Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psyykkisesti sairas ihminen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
03.08.2014 |

Olen ollut psyykkisesti sairas koko elämäni mutta minulla ei ole oikeastaan mitään diagnoosia. Olen toimintakykyinen, vaikka olenkin täysin häiriintynyt. Vastaan kaikkiin kysymyksiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen psyykkisesti sairas mutta selvisin.

Vierailija
2/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:37"]Olin ennen psyykkisesti sairas mutta selvisin.

[/quote]

Hakeuduitko hoitoon? Minä sinua vaivasi?

Minä en ole uskaltanut koskaan hakeutua hoitoon varsinaisten ongelmieni vuoksi, en kehtaa. Olen kyllä muista asioista ollut mt-puolen asiakkaana.

Olen täysin sairas, moraalini on olematon, olen seksuaalisesti täysin kieroutunut ja useimmat pitäisivät minua vakavasti häiriintyneenä, jos tuntisivat oikeat ajatukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinulla ole diagnoosia?

Vierailija
4/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:43"]Miksei sinulla ole diagnoosia?

[/quote]

En ole koskaan kertonut kenellekään niin paljon, että olisin saanut diagnoosin. Olen kyllä puhunut masennuksesta, mutta tiedän itsekin, että se on väärä diagnoosi, käytin sitä vain päästäkseni sairauslomalle.

Vierailija
5/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:43"]Miksei sinulla ole diagnoosia?

[/quote]

En ole koskaan kertonut kenellekään niin paljon, että olisin saanut diagnoosin. Olen kyllä puhunut masennuksesta, mutta tiedän itsekin, että se on väärä diagnoosi, käytin sitä vain päästäkseni sairauslomalle.

[/quote]

Ok. No mikä sinun mielestäsi olisi sopiva diagnoosi sinulle.

Vierailija
6/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:37"]Olin ennen psyykkisesti sairas mutta selvisin.

[/quote]

Hakeuduitko hoitoon? Minä sinua vaivasi?

[/quote]

Pää meni aikanaan ihan sekaisin, hoidossa olin hesperian msairaalassa ja siellä missä oli pahimmat tapaukset.

Lääkkeistä meni entistä sekaisimmaksi, ne eivät auttaneet.

Tuo sekaisin olo meni aikanaan itsestään ohi. Se oli joskus 1980-luvulla.

Vierailija
7/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili? Epävakaa tai narsisti? Tulee nuo mieleen, koska epäilet ihmisten kavahtavan, jos tunnustaisit. Toisaalta tuo valehtelu sairauslomaa ja kuinka sen ilmaiset, voisi viitata em. häiriöön.

Miksi et hakisi apua? Ihan itsesi vuoksikin.

Vierailija
8/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:43"]Miksei sinulla ole diagnoosia?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tiedä, olen sitä toistakymmentä vuotta miettinyt. Välillä pohdin, olenko psykopaatti tai narsisti, mutta jos olen, en kai ainakaan aivan 100-prosenttisesti. Minulla on kuitenkin selkeästi sosiopaattisia ja paranoideja piirteitä.

Vierailija
9/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:43"]Miksei sinulla ole diagnoosia?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En tiedä, olen sitä toistakymmentä vuotta miettinyt. Välillä pohdin, olenko psykopaatti tai narsisti, mutta jos olen, en kai ainakaan aivan 100-prosenttisesti. Minulla on kuitenkin selkeästi sosiopaattisia ja paranoideja piirteitä.

Oletko väkivaltainen/ syyllistynyt väkivaltaan?

Vierailija
10/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:51"]Pedofiili? Epävakaa tai narsisti? Tulee nuo mieleen, koska epäilet ihmisten kavahtavan, jos tunnustaisit. Toisaalta tuo valehtelu sairauslomaa ja kuinka sen ilmaiset, voisi viitata em. häiriöön.

Miksi et hakisi apua? Ihan itsesi vuoksikin.

[/quote]

Olen kyllä todella kova valehtelemaan. Olen siinä niin hyvä, että ihmiset näkevät minusta yleensä vain sen positiivisemman puoleni. Sitten kun se rumempi puoleni tulee esiin, ihmiset järkyttyvät.

En miellä itseäni pedofiiliksi, vaikka joskus nuoret teinitytöt kiihottavatkin. Toisaalta minua kiihottaa melkein kaikki mahdollinen: tissit ja perseet, pillut ja kyrvät, ihmiset ja eläimet, elottomat esineet. You name it. Ja kuitenkin myös ihan normaali seksi naisen kanssa kaikkein eniten.

Olen toisaalta aika empaattinen ja kiltti tyyppi, mutta sitten minussa on ajoittain esiin nouseva täysin välinpitämätön, julma ja häikäilemätön puoli.

Vierailija
11/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:43"]Miksei sinulla ole diagnoosia?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oletko väkivaltainen/ syyllistynyt väkivaltaan?

[/quote]

En ole koskaan käyttänyt väkivaltaa ketään kohtaan, en edes lapsena nujakoinut muiden poikien kanssa. Tiedän kuitenkin, että jos minun pitäisi puolustaa itseäni hyökkääjältä, en epäröisi hetkeäkään käyttää tappavaa voimaa. Olen myös joitain kertoja suunnitellut erittäin väkivaltaista kostoa tietyille minulle pahaa tehneille ihmisille, mutta toistaiseksi pystynyt pitämään ne ajatukset vain kuvitelmina.

Vierailija
12/12 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksiä?