Tuttavan mies k*si paljuun
Olin eilen tuttavapariskunnan mökillä, jossa saunottiin ja käytiin paljussa. Tuttavan mies on aika viinaanmenevä eikä eilinen ollut poikkeus. En ole koskaan erityisemmin lämmennyt tyypille mutta eilen sain käytöksensä vuoksi semmoset kilarit että oksat pois! Oltiin saunan jälkeen paljuiltu ja myöhemmin tämä mies paljasti pokkana kusseensa paljuun kun olimme kaikki kolme siellä! Hänen mielestä ilmeisesti hauskakin juttu. Sain älyttömät kilarit ja mua kuvottaa vieläkin että oon lillunu kusivedessä siellä. Kaverin ja miehensä mielestä ylireagoin asiaan ja puolustelivat asiaa tyyliin: siellä on niin paljon vettä pissan määrään nähden että ei haittaa ja monet kusevat myös uima-altaisiin enkä valita siitäkään. Aijaa!? Ei kuulu ainakaan mun tapoihin kuseskella uimaveteen missä itseni lisäksi ui muitakin! Mitä hittoa, olen vieläkin helvetin vihainen eilisestä. Loppuilta meni aika vaivaannuttavissa tunnelmissa ja kävin vielä erikseen pesulla hankaamassa itseni päästä varpaisiin. Tästäkin sain kuittia, olen kuulemma herkkähipiäinen.
Kaverin kanssa välit viilenee, ei voi mitään. Eniten ihmettelen vähättelevää asennetta.
Tuskinpa tulee enää vieraiden paljuun mentyä jos joillekin on ok kusta sinne veteen.
Kommentit (55)
On tainnu ukolla ennenkin kusi lillua korvien tasalla paljussa päissään.
Kutsuttakoon häntä tästä lähtien nimellä Pasi Kulju. Ja kaikille kerrot nimen alkuperän.
Kerroithan, että palju vie aika paljon vettä ja nyt Pasin takia se pitää tyhjentää ja täyttää uudelleen.
Pasi Kuljusta ja olisin kiinnostunut siitä kusipaljusta. Myykää mulle.
Voi olla narsisti, jolla on fetissi tuohon. Ärsyyntyi, että tiellä on jotain, mitä hänellä ei ole. Sairas päästään. Älä päästä enää elämääsi.
Jos oma palju, niin ok, talossa talon tavalla ja jos kaverille sopii kusivedessä kylpy, niin fine. Mutta ei s***na vierasten aikana! Jos olisi minun paljuun virtsannut, niin välit poikki ja paljun pesusta, suodattimen puhdistuksesta ym korvaus.
Meillä 20v perhetytön menkat levisivät paljuun. Ei kiva lillua punaisessa vedessä...
Virtsaputkessahan voi olla klamydia, tippuri ja kondylooma nyt ainakin. Kaikki testeihin ja muutenkin kloorittomien paljujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ripuloi paljuun ja kertoi siitä vasta viikon päästä.
Mun eksä kusi ja paskansi ja oksensi mun poreammeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ripuloi paljuun ja kertoi siitä vasta viikon päästä.
Mun eksä kusi ja paskansi ja oksensi mun poreammeeseen.
Aika paha!
Tosi moni mies tyhjentää molempien sieraintensa sisällöt paljuun tai ammeeseen, sillain oikein tosi kovaa töräyttämällä vuoronperään sieraimiaan.
Minusta se on vähän ällöä kun siitä jää pinnalle kellumaan räkää.
Nyt ei missään nimessä kannata tyhjentää sitä vasn kansi päälle ja huomenna kusija sinne kylpemään. Meillä kun lapset kusi sinne pienenä sen huomasin vasta seuraavana päivänä hajusta. Ja se oli paha