Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin tänään leikkipuistossa goottiäidin

Vierailija
03.08.2014 |

Eli näin tänään leikkipuistossa ilmeisesti goottityylistä pitävän äidin( musta silkkinen pitkä hame,musta tukka,mustat huulipunat jne) hänen kanssaan oli arviolta. N 4v tyttäkapsi, jolla vaaleat hiukset, mutta joukossa _paksuja_ mustia raitoja, todennäköisesti äidiltä ylijääneellä värjätyt. Mitä mieltä olette, onko sopivaa värjätä niin pienen hiuksia? Itse en uskalla omalle 5 vuotiaalle hiuslakkaa laittaa, saati hiusväriä. Kerkiää kyllä paljon myöhemminkin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin pienenä kampaamosta hiusten leikkuun jälkeen tukkaan tähtiä/sydämiä/raitoja kaupan päälle värillä mikä lähti pesussa pois. Ja oli mulla myös klipsi tukkaa.

Vierailija
2/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puutut toisten asioihin ja elämään? Juntti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin KAUHEAA kun ei kaikki äidit ole puistossa ne 80-luvun kukkamekot päällä! Lastensuojeluun vaan ilmoituksia sellaisista perheistä (tässä tapauksessa sanoisin jopa perseistä).

Vierailija
4/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas mietiskelen, miten Goottien ja Punkkareiden lapset kapinoi murrosiässä.

Jakkupuku ja helminauha, meikkaamaton naama ja hiukset keskijakauksella.

Vierailija
5/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:26"]Minä taas mietiskelen, miten Goottien ja Punkkareiden lapset kapinoi murrosiässä.

[/quote]

En pidä tyyliä kapinointina, vaan omana makuna ja itsensä etsimisenä. Minulla on neljä teini-ikäistä lasta, joista kaksi pukeutuu samaan tyyliin kuin minä, yksi on ihan hoppari ja yksi boheemin hippimäinen. t. punkkarimamma

Vierailija
6/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:26"]Minä taas mietiskelen, miten Goottien ja Punkkareiden lapset kapinoi murrosiässä.

[/quote]

En pidä tyyliä kapinointina, vaan omana makuna ja itsensä etsimisenä. Minulla on neljä teini-ikäistä lasta, joista kaksi pukeutuu samaan tyyliin kuin minä, yksi on ihan hoppari ja yksi boheemin hippimäinen. t. punkkarimamma

[/quote]

Jossain vaiheessa mutsi muuttuu noloksi, jos lapsi on normaalisti kehittynyt, joten vielä teilläkin on toivoa.

Vierailija
7/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 04:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 01:38"]

taitaa olla ne raidat tehty pelkästään tukkaan mikä taas ei ole yhtään päänahan kanssa tekemisissä. tai sitten ne olivat hiuslisäkkeitä, jotka voidaan painaa kiinni klipsuilla tai pyssyllä, eli tuskin mitään vaarallisempaa. Koittakaas löysätä.

[/quote]Niin. Ja voivat olla vielä lapsen toivomat.

[/quote]Jos lapsi haluaa limsaa, sen on sitä saatava?

Vierailija
8/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi tosiaan tietää millä ne raidat on tehty, tuskin mitään vaarallista ainetta on käytetty

Vierailija
9/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 11:26"]Minä taas mietiskelen, miten Goottien ja Punkkareiden lapset kapinoi murrosiässä.

[/quote]

[/quote]

Jossain vaiheessa mutsi muuttuu noloksi, jos lapsi on normaalisti kehittynyt, joten vielä teilläkin on toivoa.

[/quote]

En ole tuo kelle kirjoitit, mutta paskat se mutsi noloksi aina muutu, enkä kyllä sanoisi että on normaalia hävetä perhettään.

Vierailija
10/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jutussa kiteytyy Vauva-palsta täydellisesti. Aloittaja, joka on itse kuin harmaa tapetti ja jonka suurin huoli omassa elämässään on se mitä muut hänestä ja tekemisistään ajattelevat, on huolissaan kun tutulle leikkikentälle yksi päivä ilmestyykin erinäköinen nainen, jolla on lapsi eikä mitään näkyvää vikaa tunnu olevan missään, erityisesti lapsen käytöksessä. Sitten viimein löytyy se jokin, mistä ottaa kiinni ja mihin koko oma identiteettinsä ja tuomitsevuutensa kuristaa kiinni: sillä lapsella on värjätty tukka! Mitä mieltä mammaosasto, eikö olekin niin että tämä on nyt kauheaa ja saisi se goottikin vähän miettiä että mitä oikein touhuaa ja minkänäköisenä! Eikö niin! 

Vierailija
11/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihi! 

Vierailija
12/30 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oli tyylikäs näky, ihana kun kaikki äidit eivät ala harmaavarpusiksi.

Vierailija
13/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
14/30 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:31"]

Tässä jutussa kiteytyy Vauva-palsta täydellisesti. Aloittaja, joka on itse kuin harmaa tapetti ja jonka suurin huoli omassa elämässään on se mitä muut hänestä ja tekemisistään ajattelevat, on huolissaan kun tutulle leikkikentälle yksi päivä ilmestyykin erinäköinen nainen, jolla on lapsi eikä mitään näkyvää vikaa tunnu olevan missään, erityisesti lapsen käytöksessä. Sitten viimein löytyy se jokin, mistä ottaa kiinni ja mihin koko oma identiteettinsä ja tuomitsevuutensa kuristaa kiinni: sillä lapsella on värjätty tukka! Mitä mieltä mammaosasto, eikö olekin niin että tämä on nyt kauheaa ja saisi se goottikin vähän miettiä että mitä oikein touhuaa ja minkänäköisenä! Eikö niin! 

[/quote]

No muuten kyllä samaa mieltä eli äidin olemusta ei kannattaisi mitenkään taivastella, sillä monenlaisia vaihtoehtoäitejä riittää. Sen sjaan lapsen hiusten värjäys on vähän sellainen, öööööh. En antaisi laittaa mitään sellaisia myrkkyjä omaan päähänikään saati pienen lapsen.

Vierailija
15/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta why not?

Vierailija
16/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kritisoida todella monta asiaa, mitä muut äidit tekevät lapsilleen. Minuakin varmaan joku kritisoi tekemisistäni. Ei tuo ole sen kauheampaa kuin monet muutkaan asiat.

Vierailija
17/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopivaa värjätä. En ole mikään kukkahattutäti, vaan itse 13 vuotiaana värjäyksen aloittanut, olen nykyisin pahasti allerginen kaikille väreille. Onneksi hiusväreissähän on nykyään ikäraja k 16. Tummien värien PPD on erittäin vaarallinen myrkky, jolle allergisoituu helposti. Mitä nuorempana aloittaa, sen pahempi. Itse koitan kaikin keinoin kehua oman lapseni luonnollista hiusväriä jotta hän ei värjäisi niitä ennen 18 vuoden ikää. Parasta olisi, jos ei värjäisi ikinä. 

Vierailija
18/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niijoo, lehdessäki siks oli et kannattaa värjäyttää vain ammattilaisilla!

Vierailija
19/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla ne raidat tehty pelkästään tukkaan mikä taas ei ole yhtään päänahan kanssa tekemisissä. tai sitten ne olivat hiuslisäkkeitä, jotka voidaan painaa kiinni klipsuilla tai pyssyllä, eli tuskin mitään vaarallisempaa. Koittakaas löysätä.

Vierailija
20/30 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin gootti äiti, kun blackmetallisti isä.. ;) ps. Itse värjään hiukset mustaksi luonnonväreillä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi