Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavan mies k*si paljuun

Vierailija
24.07.2021 |

Olin eilen tuttavapariskunnan mökillä, jossa saunottiin ja käytiin paljussa. Tuttavan mies on aika viinaanmenevä eikä eilinen ollut poikkeus. En ole koskaan erityisemmin lämmennyt tyypille mutta eilen sain käytöksensä vuoksi semmoset kilarit että oksat pois! Oltiin saunan jälkeen paljuiltu ja myöhemmin tämä mies paljasti pokkana kusseensa paljuun kun olimme kaikki kolme siellä! Hänen mielestä ilmeisesti hauskakin juttu. Sain älyttömät kilarit ja mua kuvottaa vieläkin että oon lillunu kusivedessä siellä. Kaverin ja miehensä mielestä ylireagoin asiaan ja puolustelivat asiaa tyyliin: siellä on niin paljon vettä pissan määrään nähden että ei haittaa ja monet kusevat myös uima-altaisiin enkä valita siitäkään. Aijaa!? Ei kuulu ainakaan mun tapoihin kuseskella uimaveteen missä itseni lisäksi ui muitakin! Mitä hittoa, olen vieläkin helvetin vihainen eilisestä. Loppuilta meni aika vaivaannuttavissa tunnelmissa ja kävin vielä erikseen pesulla hankaamassa itseni päästä varpaisiin. Tästäkin sain kuittia, olen kuulemma herkkähipiäinen.
Kaverin kanssa välit viilenee, ei voi mitään. Eniten ihmettelen vähättelevää asennetta.
Tuskinpa tulee enää vieraiden paljuun mentyä jos joillekin on ok kusta sinne veteen.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene enää paljuun kun olen nähnyt monta kertaa kuinka isomahaiset äijät kaivelevat siellä antaumuksella omia perseitään. Onko heillä jotain kihomatoja kun niin pitää kaivella, vai onko pyyhkiminen jäänyt väliin ja paljuissa on hyvä pestä p*askainen perse?

Vierailija
42/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene enää paljuun kun olen nähnyt monta kertaa kuinka isomahaiset äijät kaivelevat siellä antaumuksella omia perseitään. Onko heillä jotain kihomatoja kun niin pitää kaivella, vai onko pyyhkiminen jäänyt väliin ja paljuissa on hyvä pestä p*askainen perse?

Eikö suihkussa voi pestä ennen kuin menee paljuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihomadot voivat muuten helposti uida lämpimässä vedessä pahaa aavistamattoman uhrin sisälle joka on samassa paljussa.

Vierailija
44/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä kusi. Ei saa päästää känniääliötä sinne.

Vierailija
45/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virtsaputkessahan voi olla klamydia, tippuri ja kondylooma nyt ainakin. Kaikki testeihin ja muutenkin kloorittomien paljujen jälkeen.

Totta! Mun vaimo sai klamydian tyttöjen illan paljuilusta.

Vierailija
46/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienimahaiset ei kaivele?

Vierailija
47/55 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ok kusta paljuun. Varsinkin jos se on vieraiden xD namii

Vierailija
48/55 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pissaavat meillä paljuun. Ensi kesänä ei enää käytetä, olen väsynyt vaihtamaan vettä ja putsaamaan sitä jatkuvasti.

Vierailija
49/55 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kusemassa tuntemattomien paljuihin öisin. Välillä kusen auton ikkunasta sisään jos on jätetty auki (näin kesäisin usein on)

Vierailija
50/55 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Vierailija
51/55 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K I I H O T T A V A A!

Vierailija
52/55 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet ei yllä pyyhkimään.

Vierailija
53/55 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on oikeitakin ongelmia kuin että tuttu kusi kännissä paljuun...

Miksi edes hermostua

Vierailija
54/55 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Kuljun Pasi?

Vierailija
55/55 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljukausi aluillaan.  Saas nähdä minkälaisia yllätyksiä tänä kesänä paljastuu.