Onko Maria Drockila sinkku?
Vaikutti ihastuttavalta siinä Tommy Hellstenin haastattelussa
Kommentit (17)
Oli mielenkiintoista keskustelua. Jäin ihan lumoutuneena kuuntelemaan.
Tuo Maria on kyllä hyvin älykäs nainen. Tietysti on saanut kivitystuomion kun on ”hyväksikäyttänyt” miehiä. Mutta eikö miehet ole sitten Mariaa käyttäneet? Maria on rikkinäisestä perheestä - kai hänelläkin pitää olla oikeus saada jostain tukea?
Onko tää se jonka utareet pieneni :(
Vierailija kirjoitti:
Dracula
Bloody Mary
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se jonka utareet pieneni :(
??
Itse kävin rintojen pienennyksessä. Miksi pitäisi kärsiä suurista rinnoista?
Eiks Maria Lunden ole se jonka rinnat pieneni mutta johonkin ne Drockilan tissitkin ovat kadonneet?
Oliko tämä se mylly-missi, joka sai kenkää pahoinpitelytuomion johdosta? oliko vieläpä Suomen kansallisvähemmistön verta suonissa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se mylly-missi, joka sai kenkää pahoinpitelytuomion johdosta? oliko vieläpä Suomen kansallisvähemmistön verta suonissa?
Siis huoh. Teki teon joskus 15-vuotiaana. Pitääkö siitä vielä tänä päivänä, 30 vuotta myöhemmin, muistella? Eiköhän ole tuomionsa saanut, niin paljon häntä on uhattu ja haukuttu julkisuudessa.
Se joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven..
Eikös se eronnut jostain lyhyestä suhteesta taannoin?
Pani Spedeä rahasta. Eiköhän se riitä selvittämään millainen ihminen kyseessä. Ei jatkoon.
Joo, takuulla tarttee ton Tommyn terapiaa ja vaikka ja kuinka. Itse se on ruvennut joksikin seksiterapeutiksi - kertookohan se Speden ähinöistä asiakkaille opetustarkoituksessa ?
Vierailija kirjoitti:
Pani Spedeä rahasta. Eiköhän se riitä selvittämään millainen ihminen kyseessä. Ei jatkoon.
Joo, takuulla tarttee ton Tommyn terapiaa ja vaikka ja kuinka. Itse se on ruvennut joksikin seksiterapeutiksi - kertookohan se Speden ähinöistä asiakkaille opetustarkoituksessa ?
Oli silloin 19-vuotias. Väitätkö että Spede-setä oli itse viattomuus? Maria oli todennäköisesti vain hyväksyntää vailla rikkinäisen lapsuutensa takia.
Olisiko kiva jos sun nuorena tekemiä virheitä muisteltaisiin vielä 25 vuoden jälkeen? Onko reilua?
Jotkut väittää, että Drockila on Speden tytär.
Dracula