Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tapahtui Marion Rungin hiuksille?

Vierailija
24.07.2021 |

https://i.pinimg.com/originals/37/f1/bb/37f1bbcfa12b55b45a7efeb1bc54f91…

Hänellä oli niin upeita kampauksia! Marionin nykyinen hiustyyli, jota hän on käyttänyt jo vuosikymmeniä, on todella mauttoman ja typerän näköinen.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionin hiukset minun mielestäni, tänä päivänä ovat aika kamalat. Miksi pitää vielä pitkiä hiuksia? Tekisi jotain niille. Muutenkin olemus on jotenkin lösähtänyt. Osko ero tehnyt sen. Kaikkea hyvää toivon

62/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viraepro -mainoksessa jossa marion nyt esiintyy, hänellä on kamala tunkkainen peruukki. Esiintyisi vaan luonnollisempana.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionin FanClubin Facebookissa näkee kuvia Marionista ilman tuota mainoksen peruukkia. Ei luovu tuosta kampauksestaan sitten millään.

Vierailija
64/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marionhan tekee konserttikiertueen yhdessä Lea Lavenin, Markku Aron ja Kai Hyttisen kanssa. Lea Lavenilla tyylikäs kampaus

https://www.tanssiin.fi/wp-content/uploads/2023/05/yhdessa-kp1-2048x136…

Vierailija
65/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylinsä kullakin, mutta kun hänellä on ollut se sama perusjuttu niin kauan kuin muistan, 70-luvun alusta...

Vierailija
66/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mammojenkin hiukset hieman muuttuvat kun alkaa 80 vuoden ikää lähestyä.

Vierailija
67/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion on 77v joten kyllähän se näkyy vaikka varmaan on paljon kasvoja kohoteltu. Mutta jos vertaa Vieno Kekkoseen (joka oli elämäni biisi ohjelmassa männä viikolla niin kyllä Vieno on paremmin säilynyt vaikka on 89v. En kyllä tiedä, onko hänenkin kasvojaan leikelty/tuunattu.)

Marion näytti jotenkin miesmäiseltä siinä mainoksessa ja tukka oli kyllä vähän outo. Herää epäilys oliko ihan oma?

No joo, vanhuus tulee meille kaikille jos aikoo pitkään elää ja ulkonäkö kärsii.

Kovastihan noita tietenkin paklataankin noihin kuvauksiin/TV juttuihin. Luonnossa varmaan paljon vanhemman näköisiä, kun rypyt saa näkyä .

Vierailija
68/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki tai ei; mitäpä tuota ihmettelemään!

Mitähän ne ovat ... hiuspidennykset/- lisäkkeet sun muut, joita näkee monen nuoren päässä; ei ainakaan omaa hiusta.

Vierailija
69/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukkihan se on, kuten tyttärelläänkin. Sairaus kyseessä, vähän armoa.

Vierailija
70/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruukki tai lisäkkeitä on monilla esiintyjillä.

Niin oli Paula Koivuniemelläkin ja kun lopetti esiintymiset, niin nykyään hän on täysin omien hiustensa varassa. Iso ero ja näkyy. Mut Paula ei enää välitä miltä näyttää.

Vierailija
71/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä oikeasti aika karmaisevan näköinen peruukissaan, ja muutenkin. Jotenkin pelottava.

Vierailija
72/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Marionilla ole ollut peruukki jo pitkään?

Mistä semmoista on kuulunut?

Vierailija
73/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitti:

Marionin hiukset minun mielestäni, tänä päivänä ovat aika kamalat. Miksi pitää vielä pitkiä hiuksia? Tekisi jotain niille. Muutenkin olemus on jotenkin lösähtänyt. Osko ero tehnyt sen. Kaikkea hyvää toivon

En tykkää arvostella muiden ulkonäköä, mutta mietin myös katsoessani eilistä tv-dokkaria Ruotsin prinsessa Birgitasta, että vanhuksille useimmiten sopii paremmin kehoa peittävä tyyli eikä nuoruusajan kampaus useimpia enää pue.

Pätee myös Dannyyn ja Trumpiin.

Vierailija
74/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitti:

En tykkää arvostella muiden ulkonäköä, mutta mietin myös katsoessani eilistä tv-dokkaria Ruotsin prinsessa Birgitasta, että vanhuksille useimmiten sopii paremmin kehoa peittävä tyyli eikä nuoruusajan kampaus useimpia enää pue.

Eiköhän jokainen tiedä ihan itse mikä kullekin sopii. Sinä voit ummistaa silmäsi, jos ei sovi pirtaasi.

On ennenaikaista miettiä mitä mieltä itse jostain on esim 20-50 tms vuoden päästä. Ehkäpä sillon miettii, että onpas ulkona kuuma ilma, pistänpäs mekon päälleni. Tuskin silloin miettii, mikä jonkun muoti-jeesuksen mielestä on sopivaa ja mikä ei. Ja tiedätkö mitä? Miten helvetissäjoku sataa lähestyvä välittäisi peen vertaa toisten mielipiteistä.

Vierailija
75/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitti:

Eiköhän jokainen tiedä ihan itse mikä kullekin sopii. Sinä voit ummistaa silmäsi, jos ei sovi pirtaasi.

On ennenaikaista miettiä mitä mieltä itse jostain on esim 20-50 tms vuoden päästä. Ehkäpä sillon miettii, että onpas ulkona kuuma ilma, pistänpäs mekon päälleni. Tuskin silloin miettii, mikä jonkun muoti-jeesuksen mielestä on sopivaa ja mikä ei. Ja tiedätkö mitä? Miten helvetissäjoku sataa lähestyvä välittäisi peen vertaa toisten mielipiteistä.

No olen itse jo vanhus, että kyllä kommentoin halutessani anonyymisti etenkin kun kommentti ei voisi vähempää kohdetta kiinnostaa eikä niin ollen loukata.

Sitähän et sinä voi estää, vaikka yritätkin.

Vierailija
76/77 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitti:

No olen itse jo vanhus, että kyllä kommentoin halutessani anonyymisti etenkin kun kommentti ei voisi vähempää kohdetta kiinnostaa eikä niin ollen loukata.

Sitähän et sinä voi estää, vaikka yritätkin.

Meediokin vielä. Tämä nyt sattuu olemaan Suomen suosituin keskustelupalsta ja googleen näppärästi oman nimen näpyttelemällä pääsevät kohteesikin mielipiteisiisi tutustumaan.

Olen jotenkin niin täynnä tätä toisten ihmisten arvostelua ja varsinkin iäkkäämpien. Missä vaiheessa näille koittaisi se aika, että saisivat olla rauhassa ilman mitän ivaa ja arvostelua kenenkään taholta. Haudassa? Joo, siellä hiljaista eikä googlet näy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä