Mitä lahjoja "vaikealle" miehelle?
Täällä oli vähän aikaa sitten ketju miehille annettavista lahjoista. Moni kertoi, että on samassa tilanteessa kuin minä, eli miehelle on hyvin vaikeaa keksiä lahjaa. Tarkoitan nyt aineellista ostettua lahjaa (ei siis esim. itseannettua hierontaa tai anaaliseksiä) enkä myös hyväksy lahjaksi nyt itsetehtyä juhla-ateriaa tai synttärikakkua. Näitä on helpompi antaa ja hienoja lahjoja toki nekin.
MITÄ olette ostaneet miehillenne? Mikä on ollut onnistunut lahja.
Tein itse tänään oikein löydön. Löysin nimittäin kirpparilta vanhan ison purkin, joka tehty kotikaupungissamme. Se sopii nätisti koriste-esineeksi ja sitä voi käyttää vaikka kukkamaljakkona tai kynttiläkippona. Luulen, että mies arvostaa tuota lahjaa. (Juu, moni mies ei varmaan todellakaan haluaisi koriste-esinettä, kukkamaljakkoa tai tuikkukippoa, mutta omani pitää tuosta, varsinkin kun tuote on oikeasti vanha.) Kerrankin on synttärilahja valmiina odottamassa!
Kommentit (7)
Onko matka aineellinen lahja? Jos on, niin viime synttäreillä vein miehen saunalliseen sviittiin vkonlopuksi yllärireissulle. Ensi vuonna kun täyttää pyöreitä, vien matkalle Prahaan ( sinne on toivonut matkustavansa )...
Mieheni käyttää päivittäin muumimukiaan, jossa Muumipappa unelmoi. Lapset luulivat pieninä, että Muumipappa on tohtori kuten isä, koska hänellä on tohtorinhattu päässään. Mies myös mietiskelee ja unelmoi usein haaveellisen näköisenä. Miehestä siis tuo muki sopi hänelle hyvin ja siksi hän pitää siitä.
Konjakkilasit nimikirjaimilla.
Samaan pakettiin hieno solmio ja hyvät boxerit ja kortti, jossa kerrotaan että miehen molemmat puolet ovat upeat (siis se kravattimies ja boxerimies). ;)
Rannekello oli varsin onnistunut ostos. Olimme sitä ennen aika monesti pysähtyneet kellokauppojen ikkunoiden äärelle, kun mukamas harkitsin itselleni kelloa. Siinä kelloista jutellessa tuli miehen maku ja tyylimieltymys suunnilleen selväksi.
Luin juuri ElämysLahjojen nettisivuilta ideaa antaa miehelleni jotain elämyksellistä lahjaksi. Hän tykkäisi ihan varmasti jostain ralliajelusta, mutta olisi varmaan tyytyväinen ja innoissaan myös tuosta Flyboard elämyksestä (http://www.elamyslahjat.fi/blogi/yllatys-jussille-lentamaan-flyboardilla/).
No juuri eilisestä sähkötupakkaepisodista opin etten ikinä enää osta mitään muuta kuin viini- tai viinapullon, se halvinkin saa varmasti ilmeen kirkastumaan, toisin kuin kaikki mitä tähän asti olen hommannut.
Tilasin Tieteen kuvalehden miehelle.