Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ötökkä minua puree öisin?

Vierailija
02.08.2014 |

Eilen huomasin pari itikan pureman näköistä jalassa, niiksi niitä ajattelinkin. Mutta tänään aamulla paukamia oli yhteensä jo parisen kymmentä keskittyneenä enimmäkseen lantion seudulle, pari oli aivan lähellä kainaloa käsivarressa. Meillä harvoin, tuskin koskaan tulee sisälle hyttysiä ja jos joku olisi tänne eksynytkin niin olisiko yksin voinut noin monta pistoa saada aikaan? Hyi olkoon kun pelottaa että sängyssä asuu joku ötökkä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mäkäräisiä? Tai sitten cityhyttynen (googlaa)

Vierailija
22/40 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut kerrostalossa, luteet voi tulla sulle toisesta asunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta luteilta vaikka nykyinen ludemassahysteria aiheuttaakin sen, että ihmiset epäilevät heti ensimmäisenä luteita.

Mä luulen, et ihan hyttyset sua yöllä pureskelee. Itsellä sama ongelma. Pari kertaa olen illalla nähnytkin hyttysen pörräämässä, purevat paljaisiin kohiin ja ai ett kutiaa!

Vierailija
24/40 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan paljaisiin kohtiin on nuita puremia tullut. Toivottavasti olisi vaikka Mäkäräinen. Nyt tuntuu että koko ajan iholla vilistää jotain kun rupesin ajattelemaan nuita luteita. Pesin koirankin varulta.

ap

Vierailija
25/40 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira voi tuoda ulkoa kirppuja ja muita pikku ötököitä, mutta ei nekään sängyssä varmaan kauaa elä (ellei tule koko ajan uusia). Hilsepunkki on myös tosi tavallinen, tekee kutiavia näppylöitä.

Vierailija
26/40 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä sänky ympäri ja katso onko pieniä mustia pilkkuja.Tarkista lakanat, onko veritippoja. Luteet jättävät tällaisia jälkiä. Runkopatjasänky on oikea luteiden unelma, tutki rakenteet ja esim jalkojen liitoskohdat.

Vierailija
27/40 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu ei auta:(

Vierailija
28/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näin viime yönä jonkun kamalan suuren ötökän se osas lentää sil oli suuret jalat silmät ja se oli ruskea se teki kamalan pistoksen mulle mä ihmettelin mikä hitto toi on

Vierailija
29/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näin viime yönä jonkun kamalan suuren ötökän se osas lentää sil oli suuret jalat silmät ja se oli ruskea se teki kamalan pistoksen mulle mä ihmettelin mikä hitto toi on

Vierailija
30/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintukirppu se vaan on. Minä onnistun joka kesä  niitä saamaan, nyt viimeksi menin räpeltämän linnunpönttöä ja heti sieltä tuli kyytiläinen, on samoilla seuduilla 9 puremajälkeä, just silleen rivissä.

Lintukirppu kuolee itsekseen parissa päivässä, ei elä ihmisessä vaikka yrittääkin maistella.

Jos paukamia tulee vielä viikon päästäkin, niin sitten epäilisin luteita.

Vierailija
31/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintukirppuja on vain keväisin.

Lintukirput elää linnuissa, kyllä niitä on ihan ympärivuoden :D Tosin keväällä niitä tuppaa hyppäämään kyytiin enemmän kuin muulloin, kenties siksi, että pihahommat aloitetaan + linnut siivoaa vanhat pesät pois pöntöistä ja muualta ja tekevät uudet.

Vierailija
32/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettu55555555555666666666 kirjoitti:

Puheliko se lentäessään rumia?

Vierailija
33/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistettu55555555555666666666 kirjoitti:

Joku paarma? Esim. nautapaarmalla on aika isot silmät http://ftp.funet.fi/index/Tree_of_life/insecta/diptera/brachycera/taban…

Vierailija
34/40 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista sänky ennen nukkumaanmenoa. Lintukirppu on sivulta katsottuna noin 2 millin mittainen, puolipyöreä "viiva". Saattaa hypätä, kun yrität ottaa sen kiinni.

Juuri tällä viikolla kissa toi 2x ko. ötökän tyttären sänkyyn, että kyllä niitä on liikkeellä.

Puree nimenomaan paljaaseen ihokohtaan, ei tuuppaa vaatteiden alle.

Vierailija
35/40 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintukirppu näyttää kuin pienelle jyvälle. Ainakin kuolleena. Jos nukut ikkunat auki ja linnunpesiä on lähellä, niin esiintyminen jopa todennäköistä. Jäljet kuin mäkärän pistosta. Pari veristä pilkkua.

Vierailija
36/40 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteiden pojat ovat pieniä vaaleita, n klo 3 voit löytää paidasta tms. Hyvällä välillä. Raidi voi tainnuttaa,ei tapa...

Guuglella lisää..

Vierailija
37/40 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväl. VAlolla piti olla..

Vierailija
38/40 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on lintukirppu

Vierailija
39/40 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa mihin vastailette taas on vuoden vanha ketju aktivoitu, idiootit

Vierailija
40/40 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin luteita. Gooletappa lude, huom ei lute. Kerro sitten löysitkö.