Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TOUKOKUUN TUHISIJAT *** lauantai

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut melkoista kiirettä pari päivää joten on tämä kirjoittelu jäänyt. Olen kuitenkin käynyt nopeasti vilkaisemassa mitä teille muille kuuluu. Etenkin kun niin monella on tuo piinailu käynnissä¿

KEVÄT-TÄHTI, MMIMMA ja PUZZLE79: Valtavasti onnea ja tarroja ja liimaa ja kaikkea mahdollista! Ihanaa että plussatuulet puhaltaa!

Itsellä se nega tuli myös tänä aamuna Aconin liuskaan¿ ja nyt sitten tuntuukin siltä, että huomenna se täti sitten kyllä tulee aivan aikataulun mukaisesti. Valitettavasti. Harmitus on kyllä melkoinen, mutta sinänsä ei tullut enää yllätyksenä. Torstainahan tein sen ensimmäisen negan ja silloin sen ¿tiesin¿, etten raskaana kyllä ole. Toivoa ei tietysti ole menetetty niin kauan kuin täti pysyy loitolla, mutta ennusmerkit vahvasti kertoo toista. Sinänsä ihmetyttää suuresti, koska ajoitus oli omasta mielestä täydellinen juuri tässä kierrossa kun ensimmäistä kertaa tikuttelin. Mutta pakko se on laittaa nenä kohti seuraavaa kiertoa, vaikka pidän toki pienen pientä, suorastaan minimaalista toivonkipinää yllä ainakin huomiseen asti ! TOSIN vähän nyt mietityttää että otanko tänään enemmän kuin yhden lasin viiniä siellä juhlissa vai en¿ hmm¿ ???

KETTU-ÄITI: oletkos jo testaillut?

-Emik 27/28 dpo 12

Vierailija
2/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNITTELUA KAIKILLE PLUSSANNEILLE! Ja vauvaliimaa saavikaupalla mukaan.

Emik, samoissa mennään. Mullakin kp 27/noin 30. Tuo kierto voi olla mulla 34 tai jopa 36 päivääkin, joten pahimmassa tapauksessa saan odotella tätiä yli viikonkin vielä, mutta toivottavasti näen sen joskus yli vuoden päästä vasta. Tosin, kuten sanoit toivoa on aina siihen asti olemassa, kunnes punahelma vilahtaa. Tuntemuksia nyt: Alavatsaa kiristelee ja vääntää (olenkohan syönyt jotain sopimatonta), rinnat on arat (eivät kestä töytäisyä, mutta näin mulla on yleensä ennen menkkoja), mutta onneksi lämpö on edelleen ylhäällä (ainakin siis yli 2 päivää ennenkuin tätiä tarvii odottaakkaan ja sitähän ei tule, jos on - olisikin, huoh - musta kiinni).

Muut piinailijat: NYT HOPI HOPI tänne kertomaan oireita, niin päästään vertaamaan ja toivomaan onnistumista puolestanne. Varmasti monilla oikein vakuuttavia oireita jo.

Hyvää plussaista viikonloppua kaikille, myös oviksen metsästäjille ja hus hus tädeille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMIK pahoittelut negasta:( peukutan nyt kuitenkin kaiken varalta vielä kovasti,jos se täti kuitenkin jättäis tulematta negasta ja sun tuntemuksista huolimatta!!harmillista jos ei tärppiä tullut yrityksestä huolimatta!!!!mut peukut vielä pystyssä,toivoa on:)

Tää mamma on kans vähän pettynyt tähän yrityspuuhailuun....melkein jo aavistan et eipä tuota tulosta tällä menoo!kesäkuisiin päädyn ihan varmasti.ukolla meni eilen niin myöhään ettei se mitään jaksanu:( vähän kiukustuin ja vieläkin mieli maassa!nyt olis kuitenkin laskujen mukaan ne tärkeät päivät menossa.....enhän mä tarkkaan tiedä mut pitäshän sitä silti näihin aikoihin ahkerasti hommata,jos meinaa toivoa tulosta,mut ei niin ei!!saa nähä mitä tänään,mut en jaksa enää laskea kalenterista mahdollisia tärppipäiviä.tosin tän vauvan ovulaatiolaskurin mukaan mulla olis sunnuntai vasta se tärkeä päivä,mut tiiä sitten...ja tuo kiertokin on vielä vähän sekava että ottaa siitäki selvää!:(

onkohan muut EMIKIN lisäks testaillu?voi kunpa niitä plussia nyt saatais tänne monelle!! vaikka porukka sitten hajaantuu odottajiin ja kesäkuisiin....mutta tällästä tää kai sitten on. no iloitsen silti kovasti kaikkien plussauutisista:) ja tulipas jotain ihanaa uutista tänä aamunakin...nimittäin vauvauutisia,eräs ystäväni kauempaa on saanut tänäaamuna TYTÖN=) vieläkin aivan kylmiä väreitä ku ajattelee sitä ONNEA ja herkkää aikaa kun on juuri saanut pienen tuhisijan maailmaan:) aivan ihanaa!!!!!=)

nyt heräs mun vauvani aamu-unilta,joten täytyy rientää! kaikille tsemppiä kovasti vauvapuuhiin ja testaajille plussaa:)

Vierailija
4/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmat kun auki sai niin vatsassa jo vaanteli etta etova olo alkaa... tosin myos naa alamahakivut tuntuu alkavan (just nyt) ja peilista katselee hienoisen aknen omaava naisihminen- eli tatioireita pukkaa jo! kp 25/29-30 ja en kylla testaa ennen ens perjantaita jos jostain kummansyysta sinne asti paasen(?) hiukan epatoivoiselta tuntuu taallakin! Noh, tama nyt olikin se kuuluisa ' eka' kierto Km:n jalkeen, joten ens kerralla parempi tuuri...

Kesakuisissa taidetaan kohdata!

Vierailija
5/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

levinia: minäkin ajattelin testata ensi perjantaina jos jostain syystä sinne asti pääsen. Nimittäin oireet ovat alkaneet uhkaavasti vähetä: nänniarkuus, vilu, pahoinvointi jne. olivat huipussaan toissapäivänä ja eilen aamulla. Illalla ei ollut oikeastaan enää mitään. Aamulämmötkin uhkaavasti valuvat alas (hitaasti mutta varmasti) joten 4 päivän sisällä menkat tulee aika varmasti. Vielä ei ole varsinaisia tätimerkkejä eli päänsärky 2 päivää ennen tätiä ja totaalinen alapään kuivuus 1 päivä ennen. Valkovuotoa on vielä tosi runsaasti ja se on sellaista hieman raemaista. Ja vatsassa nipistelee ja vihloo, mutta se on jokakuista. Muita " oireita" ei enää ole :(

Eilen täytimme tyttären (5v) kanssa vesi-ilmapalloja. Joihinkin jäi sellainen pikkuinen veden täyttämä rakkula siihen solmun kohdalle, ja tyttö sanoi niitä vauvoiksi! Tosiaan, sellainenhan se sikiöpussi alussa on! Ja vauva vasta aloittaa kasvuaan siellä rakkulassa. Samoin hanassa roikkuva, vedestä täyttyvä vesi-ilmapallo näytti minusta jotenkin kasvavalta kohdulta... sitä tämä vauvakuume teettää :/

Toivottavasti saadaan kuitenkin lisää plussia!

Eppa kp 28, dpo 9

Vierailija
6/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emik: Ei saa luovuttaa ennen kun täti tulee ja toivottavasti ei tule!! Pidän sulle vielä peukkuja! Mä testasin sillon maanantainako se oli, sillä Mammaksi-testillä ja se oli nega.

Just tulin kampaajalta ja pysyin tiukkana apteekin kulmalla. Mullakin on jotenkin sellainen olo että täti tulee ja ajattelin etten nyt tuhlaa rahojani testiin ennen kun kunnolla myöhässä. Huomenna pitäs siis tädin saapua. Rinnat on kyllä aika pinkeenä ja närästää edelleen. Ja nyt on kahtena YÖNÄ kutittanu toista jalkaa niin että olen herännyt raapimaan jalkapohjaa. Viime yönnä muistin että sillon viimeks odottaessa mähän nousin kans monena yönä hinkkaamaan jalkapohjaa lattiakynnykseen ja ties mihin?! Hulluksi varmaan tulossa näiden mun " oireiden" kanssa... hih hih...

Viikko sitten ja nyt parina päivänä on vasenta puolta nippaillu alavatsassa, olisko se täti siellä jo rymistelmässä?! Kauhee kun oon nyt pessimistinen, vaikka toisaalta NIIIN kovasti toivoisinkin että olisin raskaana. Parempi kai yllättyä sitten iloisesti kun pettyä katkerasti -jälleen kerran. Taustana muillekin että helmikuusta 2006 yritystä yrityksen perään.

No tulipas omia tuntemuksia kirjattua taas. Ketäs muita on tänä viikonloppuna testaamassa??

Mä alan tästä meikkaamaan ja pukeutumaan, kohta mennään niihin häihin. Olen kaikenvaralta autolla liikenteessä... ;-)

kettu-äiti kp 28/29

Vierailija
7/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikko: Nyt huomasin että säkin olet suunnilleen samoissa kuvioissa ja samoja oireita pukkaa. On se niin ihmeellistä miten sitä kiinnittää kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan ittessään huomiota... TSEMPPIÄ SULLE KANS!! =)

Toymama: hei mulla on ollu kans samoja fiiliksiä, kun sulla. Ite kun niin ajatellu että nyt tänä iltana jos joskus ja sit mies onkin väsynyt... En oo noista kalenteripäivistä sille hiiskunu, vois mennä sillä pian hohto hommaan. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisikin onnistanut. Odotellaan...

-kettu-äiti-

Vierailija
8/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negan testanneille, toivoa on vielä kuitenkin! Ja kärsivällisyyttä testaajille, mitä suotta testata liian aikasin sitä negaa, ei se plussa sieltä mininkään katoa! Joo, tiedän, se on äärimmäisen vaikeeta oottaa...

Täällä ei sitten niin mitään uutta, yhtä odottamista on tää elämä. Nyt ootan ovista, johon on vielä reilu viikko, sitten ootan, tuleeko se täti vai ei ja sitten toivottavasti pääsen Odottamaan sitä kevätvauvaa!

Kukas tänään saa sen plussan testiinsä :D???

Kisu yk2, kp 9/33

Vierailija
9/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis vielä yhden apteekin testin ja haamu on muuttunut oikein vahvaksi viivaksi:D. Nyt vaan pitää toivoa että kaikki menisi loppuun asti hyvin!

Vähän on kyllä vielä epätodellinen olo. Aika monta testiä tässä on tämän vauvakuumeen aikan akerennyt tuhlata ja vihdoin se plussa onneksi tuli!

Toivottavasti hirmuisen moni teistä tulisi mukaan toukokuisiin tuonne odotuspuolelle!!

Oireista: Närästää oikeastaan joka päivä ja jos nousee nopeasti ylös niin huimaa. Tätä huimausta on ollut jo viiko verran, mutta ajattelin että olen tulossa kipeäksi tai jotain (en turhia toiveita uskaltanut elätellä). Ja päivisin on tosi voimaton olo ei oikeastaa väsytäkkään vaan tuntuu ettei jaksa mitään, käden nostaminenkin jo vaatii voimia. Tätä on jatkunut myös sen saman ajan kuin huimaustakin.

Nyt kyllä väsyttää ku n eilen oltiin tuttavaperheen luon asaunomassaaj agrillaamassa ja kello oli jo melkein kaksi ennen kuin selvittiin nukkumaan. Esikoinen sitten virkeänä heräsi puoli kahdeksan aamulla.

Joten päiväunille ehkä joudun menemään.

Vierailija
10/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kele! No, nyt se tätsykkä sitten tuli. Tiesinhän mä sen jo kyllä etukäteen.

Siirryn kait tuonne kesäkuisiin tästä. Snif.

Tsempit vielä teille kaikille toukotuhisijaa toivoville!

ruusu kp1

Vierailija
11/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea minunkin puolestani kaikille plussanneille ja toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun saakka. Toivotaan myös että me muutkin pääsisimme mahdollisimman pian tuonne odotuspuolelle! Nyt kunnon tsemppaukset käyntiin =)

Jos saisi siten tämän omankin olon hiukan positiivisemmaksi, tuntuu niin epätodennäköiseltä koko raskaaksi tuleminen =(

Olisi kiva kuulla teistä kaikista hiukan taustatietoa.

Itse olen 25-vuotias kahden tytön (08/02 ja 10/04) kotiäiti Sveitsistä. Perheeseemme kuuluu toki myös mieheni.

Ammatiltani olen liikunnanohjaaja.

Kolmannesta lapsesta olemme haaveilleet heti kuopuksen syntymän jälkeen, tosin imetin kuopusta vuoden verran ja sen jälkeen vasta alkoi kunnon yritys, jota on siis pian takana vuosi, tuloksetta =(

Jokaisessa kierrossa on vaikka kuinka paljon oireita ja olen ollut jo niin monesti täysin varmaq raskaudesta, mutta sitten ollaan taas tiputtu korkealta ja kovaa =(

Mutta jospa tämä plussailu olisi tarttuvaa ja pääsisin itsekin mukananne tuonne odotuspuolelle!!!

Plussaonnea siis kaikille!

Vierailija
12/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsen minäkin koneen ääreen. On mennyt päivä ihmetellessä tuota Ukkokultaa kotona. ; ) No joo, käytiin tuossa markkinoillakin, joissa ei oikeastaan mitään katsomista ollut. Ostettiin metrilakua. =)

Nyt Ukkokulta on pelaamassa joten mulla on hetki aikaa nettailla.

Onnittelut vielä plussanneille!

Harmittelut negan testanneille ja erityisesti tädin yllättämille!

Tänne ei mitään ihmeellistä. Ei MITÄÄN oireita, ainoastaan finni ilmaantunut oikealle nenänpieleen, joka mitä ilmeisemmin ennakoi tätiä. Joten sitä odotellessa. Ei ees tee mieli testata kun tiedän että negahan siellä.

Kesäkuisiin jo valmistautumassa.

Jushka, kp27

Vierailija
13/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEVINIA toivotaan ettei täti tuu!

EPPA79 sulle kans EI tätiä !!toivotaan parasta!

KETTU-ÄITI sulle kans toivotaan et täti olis peruuttanut tulonsa!EI tätiä sinnekkään!!Tuo jalkapohjakutina kuulosta positiiviselta ajatukselta,jos sitä on ollut edellisessäkin raskaudessa:) tsemppiä! Joo sillä mäkään en miehelle noita kalenteripäiviä puhu ettei sille tuu paniikkia ja liian stressaavaa...

KISULI83 odottamista tosiaan tää elämä!välillä niin hermostuttavaa...ensin ootella ovista ja sitten tätiä,tuleeko vai ei!!huoh!

MMIMMA nyt uskaltaa sitten kunnolla ONNITELLA,ONNEA PALJON!!

@RUUSU@hö ilkeä täti,pahoittelut:( onnea uuteen kiertoon!

DURACEL mulla kans sellanen epätodellinen olo ton raskautumisen suhteen....ollut oikeestaan koko ajan sellanen olo et tuskin heti tärppää sillon ku sitä eniten odottaa! mitähän taustatietoo kertoisin..no oon 23v/mies26 ja 8kk ikäinen poika,nyt sitten viime kuussa oikeestaan päätettiin että sais toinenkin lapsi tulla vaikka heti:)

JUSHKA voi metrilaku on IHANAA!!=) njam!! ja sama tunne mulla,että sinne kesäkuisiin joudun minäkin vielä,mutta eipä kai se toisaalta haittaa!onhan tää kuumeilukin kivaa vaikka välillä käy mieli malttamattomaks.

juu siinäpä olikin taas asiaa,tänne ei mitään uutta kuulu...sitä kuuluisaa odottelua ja yritystä,ainakin pitäis olla yritystä!toivo on korkea tämän illan suhteen;)

Vierailija
14/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä listalla on näköjään käynyt oikea ++++-aalto... :)!!! Mahtava juttu, oikein paljon onnea kaikille ++++ tehneille tasapuolisesti!!!!

Ja lämmin hali ja sympatiaa kaikille kesäkuun kuumeilijoihin siirtyville... Todennäköistähän se on että ennemmin tai myöhemmin se plussa sieltä vielä putkahtaa... !

Mulla kp 23/29, eli piinavko mullakin alkamassa. Kuten LEVINIA ja EPPA79, mäkin ajattelin juurikin tuolloin ens pe testailla, ellei tätiä vielä näy... Oon ollu aika varovainen näiden ennakko-oireiden arvailussa, mutta tänään kauppareissulla tuntu että joka paikasta tuli kamalan voimakkaita ja ällöjä hajuja... Kun en normaalisti oo mikään ihan kamalan hajuherkkä niin johan mielessä kävi pieni onnenhäivähdys... jospa tämä lemuällötys kertoisikin jostain ihanasta.... vai voiko ees näin aikasin mitään oireita ollakaan??? No, tätä jään pohtimaan ja piinailemaan...

Mukavia vkonlopun jatkoja kaikille,

Päivikk11

Vierailija
15/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 10/04 takana myös pitkä imetys ja ilman ehkäisyä kokoaika ollaan tässä välissä oltu, Menkat mulla alkoi 12/04 joten siitä lasken " virallisesti" aloituksen alkaneen. Nyt kun plussa sitten viimein tuli on olo todella epäuskoinen, mutta kolmen plussatestin jälkeen se kai on vain pakko uskoa:).

Minä siis 23v mies 28v ja asutaan Pohjois-savossa. Itse olen ravintolakokki, nyt tosin kotona ollut esikkoa hoitamassa jo kohta kaksi vuotta ja mies on kiinteistövälittäjä.

" Olisi kiva kuulla teistä kaikista hiukan taustatietoa.

Itse olen 25-vuotias kahden tytön (08/02 ja 10/04) kotiäiti Sveitsistä.

Kolmannesta lapsesta olemme haaveilleet heti kuopuksen syntymän jälkeen, tosin imetin kuopusta vuoden verran ja sen jälkeen vasta alkoi kunnon yritys, jota on siis pian takana vuosi, tuloksetta =("

Vierailija
16/16 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen 23.v. kotiäiti Jyväskylästä. Mies täyttää pian 26. Meillä on kaksi poikaa, s. 7/04 ja 10/05 ja nyt siis kolmas ois haaveissa.

Valmistuin kauppiksesta keväällä -04, josta asti oon ollu mammalomalla tai hoitovapaalla. Nyt mietin vähän töidenhakua, mutta kuopus on niin pieni, etten raaski hoitoon laittaa ja muutenkin kaikki on niin auki... On hyvin todennäköistä, että kun mies saa noi insinöörin (tietoliikenne) paperit ulos koulusta 1,5-2 vuoden päästä, että muutetaan muualle suomeen työn perässä... Tampere houkuttas mua eniten, mut se katotaan sit töitten mukaan.

Kisu