Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytin, kilot alkoi lähteä, mutta tulivat yhtäkkiä takaisin! Muita?

Vierailija
02.08.2014 |

Raskaudessa tuli 11 lisäkiloa, joista suuri osa raskausmyrkytyksen aiheuttamaa nesteen kerääntymistä. Synnytyksen jälkeen paino alkoi laskea kilon päivävauhtia, kunnes oli enää 5 kiloa normaalipainoon. Ja sitten, vauvan ollessa n. 3kk parissa päivässä jostain tuli kiloja niin että nyt painan 3 kiloa vähemmän kuin loppuraskaudessa. Mitä ihmettä? Oon koittanut laihduttaa, aloitin liikunnan, mutta kilot senku pysyy. Onko muilla ollut näin? Olin tosi hoikka ennen raskautta. Imetin vain 1kk.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps sama täällä. Tosin nyt vasta lopettelin imetystä vauva 8 kk. Toivon jos paino lähtis nyt tippumaan.. Ja siis oon pitäny huolen syömisistä, laskenu kaloreita ja liikkunu minkä kerenny..

Vierailija
2/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps sama täällä. Tosin nyt vasta lopettelin imetystä vauva 8 kk. Toivon jos paino lähtis nyt tippumaan.. Ja siis oon pitäny huolen syömisistä, laskenu kaloreita ja liikkunu minkä kerenny..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestettä vaan lähtenyt. Ei se laihduta.

Vierailija
5/5 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kaikki raskauskilot synnärille jo, mutta sittemmin kotona tuli kiloja varmaankin epäsäännöllisen syömisen ja välipalojen takia.