Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36v täysin kokematon mies

Vierailija
24.07.2021 |

Kukaan nainen ei ole edes kädestä pitänyt. :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä kokemattomia koskaan harmita se, että ei tiedä miltä tuntuu kun pamputtaa kiihkeää misua kovaa takaa päin tai nai isojen rintojen väliin?

Vierailija
42/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surulliset setit. Kannattaa varmaan etsiä netistä(englanniksi koska suomen kielisiä hyviä sivuja aiheesta en ole löytänyt) vinkkejä muilta jotka ovat olleet samassa tilanteeasa mutta alkaneet pärjäämään naisten kanssa.

Nimimerkillä. Itse olen jo lähes luovuttanut.

Kyllä se on myöhäistä tuossa iässä. Naisten kanssa opetellaan pärjäämään ikävuosina 15-25. Jos ei noina ikävuosina kertynyt kokemusta naisista niin ei niitä sen jälkeenkään ole tulossa

Olipa paljon hyötyä tästäkin naisteniskutaktiikasta. Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä kokemattomia koskaan harmita se, että ei tiedä miltä tuntuu kun pamputtaa kiihkeää misua kovaa takaa päin tai nai isojen rintojen väliin?

mutta sieltähän tulee kusta ja se haisee kalalle :O Parempi etteivät tiedä niin eivät pety vaan se harhaluulo elää kuin pikkulapsen usko joulupukkiin.

Vierailija
44/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surulliset setit. Kannattaa varmaan etsiä netistä(englanniksi koska suomen kielisiä hyviä sivuja aiheesta en ole löytänyt) vinkkejä muilta jotka ovat olleet samassa tilanteeasa mutta alkaneet pärjäämään naisten kanssa.

Kyllä se on myöhäistä tuossa iässä. Naisten kanssa opetellaan pärjäämään ikävuosina 15-25. Jos ei noina ikävuosina kertynyt kokemusta naisista niin ei niitä sen jälkeenkään ole tulossa

Tätä nyt on alaäänestetty, mutta tottahan tuo on. Tilastot kertovat sen ja hankalaahan se on opetella asiaa, jonka muut oppivat 20 vuotta aikaisemmin. Ei se tee asiasta mahdotonta, mutta hankalaa.

Vierailija
45/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikaupasta voi ostaa pumpattavan Barbara nuken minkä kanssa voi nukkua yönsä .

Vierailija
46/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs minä:P Pääsin teini-iässä pitämään tyttöä kädestä ja pussailemaan, mutta en mitään sen enempää.

T. edelleen neitsyt M32

Vierailija
47/49 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs minä:P Pääsin teini-iässä pitämään tyttöä kädestä ja pussailemaan, mutta en mitään sen enempää.

T. edelleen neitsyt M32

No älä sitten ensi kerralla jätä hommaa pussaamiseen ja kädestä pitämiseen, vaan käy rohkeasti toimeen niin voit vaikka päästä nuolemaan pillua tai muuta kivaa.

Vierailija
48/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se teidän kokemattomuus loista mitenkään ulos päin. Aivan hyvin voitte treffailla edelleen ja mennä sänkyyn jonkun kanssa. Ensimmäinen kerta uuden kanssa on joka tapauksessa usein säheltämistä. Omasta kokemattomuudestaan voi kertoa vaikka vähän myöhemmin, tai kuittaa sen sillä että on ollut kauan sinkku. Jossain uskovaisissa piireissä tuo saattaisi olla vaikka hyve.

Miksi pitää kertoa vasta jälkikäteen? 

Tämähän selvästi implikoi, että kokemattomassa ja kokemattomuudessa on jotain vikaa.

Siinä sitä riemu repeääkin kun mies avautuu kesken kaiken, että tuota noin olen muuten sun kanssa nyt ensimmäsitä kertaa... Vai pitäsikö asiaa ensin kysyä. (Voisitko olla mun kanssa sillain ja yrittää vähän enemmänkin kun ei oo tuota muista kokemusta, ku hei, en heti haluaisi kaikki menee pieleen...).

Riemu on vähintään yhtä suuri silloin kun nainen avautuu miehelle: Kuulepas mä tiedän mitä on erinoamisen tyydyttävä seksi kun on noita kumppanieta ollut jo n.n kappaletta, niin että ei paineita mutta aattelin nyt, kuitenkin  kertoa....

Vierailija
49/49 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha luuserit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi