Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tiettyjen miesten jatkuva valitus naisen puutteesta

Vierailija
24.07.2021 |

Miksi ette voi vaan ihan oman kokemuksen pohjalta miettiä, millainen mies olisi naisille mieleen? Miettikää siltä pohjalta, minkälaisen kumppanin itse haluaisitte. Jos teille antaa jotain vinkkejä, niin ette te niitä näytä hyväksyvän kuitenkaan, koska olette katkeria.

Suomessa on moni mies todella katkera. Joo on naisiakin, mutta miehet varsinkin odottaa valmista. Naisen pitäisi tippua suoraan lautaselle, samalla tavalla kuten ilmaisen kouluruoan. Toinen ihminen vaan pitää tietyllä tavalla ansaita, se ei tule tuosta vaan.

Siis, miten voisit olla mahdollisimman hyvä kumppani itse? Naisena mietin tätä päivittäin. Mietin, miten voin pitää huolta terveydestäni, tehdä osani leivän eteen ja kotiaskareissa. Mietin, miten voisin olla henkisesti hyvää seuraa niin, etten kuormita kumppaniani.

Toiseksi pitäisi miettiä sitä, että kukaan ei ole täydellinen, et sinä, etkä siksi tule saamaan täydellistä kumppaniakaan. Parisuhdekin vaatii työtä. Se ei ole äiti- ja lapsisuhde, jossa äiti tyydytti jokaisen toiveesi lapsena pienestäkin inahduksesta. Ja kun menet ulos ja avaat silmäsi, niin huomaat, että kaikki pariskunnat ovat enemmän tai vähemmän tavallisia. Kadulla ei kulje Instagram -beibejä siitä syystä, että niitä ei ole olemassa, muualla kuin Instassa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas lapsi he ovat trolleja ja heille ei pitäisi antaa tälläistä huomiota.

Vierailija
2/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinua vastaavasti ärsytä tiettyjen (oletettujen) naisten jatkuva valitus kelvollisen miehen puutteesta? Sitähän on myöskin palstalla sivukaupalla joka päivä. Minua ihmetyttää, miksi tällä palstalla kaikki on niin sukupuolisidonnaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn

Vierailija
4/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on aika katkera itse. Ja teitä ulinaisia vasta riittääkin tällä palstalla. 

Vierailija
5/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ulinaiset taas vauhdissa…

Vierailija
6/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla on juuri niitä ominaisuuksia, joita naiset sanovat arvostavansa. Toisaalta tutulla on kaikki huonot ominaisuudet ja silti naiset kiinnostuvat hänestä. Olen kokeillut kaikkia etäisesti järkevän kuuloisia vinkkejä mutta ilman tulosta.

Vierailija
7/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sukupuolet ei enää tarvitse tullakseen toimeen ja parisuhde ei ole mikään ihanne ja normi. Se on vain lisäarvo ja se menee omalla painollaan ilman suorituspaineita.

Vierailija
8/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän sinä tuossa valitat jälleen kerran sitä, millaisia "todella monet" miehet muka ovat. Niin kuin arvatenkin teet joka päivä lukuisissa eri ketjuissa. No, harrastus se kai on sekin.

Vierailija
9/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on aika katkera itse. Ja teitä ulinaisia vasta riittääkin tällä palstalla. 

Olet ilmeisesti jonkinlainen tunnevammainen ja heittelet sekalaisia leimaavia adjektiiveja sinne tänne koska aloitus ei ollut millään muotoa katkera ja et osaa lukea toisten mielialoja tekstistä. Tunnevammaisuus on ihan hyvä syy pudottaa mahdollinen kumppaniehdokas pois jatkosta.

Vierailija
10/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti jonkinlainen tunnevammainen ja heittelet sekalaisia leimaavia adjektiiveja sinne tänne koska aloitus ei ollut millään muotoa katkera ja et osaa lukea toisten mielialoja tekstistä. Tunnevammaisuus on ihan hyvä syy pudottaa mahdollinen kumppaniehdokas pois jatkosta.

Juu, en ole tasan yhdenkään av-mamman reiän perässä. Mutta nosta sinä sitä ansiottomalle jalustalle niin paljon kuin haluat 

Vierailija
11/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä henkisesti köyhä kun yleistät tuolla tavalla.

Vierailija
12/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää naisten haavekuvat miehistä. Ylipainoinen nainen haaveilee kireestä kropasta ja antaa pakkeja normimiehelle, kun ei oikein sovi kuvaan. Näillä uimarimiehillä on aidosti ihan erinaiset. Komea saa kauniin ja kaunis komean.

Vierailija
13/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut naista ja naisista aivan tarpeeksi, enkä halua olla niiden kanssa enää tekemisissä

Vierailija
14/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt tuohon pisteeseen, että pystyisin näyttää parisuhteessa kynteni. Naiselta en vaadi enempää panostusta ulkonäköön kuin itseltäni.

Vierailija
15/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli katkeraa tekstiä taas suominaiselta.

Vierailija
16/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te hienoja. Kummasti vaan se nainen löytyy vaikka pikapanoksi ruokatunniksi.

Vierailija
17/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ole tasan yhdenkään av-mamman reiän perässä. Mutta nosta sinä sitä ansiottomalle jalustalle niin paljon kuin haluat 

Keskustele äitisi kanssa, missä meni sinun osalta pieleen. Ei ole koskaan myöhäistä saada hyvä lapsuus.

Vierailija
18/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te hienoja. Kummasti vaan se nainen löytyy vaikka pikapanoksi ruokatunniksi.

Ei tosin sinulle.

Vierailija
19/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/20 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo oli katkeraa tekstiä taas suominaiselta.

Onneksi normaalit suominaiset ovat aivan erilaisia kuin katkerat ulimammat. Tämän palstan perusteella ei todellakaan kannata tehdä johtopäätöksiä mistään ihmisryhmästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän