WT-mamman kylppäri
Löysin toisesta ketjusta lisävakuutta siihen, että olen tosiaan WT-mamma. Siis siitä ketjusta, jossa taivastellaan vessanpönttöä kylppärissä. Eräs vastaaja oli (ilmeisesti tosissaan) heittänyt hulvattoman kommentin, jonka takia tein hupina tän aloituksen. Eli hän kirjoitti, että: "Ja vielä wt-mamma. Heillä on kaikki samassa tilassa; pyykkikone, pytty, suihku ja kissojen hiekkalaatikot. Voi jescamadeeras, mitkä aromit..."
No, tunnustan, että minulla se on juuri noin. Kun kaikilla ei ole sitä taloa, Suomessa kun asutaan myös kerrostaloissa Asun kerrostalokaksiossa, ja on vain se yksi kylppäri, jossa on pytty. Ja pykinpesukone . Myös kissanhiekkalaatikot ovat vessassa tietenkin. Mutta käytän puuhiekkaa, siivoan jätökset välittömästi, ja vaihdan hiekat viikottain. Joten ei ne kovin pahoin haise. Mitähän tuon kommentin kirjoittajan mielestä minun pitäisi tehdä? Ja uskon, että en ole Suomessa ainoa kaltaiseni, jolla on vain se yksi ainoa kylppäri/monitoimitila :D
Kommentit (13)
Hei, näiden WT-intoilijoiden mielestä kaikki mitä ikinä voi tehdä on white trashia. Ei kannata takertua siihen. Suomessa ei edes ole oikeaa white trashia, näiltä haukkujilta on hävinnyt se alkuperäinen käsitys, mitä se on. Jenkeistähän sitä löytyy.
PS. Aidolla wt-mammalla ei edes ole kylppäriä, koska hän asuu asuntovaunussa.
Ja seuraavaksi tänne tulee joku pilkunviilaaja, joka huomauttaa kirjoitusvirheestäni ja sanoo että se todistaa mun olevan WT. Hän kirjoittaa, että se on pyykinpesukone, eikä pykinpesukone. Ja saatan saada muitakin ohjeita oikeaoppisesta kirjoittamisesta ja pilkkusäännöistä. :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:32"]PS. Aidolla wt-mammalla ei edes ole kylppäriä, koska hän asuu asuntovaunussa.
[/quote]Trailer trash ei ole synonyymi white trashille.
Olisin tyytyväinen, jos saisin kissanvessan wc-tilaan (missä on pytty, suihku ja pesukone). Kerrostalokaksiossani sepä ei vessaan mahdu, joten se on olkkarissa. Hiphei. En ihan keittiöönkään sitä viitsi sijoittaa...
No, näin ulkomailla asuvana ihmetyttää suomalaisten kylpyhuoneiden varustelu joka tapauksessa. Muovimattoja kaakeleiden sijaan eikä edes suihkukaappeja, vaan vedet menee pitkin lattiaa johonkin lattiakaivoon ja roiskeilta suojaa kamala suihkuverho. Sellaista en ole täällä nähnyt koskaan, en vuokra- enkä omistusasunnoissa. Pyttyjä kylläkin, meillä tosin vessa on erikseen.
t. ulkosuomalainen
Mulla on uusittu kylppäri, kissaa ei ole. Pieni se on mutta kaikki ne on siinä mitä pitääkin pyykinpesukonea myöten. Maksettu on.
Aloitus on ihan vaan kevennyksenä tehty, sitä ei tarvitse ottaa vakavasti. Jos noilla kylppärikriteereillä mitattaisiin, niin Suomi olisi pullollaan WT-mammoja :D Ja tietenkin mun on nyt ihan pakko tähän loppuun sanoa, että vaikka asunkin vain kerrostalossa stadissa, niin olen akateeminen. Sekin kun on joillain pakko mainita melkein missä ketjussa tahansa :D
Aurinkoista sunnuntaita kaikille! Nyt tämä WT-mamma lähtee suihkuun sinne kylppäriinsä.
Ap
Mielummin mäkin kissan paskalaatikon vessaan laitan kuin keittiöön, makkariin tai olkkariin. Käryää se loota missä tahansa.
Oho, nytpä vasta wt olenkin kun sanoin kylppäriä vessaksi!
11
On niin paljon wt kriteerejä ettei sitä pysty kukaan mamma välttämään!! :(( mä oon wt enkä sille mitään voi!
Tämä wt- hullu taitaa olla yksi ja sama ihminen.Joko omaa yksinkertaisen huumorintajun tai on häiriintynyt.
mut hei, älä välitä! kaikki, siis aivan kaikki, tän palstan mukaan on wt:tä. kaikki tuomitaan! parempi mennä vaan massan mukana :)