Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeinen seksi

Vierailija
02.08.2014 |

Hei, onko muilla samaa ongelmaa ku mulla..

Elikäs esikoiseni on nyt 3,5kk ja ollaan isännän kaa pari kertaa yritetty yhdyntää, mut jouduttu keskeyttää mun kipujen vuoksi. Viime kerralla oli liukkari mukana ja alkuun tuntu et joo, kyllähän se sinne taitaapi mennä. Mut tuntu ku siel ois joku seinä vastassa ku pidemmälle pääs.. Ja se teki kipeetä. Ihan ku eka kerta.. Mullakin jouduttii tekee synnytyksen aikana lisätilaa, jotta vauva saatiin ulos ja repeämää tuli eli tikkejä oli paljon. Mut nyt harmittaa kun haluis pitkästä aikaa kokee itse yhdynnän, mut jokin siel tukkii tien. :( Muita? Onko mitää keinoja, jolla tämä saatas pois?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne esteet runttaamalla lähtee. Verta voi tulla.

Vierailija
2/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jälkitarkastuksessa sanottiin? onko niin paljon arpikudosta tai jotain laskeumaa, ettäsen takia ei sujuis? oletko varmasti tarpeeksi kiihottunut? kannattaa lääkärin juttusilla, jos vaiva jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastettiin 15 pv synnytyksestä, tuntui vähän kireältä , eikä nautintoa tullut, mutta pikkuhiljaa se outo tunne katosi ja osasin jo nauttia

Vierailija
4/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nautintoa ilman kipua, ap!

N34

Vierailija
5/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskeutuma teki tuota samaa: aika parantaa, liikunta, lantionpohjajumppa (tee tee tee!!) ja tietysti se seksi.

Vierailija
6/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piti käydä napsasemassa sieltä pieni este pois, sen jälkeen no problem, eli lääkärille mars

Vierailija
7/7 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkitarkastuksessa todettiin kaiken olevan kunnossa. Mutta ehkä täs pikkuhiljaa pitäs mennä gynen juttusille/tarkastukseen, jos siellä todella on jokin ylimääräinen este, jonka vois mahdollisesti napsasta pois. Pelottaa väkisin tunkee ku sattuu ku aattelen et apua jos joku siel repee sen vuoks. Mut kiitos vastauksista. :) ehkä se tästä pikkuhiljaa lähtee sujumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme