Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein pesette hiukset näillä helteillä?

Vierailija
02.08.2014 |

Mietin vain, kun hiusväriä yritän säästellä, mutta tämä silmitön päänahankin hikoilu tekee siitä hieman haastavaa :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:53"]

mitä hyötyä on usein hiusten pesemisestä näillä helteillä? Kun se päänahka sen pesun jälkeen heti kuitenkin hiostuu taas?

[/quote]

Pesun jälkeen näyttää puhtaammalta. Hiostuu toki, mutta ei kampaus lässähdä ihan viidessä minuutissa kuitenkaan.

Vierailija
22/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:33"]

Mietin vain, kun hiusväriä yritän säästellä, mutta tämä silmitön päänahankin hikoilu tekee siitä hieman haastavaa :(

[/quote]

Kerran viikossa shampoolla niin kuin aina muinakin vuodenaikoina.

Hiki lähtee ihan vedellä suihkuttaessa. Minulla on pitkä ja suomalaiseksi paksut hiukset, hiukseni on hyväkuntoiset eikä rasvoitu helposti.

Täällä on totuttu pesemään hiukset aivan liian usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä :)

Vierailija
24/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä saunan yhteydessä.

Kyllä saunon joka päivä satoi tai paistoi.

Vierailija
25/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä rasvalettejä! Pari kertaa viikossa. Tosi tyylikästä.

Vierailija
26/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, fillaroin joka päivä. En oo nyt käynyt kahteen päivään suihkussa josko tänään menis

Vierailija
27/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:17"]

[/quote]

Kaikilla ei ole sinun paksuja hiuksiasi.

Vierailija
28/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa kuten muulloinkin. Mulla ei ole mitenkään erityisen rasvoittuvat hiukset enkä juurikaan hikoile päästä. Monesti on niin että lapsella pää märkänä hiestä mutta mulla ei yhtään, vaikka samassa tilassa ollaan ja touhutaan.

Vierailija
29/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:17"]

[/quote]

Kaikilla ei ole sinun paksuja hiuksiasi.

[/quote]

Kerrompa sellaisen kokemuksen että mieheni pesi aina ennen joka päivä shampoolla hiukset käydessään suihkussa. Hän valitti että hiukset rasvoittuu tosi nopeasti, että on pakko pestä. Sanoinkin sille että ala pesemään ensin vaikka joka toinen päivä ja jätä sitten niin että peset 2x viikossa. Näin toimi ja hiukset eivät enää rasvoitukaan ja päänahka ei enää kutise, hiukset ja päänahka on paremmassa kunnossa kuin ikinä, kuulemma ja hänellä on ihan tavallinen suomalainen hiuslaatu. 

Eli kyllä monet pesevät niitä hiuksiaan aivan turhan usein.

t. se kerran viikossa pesevä

Vierailija
30/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:21"]

Yök mitä rasvalettejä! Pari kertaa viikossa. Tosi tyylikästä.

[/quote]

Hiukseni eivät rasvoitu niin nopeasti. Mitä tiheämmin hiuksia pesee, sen enemmän hiuspohja erittää talia yrittäessään korjata ihon kosteustasapainoa. Kun hiusten pesua harventaa, niin rasvoittuminen vähenee. Minulla on pitkät ja paksut hiukset, enkä jaksa käyttää kolmasosaa elämästäni niiden pesuun ja kuivatukseen, siksi olen opettanut hiukseni harvempaan pesurytmiin.

Vierailija
31/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai kahdesti viikossa, aivan niinkuin talvellakin. Ja eivät ole rasvaiset pesujen välillä. Liikunnan jälkeen huuhtelen vedellä, jos ei satu olemaan hiustenpesupäivä. Hiukset ja päänahka ovat nykyisin paljon paremmassa kunnossa kuin silloin, kun pesin joka toinen päivä. Muotoilutuotteitakaan ei tarvitse enää käyttää, vaan hiukset ovat luonnostaan tuuheat ja helposti käsiteltävät. Ainoastaan juhlakampaukset käsittelen muotoiluaineilla, kun haluan varmistaa, että kampaus kestää aamusta iltaan.

Vierailija
32/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä tai joka toinen päivä, jos ei tarvitse lähteä ihmisten ilmoille. Ei hiusväriä. Oikein kovalla helteelle tulee pestyä joka päivä, koska vesi viilentää.

Vierailija
33/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kylässä pari viikkoa aussiäiti 45v ja -tytär 13v. Ihmettelivät kovin, kun minä kävin suihkussa vain iltaisin. He kävivät aina aamuin illoin, ja aina pesivät myös hiukset. Tämä huhtikuussa.

Vierailija
34/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:21"]Yök mitä rasvalettejä! Pari kertaa viikossa. Tosi tyylikästä.

[/quote]

Kaikkien hiukset eivät rasvoitu

Vierailija
35/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakin vaikuttaa rasvoittumiseen! Olen huomannut että jos syön paljon juustoa niin päänahka pukkaa enemmän rasvaa.  

Vierailija
36/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä, kyllä yhden päivän kestää hieman likaisilla hiuksilla

Vierailija
37/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä pesen. Pyöräilen työmatkat ja kypärän alla hiukset hikiset. Joka toinen päivä huuhtelen huolellisesti vedellä hiet pois.

Vierailija
38/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttävä hikipytty muutenkin, saati sitten näillä keleillä. Aamulla herään lakanaan liimaantuneena ja paksu, pitkä tukka on niskasta kostea. Pakko pestä päivittäin tai tuuli tuo omaan nokkaan ummehtunutta niskahajua.

Vierailija
39/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pesen joka toinen päivä, nyt olen pessyt joka päivä eli aamuisin. Toki illallakin saatan käydä suihkussa. Hikoilen juuri päästä paljon ja koska minulla on lyhyet hiukset, tuntuu että hiukset täytyy pestä suhteellisen usein.

Vierailija
40/43 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä. Ikävä kyllä mulla on suomalainen, ohut hiustyyppi. Yritän välttää liian usein pesua, se vain kuivattaa ja pahentaa rakennetta. Joo, on hyvät shampoot ja hoitoaineet.