Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nuorille vaatteita?

Vierailija
03.08.2014 |

Stadiumin, stockan, Reiman valikoima katsottu eikä oikein kelpuuta mitään.. H&M turha ehdottaa, poika ei halua sieltä ostaa, yritin jo itse.

13v kyseessä tarttis olla 164/170 koossa vaatteet. Etsin syys/talvivaatetta tässä.

Mistä teidän nuorille ostetaan vaatteet? Parhainta olis jos verkkokauppa löytyis, kun kaupoille lähteminen on noiden pikkusisarusten kanssa niin ankeaa :)

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Disturb, topstreetwear, eBay.

Vierailija
2/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. En tosiaan tiedä yhtään mitään nuorten vaatteista, nuoremmille ostan Polarn o Pyretiä, mutta vanhin kasvoi juuri ulos siitä, heillä suurin koko 158.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister on ainoo mitä meidän teini suostuu käyttää ja taitaa olla must monelle teinille. Kävimme kerran liikkeessä (muuten ostetaan netistä) ja jono oli ulos asti. Sisään pääsi sitä mukaan aina kun toiset tuli ulos. :S

Vierailija
4/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister, Abercrombie & fitch (vai pystyykö sieltä tilaamaan?), Zalando... Asutteko missä? Zarasta löytyy myös tyylikkäitä vaatteita, mutta ei ole nettikauppaa. 

Vierailija
5/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pitääpä katsoa muut, syystakki löytyi heti Disturbista :) Vaikka siellä ei ole kuin aikuisten koot, jänskää olisko koko s sitten sopiva. Katson noi muut.

Me asutaan siis aivan kauppakeskusten vieressä mut kuten sanoin nuorempien sisarusten kanssa ei ole kiva lähteä sovittelemaan vaatteita.

Ap

Vierailija
6/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkintyrkyttää vain ns merkkivaatteita? 

Meillä ei tläkoulun aloittavaa poikaa kiinnosta vaatteet eikä varsinkaan niiden merkit yhtään. Oikein harmittaa kun itse rakastan kivan näköisiä vaatteita ja toki siis niitä hälle hankitaankin eikä mitään "mahd halpoja mahd halvasta kaupasta" mutta olis vain kiva jos häntäkin kiinnostaisi, saisi ainakin helpommin mukaan ostoksille.

Nyt häntä ei siis saa oikein millään "shoppailemaan" eikä mene yksinkään tai kavereiden kanssa, mieluiten jättää koko asian minun eli äidin huoleksi. Niinpä katselin kaupoista ja netistä, Stadiumiin sain hänet pari vkoa sitten mukaan kun sanoin että en vaan voi ostaa kenkiä ilman että kokeilee oikean koon ja piste.

Poika on 172xm ja hoikka, kengänkokokin jo 43, ei siis auta mitkään henkkamaukan tms nuorisovaatteetkaan enää ja sitten taas miesten vaatteissa M-kokokin on liian iso kun poika tosiaan niin kapea vaikka onkin hartioissa jo lihasmassaa ja leveyttä. S-kokoa sitten katseltu ja farkkuja löytyi Dressmanilta, pitkää ja kapeata mallia.

Zalandosta taisin kevättakin tilata ja se oli hyvänkokoinen vielä joten käyttäneen sitä syksysäilläkin, mutta pusero ja housujutut aika haastavia ja tosiaan ei kiinnosta merkit.

Vierailija
7/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 7 lisää, että hankintoja hankaloittaa sekin että poika on kovin konservatiivinen maussaan, esim noista Disturbin farkuista totesi, että "kamalia, jotain ihme kovishousuja". Enkä ole yllättynyt koska viimevkolla sanoi samaa aika maltillisista farkuista joissa oli hieman kulutuspintaa revitty näkyville. Kovalippaiset lippikset myös sama juttu, niitä alkoi ilmestyä kavereille 5-luokalla ja totesi että ovat rumia eikä halua sellaista eikä sellaista ole edelleenkään huolinut. Tosin se ei haittaa minua, ei ne kivannäköisiä minustakaan ole..

-7-

Vierailija
8/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista laittamistan ( disturb ja toptreetwear) niin olen monet vaatteet ostanut miehelleni ja aikuiselle lapselleni. Farkkuja, shorteja, huppareita, lippiksiä.

t. sama

Vierailija
9/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 10:47"]Hollister on ainoo mitä meidän teini suostuu käyttää ja taitaa olla must monelle teinille. Kävimme kerran liikkeessä (muuten ostetaan netistä) ja jono oli ulos asti. Sisään pääsi sitä mukaan aina kun toiset tuli ulos. :S

[/quote] Kulkeeko lapsenne Hollisterissa päästä varpaisiin? Naurettavan näköistä jos vaatekaapista löytyy pelkästään Hollisteria. Ylihintaista PASKAA.

Vierailija
10/10 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, meillä sama kun poika ei halua mitään merkkivaatteita tai jos onkin merkkivaate, sitten ei saa olla iso logo :D Yritäpä siinä nyt sitten etsiä sellaista ettei tarvitsisi heti kohta ostaa uutta.. Viime vuodeksi ostin five seasonin lasketteluasun kun poika kuvasta meinas että on kivannäköinen toppa-asu. Joku oli kommentoinut koulussa että on kallis asu (mun mielestä aika keskihintainen) niin poika jätti välittömästi henkselit housuista pois, kun niissä logo paistoi.

Lisäksi olin ostamassa hyvää talvitakkia pojalle vaihtotakiksi että voi pestäkin vaatteita välillä, hinta 165e poika sanoi et on hyvännäköinen. Käytiin sovittamassa ja huomasi hinnan, halusi viedä takas rekkiin. Päättelen että tämä on joku vastareaktio tuohon merkkien yleistymiselle ja siihen että juostaan merkkivaatteiden perässä. Arvostan pojan mielipiteitä ja ymmärrän ehdottomasti aatteensa, ostankin paljon hänelle ihan Prisman vaateosastolta vaatteita kun niitä haluaa ja niistä tykkää. Sehän se pääasia on.

Sellainen juttu vain, että nämä mitä ostaa vähän kalliimmalla (ei edes tarvii paljon kalliimmalla ostaa) saa käytön jälkeen myytyä eteenpäin, Prisman halvimmat taas jää käteen kun ei kukaan niitä käytettynä osta vaikka olisi moitteeton kuntokin. Ei edes kirppiksillä, sen takia vien UFFille. Mutta kun olis kiva saada vähän ehjistä ja siisteistä takaisin niin ostaisin mieluummin niitä ihan vähän kalliimpia.

Olen ostanut mm. warpin huppareita, yhteishinta 85e. Myin 5kk käytön jälkeen kun jäi pieniksi, sain 25e. Mun mielestä se on jo ihan kiva, periaatteessa maksoin vain kahdesta hupparista ja kolmannen sain kaupan päälle. Toki yritän ostaa alennuksista jne mutta sellaista mikä kestää ja olisi hyvää.

No mutta nyt saatiin talvitakki (44e) syystakki (60e) kengät (45e) ja reppu (45e). Olen oikein tyytyväinen ja niin oli poikakin. Vielä kun löytyisi kangashousuja jostain kivannäköisiä, poika kun ei farkkuja käytä. Em. oli huonot valikoimat niitä, ei tahdo löytyä kuin slim fit mallia.

Kiitokset avusta, päästiin jo hyvin eteenpäin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä