Oletko kohdannut itsensäpaljastajaa ?
Kommentit (9)
Kohtasin kännissä olevan isomahaisen äijän, joka oli kusella tien vieressä talviyönä kun kävelin viimeiseltä bussilta kohti kotia. Mies kääntyi minuun päin vehje esillä ja ehdotti että imaisisin vähän. Kävelin kauhistuneena ohi ja juoksin loppumatkan kotiin. Olin järkyttynyt vielä seuraavana aamuna, ikää mulla oli just 18v.
Kävelin töistä kotiin. Tieviereen pysähtyi pikkuauto. En kiinnittänyt siihen enempää huomiota, vaikka ei siinä ollut mikään pysähtymiseen sopiva paikka, eikä pysähtymisen syytäkään. Ohi käveltyäni auto lähti liikkeelle ja pysähtyi uudestaan eteeni. Tällä kertaa vilkaisin tarkemmin. Kuski veti käteen kaikki esillä. Kävelin ohi vähän entistä nopeammin.
Lapsena lukuisia kertoja. 70-luvulla joka metsä oli niitä täynnä....täällä Helsingissä. Niitä, joilla ei pitkän poplarin alla ollut mitään.
Taimitarhalla töissä ollessa aidan taakse tuli joka päivä yks herra vetämään käteen. Oli useamman tunnin siellä päivittäin ja oli varustautunut wc-paperilla. Välillä pyyhki ja homma jatkui taas. Pysyi sen verran kaukana ja puiden välissä piilossa ettei kasvoja voinu tunnistaa, mutta sen verran näkyvissä ettei voinu erehtyä mitä siellä puuhaa...
Pohjois-haagassa metsäpolulla piti kävellä ohi hyi. Sitten kans jouluaattona olin kävelyllä ja viiden metrin päässä mies heilutteli pihalta mulle helikopteria. Hyvää joulua vaan :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:34"]Pohjois-haagassa metsäpolulla piti kävellä ohi hyi. Sitten kans jouluaattona olin kävelyllä ja viiden metrin päässä mies heilutteli pihalta mulle helikopteria. Hyvää joulua vaan :D
[/quote]
Helsingissä tapahtuu. Mä olin ensimmäisellä luokalla, kun asuin Pikkuhuopalahdessa, leikittiin kaverin kanssa naapuri talojen pihoilla. Sinne tuli mies harmaassa kylpytakissa, tuli eteemme avasi kylpytakkinsa ja pyysi, että katsottaisiin sen prinssi alberttia(penis korua siis). Oltiin ihan hiljaa ja juostiin kotiin kertomaan äidille.
ikkunan takaa