Kuvaile elämänkatsomustasi yhdellä virkkeellä, muut peukuttavat
Luonto on muutoksessa, miljoonan vuoden kuluttua emme tunnistaisi jälkeläisiåmme; maailma muuttuu.
Kommentit (19)
Olen suomalainen, olen tyytyväinen, rakastan rakkauden arvoisia, hengitän raikasta ilmaa ilman ismejä.
Kasvit ja kukat, kasvavat kauniisti
Jos niitä hoitaa
Oh, tuli haiku, en ihmettele, harrastamaan noitä
Olen wicca. Elämänkatsomukseni perustuu myös ajatukseen "valo ja rakkaus edellä".
Vierailija kirjoitti:
Rahani ovat omiani, kokemuksiani voin jakaa!
Työttömät töihin
Vitsaa pahoille.
Virke on oikeinkirjoituksen perusteella määrittyvä tekstin jakso, joka alkaa suuraakkosella ja loppuu niin sanotusti isoon välimerkkiin eli pisteeseen, huutomerkkiin tai kysymysmerkkiin.
Vastauksessasi oli siis kolme virkettä.
Millään ei oo mitään väliä, mut on kivaa kun on kivaa.
Todellisuuskin on alkujaan jonkun mielikuvitusta, joka on vai perusteltu uskottavasti muille.
Kaikki menee vituiks mutta menkööt
(olen huono-onninen mutta pääasiassa nauran edesottamuksilleni)
Loppupeleissä millään ei ole mitään merkitystä, koska lopulta planetta Maa tuhoutuu kuitenkin, mutta koska nyt kuitenkin olemme olemassa, ottakaamme siitä kaikki ilo irti ja eläkäämme mahdollisimman kauniisti ja muita elollisia kunnioittaen, ihmetelkäämme kaikkia pieniä kauniita asioita ympärillämme, mutta vastoinkäymisiä kohdatessamme yrittäkäämme muistaa että maailmankaikkauden mittakaavassa koko elämämme on pelkkä silmänräpäys.
Juodaanpas kahvit ensin ja katellaan sit.
Tee mitä itse koet hyväksi, kunhan et satuta muita.
Sain lääkäriltä sen verran rajallisesti elinaikaa, että ei tarvitse enää stressata mistään.
Erehtyminen on inhimillistä, toinen kerta tyhmyyttä, kolmas tahallista.
Proletariaatilla ei ole isänmaata.
Rahani ovat omiani, kokemuksiani voin jakaa!
Työttömät töihin
Vitsaa pahoille.