Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esittää mukavaa, mutta selän takana kiusaa

Vierailija
24.07.2021 |

Mieheltä puuttuu täysi kunnioitus minua kohtaan. Tekee kiusaa selän takana (esim. on sovittu yhdessä, missä säilytetään yhtä avainta. Laittaa sen kuitenkin toistuvasti eri paikkaan. Saattaa tehdä sitä vaikka 7 päivää putkeen ja joka päivä pyydän uudelleen. Sitten lopulta multa palaa pinna ja huudan.

Tätä tapahtuu paljon, että kun pyydän jotain ja hänelle se käy, mutta ei voi kuitenkaan tehdä niin, ennenkuin olen saanut raivarit. Sitten vasta alkaa toteuttaa.

Hän ikäänkuin saa provosoitua mua ja jotenkin tuntee varmaan sitä kautta sitten ylemmyyttä, kun hän taas hillitsi itsensä ja minä en.

Taloudellinen tilanne on huono, muutoin olisin jo lähtenyt tästä paskasta suhteesta. Hän on saanut nujerrettua mun itsetuntoakin, juuri sillä että mun pyyntöjä, toiveita ei tarvitse kunnioittaa, toteuttaa... ei vaikka oltaisiin yhdessä sovittu ja olen vielä varmistanut käykö hänelle, onko tämä ok, jne.

Olisko mitään vinkkejä miten tästä eteenpäin?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri osoitteisiin.

Vierailija
2/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tälläistä? Mitä tästä pitäisi ajatella? Ap.

Vierailija
4/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies. Älä toki lähde pois.

Vierailija
5/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ongelmat.

Vierailija
6/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunakin tulee toimeen, raha ei oikeasti ole syy olla sairaan hullun kanssa.

Vierailija
7/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri osoitteisiin.

Muuta pois ja eroa.Ei se miksikään enää muutu.

Vierailija
8/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan koko ajan toivonut, että hän muuttuisi. Ja yrittänyt itsekin kasvattaa kärsivällisyyttä, huonolla menestyksellä, kun ei hän pidä sovittuja asioita, ei edes pieniä. Ap.

Vierailija
9/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo on saanut minut epäilemään, että onko kuitenkin minussa se pääsyy, että olen niin vaativa jne. Sitten aina yritän vaan unohtaa hänen tekonsa, pettyäkseni uudestaan. Nyt tsempatkaa minut tästä kierteestä ulos. Ap.

Vierailija
10/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa narsistiselta tai muuten häiriintyneeltä etkä sinä voi häntä muuttaa. Jos ero ei ole mahdollista, yritä ulkoistaa hänet elämästäsi niin paljon kuin mahdollista. Tapaa ystäviä, perhettä ja tee kivoja asioita ilman häntä.

Vierailija
11/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on manipulointia. Tuntee itsensä paremmaksi kun saa höynäytettyä toista.

Vierailija
12/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on energiavaras.

Vierailija
13/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vaan koko ajan toivonut, että hän muuttuisi. Ja yrittänyt itsekin kasvattaa kärsivällisyyttä, huonolla menestyksellä, kun ei hän pidä sovittuja asioita, ei edes pieniä. Ap.

Ei hän muutu. Kokemusta on samanlaisesta tyypistä ja lähdin pois.

Vierailija
14/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä oo kynnysmatto, ansaitset parempaa. Elämä on lyhyt, etsi sellainen ihminen mitä sun ei tarvitse muuttaa.

Vierailija
15/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hänellä on persoonallisuushäiriö, jota et voi parantaa. Juokse kun vielä voit!

Vierailija
16/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis suhteessa jonkin sekamuotoista persoonallisuutta esittävän persoonan kanssa kun on piirteitä narsistista ja sosiopaatista. Narsisti murtaa itsetunnon ja sosiopaatti tykkää leikkiä ja rääkätä uhriaan. Jätä se. Sillä saat valtasi takaisin.

Vierailija
17/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, mitä keittiöpsykologidiagnooseja täällä siitä miehestä.

Kuulostaa lähinnä siltä, että mies on huolimaton. Ei siis tahallaan tee sitä.

Vierailija
18/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei muutu! Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset se… Aina joku wannabe psykiatrinen sairaanhoitaja nyyhkii, että ihmisille pitää antaa uusia mahdollisuuksia ja kyllä ihminen muuttuu.

Saa olla miten tyhmä haluaa ja uskoa muuttumiseen , mutta ilkeily ja alistaminen jatkuu juuri niin kauan kuin hölmöjä hyväksikäytettäviä löytyy. Sopeutukaa tai poistakaa vahingolliset ihmiset elämästänne.

Vierailija
19/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus, mitä keittiöpsykologidiagnooseja täällä siitä miehestä.

Kuulostaa lähinnä siltä, että mies on huolimaton. Ei siis tahallaan tee sitä.

Olet joko itse pelaamista harrastava luonnevikainen tai sitten et ikinä ole ollut tuollaisen kanssa. Kaikki on todellakin tahallista. Varsinkin se kun raivostutetaan toinen tahallaan ja sitten itse katsellaan tyytyväisenä ja rauhallisena sivusta kun toinen on kuukausien kiusaamisella saatu sekaisin. Kyse on reaktiivisesta pahoinpitelystä silloin kun uhri ajetaan äärirajoille jotta se pimahtaa täysin. 

Vierailija
20/35 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulostaa luonnolliselta johtajalta. Siihen toki kuuluu sellainen härkkiminen myös. Ikään kuin testaa, oletko sinä juuri se pari, jonka kanssa puuhataan yhdessä uusi maailmanjärjestys.

Se ei kuitenkaan ole epäkohteliasta. Se saattaa tuntua sille. Mutta tietyllä tavalla kyseenalaistavaa se on, mutta se on luonnollisen johtajan ydintehtävä.

Sitten kun olet prinsessa ja teidän lapset valloittaa maan, tiedät tasan tarkkaan miksi tämäkin polku piti käydä läpi. Onnittelut sinulle!

Muut naakat raakkuu katkeruuttaan ja kateuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme