Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskon olevani lihava lopun ikää

Vierailija
25.07.2021 |

Pystyn niin huonosti liikkumaan eli liikunta ei laihduta ja kun ei oikein mitään tekemistä ole, niin syön. T. Ammattivalittaja

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uskomisesta ole kiinni vaan sitä mitä päätät tehdä.

Vierailija
2/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä urheilen säännöllisesti ja syön terveellisesti, mutta olen silti lihava. Luultavasti olen lihava siihen asti, kun tiede keksii tavan korja lihavien ihmisten mitokondriot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset lukemat sinulla on? Ovatko vanhempasi saman muotoisia kuin sinä?

Vierailija
4/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella varmasti oletkin.

Vierailija
5/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rääkkäät itseäsi. Säästöliekki päällä loppuelämän. Nyt suklaata ja sipsiä nassuun kakkupullan saattelemana niin alkaa kilot karista.

Vierailija
6/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä urheilen säännöllisesti ja syön terveellisesti, mutta olen silti lihava. Luultavasti olen lihava siihen asti, kun tiede keksii tavan korja lihavien ihmisten mitokondriot.

Ei siihen tiedettä tarvita, muuta syömisiäsi.

Vierailija
7/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset lukemat sinulla on? Ovatko vanhempasi saman muotoisia kuin sinä?

Mitä tekemistä vanhemmilla on tämän kanssa.

Vierailija
8/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa joskus oppisit kirjoittamaan otsikkoon Ammattivalittaja, niin ei tarvitsisi näitäkään turhaan avata.

Vierailija
9/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen tiedettä tarvita, muuta syömisiäsi.

Mistä tie-

dät?

Vierailija
10/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäät syömisistäsi pikaruoan, einekset, leivokset, suklaat, makeiset, suolaiset naposteltavat kuten erilaiset sipsit ja naksut, sokeripitoiset virvoitusjuomat ja mehut sekä alkoholituotteet. Ja hupsista alat laihtua! Valintojen maailma.

Vierailija
11/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rääkkäät itseäsi. Säästöliekki päällä loppuelämän. Nyt suklaata ja sipsiä nassuun kakkupullan saattelemana niin alkaa kilot karista.

Mites se hiilidioksidi?

Vierailija
12/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni, noin 55 vuotias, painaa nyt 100 kg, on painanut lähes koko aikuisikänsä.

Hän liikkuu todella paljon jo työnsäkin puolesta. Hän liikkuu vapaallakin ja syö todella terveellisesti ja pikkuisia annoksia, näin hän on syönyt aina. Alkoholia hän ei ole juonut vuosikymmeniin ja muutkaan sokerijuomat eivät maistu. Hän käy kattavissa labratesteissä ja lääkärillä joka vuosi ja labra-arvot ovat aina ihan viimeisen päälle hyvät. Hänen äitinsä on täsmälleen samanlainen noin 85 vuotias täysin terve mummo.

Vierailija
13/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itsellesi rehellinen syömisistäsi? Minä kun vain istuin ja mietin, en keksinyt millään, miten muka ruokailuni olisi epäterveellistä. Kun aloin pitää raatorehellistä ruokapäiväkirjaa - joka ikinen suupala siis muistiin! - huomasin, että salakavalia välipaloja upposi useita päivässä, mutta kunnon ruokaa ei. Ja välipalat oli sinänsä terveellisiä, tyyliin hedelmiä ja juustoja, mutta niistä tuli isoja määriä päivän mittaan.

Vierailija
14/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkäät syömisistäsi pikaruoan, einekset, leivokset, suklaat, makeiset, suolaiset naposteltavat kuten erilaiset sipsit ja naksut, sokeripitoiset virvoitusjuomat ja mehut sekä alkoholituotteet. Ja hupsista alat laihtua! Valintojen maailma.

Näinhän se on. Jos syön hiilihydraatteja alkaa paino nousta heti. Keto/vhh on ihmisen luonnollinen evoluutiossa kehittynyt tapa syödä. Siihen tottuu lyhyessä ajassa ja on sen jälkeen todella helppoa.

Olen alle 50kiloa.

Vierailija
15/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai mitokondriot? Meinaatko, ettei niillä syömilläsi berliininmunkeilla ja sipseillä ole mitään vaikutusta ylipainoosi?

Vierailija
16/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan n 100kg ja olen 180cm pitkä. Edesmennyt äitini oli aina hoikka, isäni on myös hoikka ja minua lyhyempi eli 173cm

Sisareni ovat pieniä, kumpikin 163cm pitkiä ja hoikkia. Ap

Vierailija
17/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioprovo 35v 100kg.

Vierailija
18/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakioprovo 35v 100kg.

Ei ole provo. Olen jo 48v. Ap

Vierailija
19/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita ravintoosi lisääminen hapankaali tai maitohappo pakteri tapletit.Kaikea saa syödä kohtuudella.Askel kerralla aloita liikunta.Pidä kiini helteeläkin koti ruoka itse tehtynä.Aina samaan kellon aikaan aamiainen ,lounas.välipala.illalinen,ilta pala. Laihdut hitaasti,mutta pysyvästi.Kieltäydy kaikki makea hyvä,jossa sokeria.Ota niiden tilalle vaikka halvat kotimaiset marja pussit pakaste altaista.

Vierailija
20/24 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meidän suvun ainoa pitkä ja lihava. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän