Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi ostaa ihan ostaa ihan "oikeaa" valmista quacamolea?

Vierailija
02.08.2014 |

Kun Santa Mariankin quacamolessa taisi olla vain 16% avokadoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on usein kylmäsäilytettävää guacamolea, menee vanhaksi päivässä eli ei ihan kyllästetty säilöntäaineilla, vähän mausteita lisää kaipaisi mutta niitä voi itse laittaa.

Vierailija
2/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:49"]Mikset voi tehdä itse? Siinä ei mene muutamaa minuuttia kauempaa. Onnistuu myös ilman sähkövempaimia, jos sähköstä on kiinni.

[/quote]

"Onnistuu myös ilman sähkövempaimia, jos on sähköstä kiinni." Luultavasti varmaan itse se vempain puuttuu kuin sähkö jolla sitä vempainta käytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:52"]Kuinka vaikeaa nyt on mössätä haarukalla avokado ja sekoittaa siihen suolaa, sitruunamehua ja valkosipulia? 

[/quote]

Entä jos ei ole sopivan kypsiä avokadoja?

Vierailija
4/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua taas, miksi jonkun persettä kutittaa se, että ei nyt jostain syystä tee quacamolea itse vaan haluaa valmista sellaista. Kysyi paikkaa josta saisi valmiina sitä ja te vaan jauhatte, että tee itse.

Mutta tosiaan ainakin lidlistä.

Vierailija
5/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:54"]Tortillan väliin vaan acokadoa pilkottuna/mössättynä, ei tarvitse edes ruveta mitenkään maustamaan ja hyvää on!

[/quote]

Tahdon syödä ristikkoperunoita dipattuna quacamoleen.

Vierailija
6/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:49"]Mikset voi tehdä itse? Siinä ei mene muutamaa minuuttia kauempaa. Onnistuu myös ilman sähkövempaimia, jos sähköstä on kiinni.

[/quote]

"Onnistuu myös ilman sähkövempaimia, jos on sähköstä kiinni." Luultavasti varmaan itse se vempain puuttuu kuin sähkö jolla sitä vempainta käytetään.

[/quote]

Miksi alapeukut, kyllä mulla ainakin on sähköä, muttei vempainta jolla tehdä se guacamole.

Vierailija
7/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:52"]Kuinka vaikeaa nyt on mössätä haarukalla avokado ja sekoittaa siihen suolaa, sitruunamehua ja valkosipulia? 

[/quote]

Miksi sitruunamehu?

Vierailija
8/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:40"]Miksi sitruunamehu?

[/quote]

Estää/vähentää avokadon tummumista.

Mun guacamole (kirjoitetaan tosiaan g- eikä q-kirjaimella) on aina sellainen pläjäys, johon tulee avokadon lisäksi tuota sitruunamehua, suolaa, pippuria, chiliä, sipulia, valkosipulia ja korianteria.

Vierailija
9/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 15 lisää vielä, että myös limemehu toimii tarkoituksessa hyvin, ja maistuu vähän erilaiselta. Avokadon kivi seassa vähentää tummumista myös, kunhan kerrotte vain jääräisällenne, ettei sitä kuulu syödä... Hyvä ettei mennyt hampaat remppaan.

Vierailija
10/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 14:40"]Miksi sitruunamehu?

[/quote]

Estää/vähentää avokadon tummumista.

Mun guacamole (kirjoitetaan tosiaan g- eikä q-kirjaimella) on aina sellainen pläjäys, johon tulee avokadon lisäksi tuota sitruunamehua, suolaa, pippuria, chiliä, sipulia, valkosipulia ja korianteria.

[/quote]

Sitruunamehua ei ole aidossa guacamolessa, joten miksi pistää sitruunamehua, kun voi laittaa yhden avokadon siemen ja se ajaa luonnollisesti sitä, että se ei tummene?

Vierailija
11/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi tehdä itse? Siinä ei mene muutamaa minuuttia kauempaa. Onnistuu myös ilman sähkövempaimia, jos sähköstä on kiinni.

Vierailija
12/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee itse, sama kun kysyisit mistä saa ostaa keitetyt perunat

Vierailija
13/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vaikeaa nyt on mössätä haarukalla avokado ja sekoittaa siihen suolaa, sitruunamehua ja valkosipulia? 

Vierailija
14/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään, helposti sen tekee itse.

Vierailija
15/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillan väliin vaan acokadoa pilkottuna/mössättynä, ei tarvitse edes ruveta mitenkään maustamaan ja hyvää on!

Vierailija
16/16 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjasta saa todella hyvää melkein joka supermarketista. Ja vaikka itse tekemine onkin helppoa niin sopivan kypsiä avokadoja ei aina ole käden ulottuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan