Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin tänään leikkipuistossa goottiäidin

Vierailija
03.08.2014 |

Eli näin tänään leikkipuistossa ilmeisesti goottityylistä pitävän äidin( musta silkkinen pitkä hame,musta tukka,mustat huulipunat jne) hänen kanssaan oli arviolta. N 4v tyttäkapsi, jolla vaaleat hiukset, mutta joukossa _paksuja_ mustia raitoja, todennäköisesti äidiltä ylijääneellä värjätyt. Mitä mieltä olette, onko sopivaa värjätä niin pienen hiuksia? Itse en uskalla omalle 5 vuotiaalle hiuslakkaa laittaa, saati hiusväriä. Kerkiää kyllä paljon myöhemminkin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 01:44"]

Mielummin gootti äiti, kun blackmetallisti isä.. ;) ps. Itse värjään hiukset mustaksi luonnonväreillä. :)

[/quote]

Repsin, kiitos! :DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
22/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v, ne gootitkin on niin noloja ja nähtyjä. Jo Hanoi Rocksin keikoilla oli noita vastaavia 80-luvulla, mutta silloin emme tienneet että ne oli gootteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 01:38"]

taitaa olla ne raidat tehty pelkästään tukkaan mikä taas ei ole yhtään päänahan kanssa tekemisissä. tai sitten ne olivat hiuslisäkkeitä, jotka voidaan painaa kiinni klipsuilla tai pyssyllä, eli tuskin mitään vaarallisempaa. Koittakaas löysätä.

[/quote]Niin. Ja voivat olla vielä lapsen toivomat.

Vierailija
24/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti tämä goottiäiti tässä asiassa on?

Vierailija
25/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskon lapset pitää eri värisiä lisäkeraitoja. Klipsukiinnitys.

Vierailija
26/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mun vanhemmat gootteja/hevareita tms. Olis cool! Nyt vaan tollasia tylsiä taviksia. :P

Vierailija
27/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne raidat olla ihan hiusliidullakin tehtyjä! Mulla on itellä aivan vaalea tukka ja saan tehtyä hyvälaatuisella hiusliidulla pikimustia ja hyvin pysyviä raitoja, jotka tuskin mua tai mun päänahkaa kovin pahasti vahingoittaa.

Relatkaa! Voihan porkkanaankin tukehtua.

Vierailija
28/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 03:46"]

Voihan ne raidat olla ihan hiusliidullakin tehtyjä! Mulla on itellä aivan vaalea tukka ja saan tehtyä hyvälaatuisella hiusliidulla pikimustia ja hyvin pysyviä raitoja, jotka tuskin mua tai mun päänahkaa kovin pahasti vahingoittaa.

Relatkaa! Voihan porkkanaankin tukehtua.

[/quote]

Äläs nyt, kyllä se valittaminen on ihmisen perusoikeus. Pitää päästä valittamaan vähintään kerran päivässä tänne palstalle kun ei ole omaa elämää. Sitäpaitsi muiden elämästä on kivempi valittaa. Onneksi itse olen täydellinen! ;D

..Kuvittele millainen tämä(kin) palsta olisi jos kukaan ei valittaisi milloinkaan mistään.. Tai sanoisi koskaan mitään negatiivista.. :o Tai jos provot loppuis? :o

Vierailija
29/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se olis ollu gootti isi? Olisko se ollut sitten sen isän vika? Entä jos lapsen isällä on kädet täynnä tatuointeja, ja lapsella on purkkatatuointi kädessä. Onko se paha juttu? Voiko niistä tulla syöpä? :o

Vierailija
30/30 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä keskustelussa nyt mitään järkeä? Miksi sekaannut muiden elämään? Ja luultavasti ne raidat oli tosiaan vaan klipsillä kiinnitettävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme