Synnytin, kilot alkoi lähteä, mutta tulivat yhtäkkiä takaisin! Muita?
Raskaudessa tuli 11 lisäkiloa, joista suuri osa raskausmyrkytyksen aiheuttamaa nesteen kerääntymistä. Synnytyksen jälkeen paino alkoi laskea kilon päivävauhtia, kunnes oli enää 5 kiloa normaalipainoon. Ja sitten, vauvan ollessa n. 3kk parissa päivässä jostain tuli kiloja niin että nyt painan 3 kiloa vähemmän kuin loppuraskaudessa. Mitä ihmettä? Oon koittanut laihduttaa, aloitin liikunnan, mutta kilot senku pysyy. Onko muilla ollut näin? Olin tosi hoikka ennen raskautta. Imetin vain 1kk.
Kommentit (5)
Jeps sama täällä. Tosin nyt vasta lopettelin imetystä vauva 8 kk. Toivon jos paino lähtis nyt tippumaan.. Ja siis oon pitäny huolen syömisistä, laskenu kaloreita ja liikkunu minkä kerenny..
Jeps sama täällä. Tosin nyt vasta lopettelin imetystä vauva 8 kk. Toivon jos paino lähtis nyt tippumaan.. Ja siis oon pitäny huolen syömisistä, laskenu kaloreita ja liikkunu minkä kerenny..
Nestettä vaan lähtenyt. Ei se laihduta.
Mulla jäi kaikki raskauskilot synnärille jo, mutta sittemmin kotona tuli kiloja varmaankin epäsäännöllisen syömisen ja välipalojen takia.