siis kuitenkin seurustellut.

Vierailija
8/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä. Olen ihan kaunis, hoikka jne. Mutta liian vanha jo muille kuin 6 -kymppisille.

Lohduttaudun ajatuksella, ettei miehet muutenkaan rakasta, ne vaan panee.

Vierailija
9/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot hoi, älkää huolehtiko. Olen ihan nätti, hoikka ja muutenkin ulkoisesti ok, 24-vuotias. Mutta luonne on paska, olen niin epävarma itsestäni että se ajaa käyttäytymiseni miesten seurassa naurettavaksi ja luotaantyöntäväksi. Olen tapaillut, mutta aina "jätetty". Ja se luo epävarmuutta entisestään...

Vierailija
10/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi miten pitkä ja laiha olet, mene näyttäytymään jossain mallitoimistossa, varmasti saisit töitä. Sitten alkaa miehiäkin riittämään

Vierailija
11/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei taida palata tähän ketjuun.

Vierailija
12/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti voi. Minuunkin on rakastunut kaksi miestä vaikka olenkin melkoisen vittumainen ämmä luonteeltani, ikävä kyllä. Miksei siis sinuun, kun kerran olet pitkä, hoikka, huumorintajuinen ja kiltti?

Vierailija
13/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:53"]

Olen 32 vuotias neitsyt. Olen melkein 195cm pitkä, mutta painan vain 60kg. Olen todella laiha. Minulla ei ole rintoja, eikä kauniita silmiä,ei hyväkuntoista tukkaa,ei hyviä hampaita.

En ole seurustellut tosissaan koskaan.. Olen kyllä huumorintajuinen ja kiltti. Hieman ujo mutta osaan olla myös äänessä. Kukaan ei koskaan ole ollut kiinnostunut minusta.

[/quote]

Olisit pikemminkin iloinen ja onnellinen.

Säästyt monelta tuskalta ja kärsimykseltä kun kukaan ei rakastu (hyväksikäytä) sinua.

Vierailija
14/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:22"]

Vautsi miten pitkä ja laiha olet, mene näyttäytymään jossain mallitoimistossa, varmasti saisit töitä. Sitten alkaa miehiäkin riittämään

[/quote]

Ai meinaat ettei malliksi tarvita muuta kuin pituutta ja laihuutta? Olet aika väärässä.

Vierailija
15/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:53"]

[/quote]

Säästyt monelta tuskalta ja kärsimykseltä kun kukaan ei rakastu (hyväksikäytä) sinua.

[/quote]

Katkera miesvihaaja on puhunut.

Vierailija
16/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tottahan se on

Vierailija
17/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet väärässä. Mun puolesta saat ollakkin.

14

Vierailija
18/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kehuista. Tuntuu vaan välillä toivottamalle, kun baarissa jotkut naiset katsoo ja nauraa päin naamaa. Kuulen vaatteitakin ostellessa selän takana hihittelyä, ja saan halveksuvia katseita. Koita sitten siinä olla ylpeä itsestäsi..

ap

Vierailija
19/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mitä todennäköisemmin kelpaisit ihan tuollaisenakin, mutta punttikselle, kuntonyrkkeilyyn ja hommaat vähän lihaksia tuohon runkoon. Sitten kun näet jossain mukavan oloisen miehen, niin hymyä kehiin.

Vierailija
20/35 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:22"]Kiitos kehuista. Tuntuu vaan välillä toivottamalle, kun baarissa jotkut naiset katsoo ja nauraa päin naamaa. Kuulen vaatteitakin ostellessa selän takana hihittelyä, ja saan halveksuvia katseita. Koita sitten siinä olla ylpeä itsestäsi..

ap

[/quote]

Lähdetkö treffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi