Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulhanen intissä ja minä paksuna

Vierailija
02.08.2014 |

Olen siis 17.vuotias neito ja olen viikolla 9+2. Asun viellä vanhemieni luona sillä sulhaseni on armeijassa, mielessä on käynyt lykkäys sillä hän pääsisi juuri 3kk ennen lapsen syntymää pois, eli siinä vaiheessa kiirettä olisi pitäisi ostaa kaikki tulevaan ja asuntoon. Ajattelin nyt täällä kysyä että kannattaako lykkäys ? Minun mielestä se olisi paras vaihtoehto.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:04"]

Hmm.. Ensin sanot, että saat toimeentulotukea ja seuraavaksi sanot olevasi töissä.

Provo?

[/quote]

Työssäkäyvä, toimeentulotukea saava kotona asuva on oikein hyvin mahdollista kaunissa Porvoon kaupungissa ;)

Vierailija
62/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko kysyä vanhemmiltasi mitä mieltä ovat? Kun ei tunnu kelpaavan kun täällä kaikki ovat lopettamista vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15% on kyllä tosi pieni mahdollisuus tulla raskaaksi. Sehän tietää laskennallisesti raskautta jo alle kymmenen yhdyntäkerran jälkeen. Että tosi yllätysvauva..

Vierailija
64/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV... Haaskalintujen paratiisi. Juu-u, en itsekään kannata teinien lisääntymistä, mutta en todellakaan lähde samalle linjalle mitä suurin osa täällä.

Aikuiset ihmiset lyö anonyymiä teiniä kuin vierasta sikaa. No onnea saatana teille kun ekaa kertaa elämässänne voititte väittelyn. On juu kauheaa, ja kamalaa, ja ihan kaiken kaikkiaan perseestä kun tulee joku niinq teiniäiti. Paljonko veikkaatte, että näiden osuus on niistä teidän verorahoista?

Yrittäkää nyt edes nostaa rimaa, jos ei ap:n, niin itsenne takia.

AP: En tiedä mistä olet, mutta voin yrittää auttaa, jos haluat

Vierailija
65/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:31"]

En kannata lykkäystä. Armeija pois alta ennen vauvan syntymää.

Jos on armeijassa niin on armeijassa ei kait sitä kesken voi "lykätä" sehän olisi keskeyttäminen.

[/quote]Aina voi vaihtaa sivariin (pystyy olemaan likan ja vauvan kanssa illat ja viikonloput) tai hankkia vapautuksen.

Vierailija
66/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ylipäätään mitään asuntoa, jota sisustaa?

Opiskeleeko sulhasesi, vai köytkö hänkin töissä, silloin kun ei ole intissä. Onko hänellä isompi palkka, vai riittääkö sekin pelkästään omaan osaan vuokrasta ja ruoasta. Niin eittei jää rahaa kummallakaan kotivakuutukseen, tapaturmavakuutukseen, liikkumiseen, esim. paikallisliikenteen kuukausikorttiin, vesimaksuihin, sähkölaskuihin, minimaalisiin puehlin- ja internetmaksuihin, vaattesiin ja kenkiin kirppikseltä jne.

Vierailija
67/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias seurustellut 6 vuotta? Nykyään harva 27-vuotiaskaan on seurustellut noin pitkään, ainakaan saman ihmisen kanssa... En osta tätä.

Vierailija
68/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan provoilijalla ruokatauko? Juuri kun sain popparit mikrosta :'(

Vierailija
69/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:06"]

Ettekö te hoksaa jo että tämä aloittaja vedättää teitä mennen tullen? Ensin sanoi, että asuu vanhempiensa luona ja sitten perään, ettei ole läheisiä. Sitten sanoo saavansa toimeentulotukea ja nyt sanoo käyvänsä töissä.

[/quote]

Tämä oli niin selvä provo jo aloituksesta lähtien, ettei tarvinnut edes odottaa hänen sotkeutuvan sanoissaan.

Todennäköisesti teki nuo mokat tahallaan.

Vierailija
70/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä kusipäisiä idiootteja sikiääkin vielä nykypäivänä. Vai että intin lykkäystä tai sivari homoksi oikein. Ei helvetti ja lisäännytte vielä, kyllä pitäisi saunan taakse viedä jos ei osata edes ehkäisyä käyttää.

Vierailija
71/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoon inhottavat kommentit. Sä voit selvitä elämästä upeasti vaikka tässä vaiheessa pulmia löytyykin. Sulla on oikeus äitiyteen ja tukiin joita voit saada sossusta. Ehdit kyllä maksaa elämässäs veroja sitten niidenkin edestä. Sulle ja sun puolisolle valtio voi inttiaikana tukea asunnon. Alatte pikkuhiljaa rakentaa kotia. Itse aloin seurustella 15 vuotiaana, 19 vuotiaana tulin raskaaksi. Rahaa ei ollut kuin nimeksi. Nyt kolmikymppisenä saman miehen kanssa, molemmat hyvin edennyt uralla ja omassa talossa asutaan. Ja kaikille muille: vanhemmat eivät aina ole läheisiä, terveisin väkivaltaisen kodin lapsi.

Vierailija
72/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi joku haluaa tehdä lapsen kun ei ole sille mitään edes tarjota? Minä teen lapsen kun olen opiskellut ammatin ja talous on vakaa... Ja miehen intistä alkaa olla siinä vaiheessa ainakin 10 vuotta.

Vierailija
73/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:07"]

VALTIO MAKSAA MYÖS ASUNNON VUOKRAN SILLÄ AIKAA KUN MIES ON INTISSÄ! SIKSI KANNATTAA HANKKIA YHTEINEN ASUNTO NYT HETI! ITSE ASIASSA OLIS KANNATTANUT TEHDÄ SE JO AIKAA SITTEN!

[/quote]

Ainakin pari vuotta sitten käytäntö oli, että armeijaan menijän oli pitänyt asua asunnossaan kolme kuukautta ennen armeijan alkamista ennen kuin siitä valtio maksoi vuokran.

Vierailija
74/77 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ihme. Suomi on mm. Ruandan, Venäjän ja Pohjois-Korean kanssa samalla viivalla pakkoarmeija pelleilyssään. Ei missään läntisessä sivistysvaltiossa enää ole pakkoarmeijaa. Ei edes Yhdysvalloissa, vaikka onkin sotilaallinen supervalta. Että ollaan ihan kolmannen maailman valtioiden joukossa! Ja tullaan vielä pysymäänkin tuolla typerällä asenteella. Ei muuta kuin ammattiarmeija ja NATO:oon. Se joka luulee Suomen yksin pärjäävän Venäjää vastaan on täysi imbesilli. Noh, niitähän täällä Suomessa riittää yllin kyllin.

Vierailija
75/77 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:27"]Olen siis 17.vuotias neito ja olen viikolla 9+2. Asun viellä vanhemieni luona sillä sulhaseni on armeijassa, mielessä on käynyt lykkäys sillä hän pääsisi juuri 3kk ennen lapsen syntymää pois, eli siinä vaiheessa kiirettä olisi pitäisi ostaa kaikki tulevaan ja asuntoon. Ajattelin nyt täällä kysyä että kannattaako lykkäys ? Minun mielestä se olisi paras vaihtoehto.
[/quote]

Tuota olen käsittänyt, että vain naiset voivat keskeyttää armeijan raskauden vuoksi. Minä en ainakaan päässyt edes lyhyemmällä mahdollisella palvelusajalla, vaikka selitin että vaimoni oli raskaana.
Joutuuko raskauden takia keskeyttävä nainen käymään intin loppuun myöhemmin, vai onko siviilipalvelus ainoa vaihtoehto?

Vierailija
76/77 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:04"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:52"]Asut vanhempiesi luona, mutta sinulla ei ole läheisiä? Ja poikaystävääsi tituleeraat sulhaseksi, voi jeesus teitä lapsia, jotka leikkii aikuista.
[/quote] joo, olen kyllä kihloissa ja kyllä kutsun häntä sulhasekseni. Ja olin sitten 17 tai 30 älykkyys määrä on kumminkin suurempi kuin suurella osalla ihmisillä täälläkin.
[/quote]

Saatat ehkä sitten kolmikymppisenä tajuta, miten lapsellinen ja naiivi tällä hetkellä olit. Ja kouluttamattomuus tukee hienosti teoriaasi korkeasta "älykkyys määrästäsi".
[/quote] näistä teidän ihanista kommenteista päätellen ajattelin kertoa että kaikki on paremmin kuin uskoin. Lapsi terve ja nukkuu yöt. Parisuhde on kohdillaan joten te kaikki jotka hokivat kuinka lapsellinen olen jne. Voitte ajatella että hei tyttö selvisi !

Vierailija
77/77 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sai lykkäystä ja lähtee suorittamaan loppuun tammikuussa. Henkilöllisistä syistä myönnettiin lykkäys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän