Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulhanen intissä ja minä paksuna

Vierailija
02.08.2014 |

Olen siis 17.vuotias neito ja olen viikolla 9+2. Asun viellä vanhemieni luona sillä sulhaseni on armeijassa, mielessä on käynyt lykkäys sillä hän pääsisi juuri 3kk ennen lapsen syntymää pois, eli siinä vaiheessa kiirettä olisi pitäisi ostaa kaikki tulevaan ja asuntoon. Ajattelin nyt täällä kysyä että kannattaako lykkäys ? Minun mielestä se olisi paras vaihtoehto.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:43"]Lykkäystä vaan, käy sitten loppuun kun olette eronneet. Veikkaan että ehtii takaisin ennen lapsen syntymää :)

Hanki nyt hyvä ihminen keskeytys sille raskaudellesi, lapsen on parempi jäädä syntymättä kuin syntyä epämääräisiin olosuhteisiin.

[/quote] no hyvä että täysin tuntematon ihminen tietää minun asioistani. Hyvä ihminen mä kyllä olen miettinyt tätä kyseistä asiaa jo kauan, ja kyllä aijon pitää lapsen. Ja ei en aijo eroa hänen kanssa viimiset 6vuotta oltu yhdessä niin noin vain ei erota, ettäs tiedät.

[/quote]juu ei erota noin vain :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
42/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:34"]Onko 3 kuukautta muka lyhyt aika sisustaa asunto???  :D  ......Parempi , että isä on armeijassa kun vauva on mahassasi kuin vauvan syntymän jälkeen.

[/quote] on kolme kuukautta on todella lyhyt aika verrattuna siihen että minun tuella ei todellakaan saada koko asuntoa sisustettu. Ja huom, me emme saa tukea keneltäkään sillä hänen suku ei hyväksy minua eikä meidän tulevaa lasta ja minulla ei ole läheisiä.

[/quote]

Etkö avauksessa sanonut asuvasi vanhempiesi luona? Hehän ovat läheisiä. Miten päätitte tehdä lapsen juuri tuohon elämäntilanteeseen? Etkö ole missään koulussa? Mitä tukia saat? Mitä teet?

[/quote] he ovat ainoat läheiset mitä on, ja lapsi oli "yllätys". En ole koulussa mutta olen nyt päättänyt mennä "turhaan" kouluun sillä tulee enemmän tukia joista voin säästää tulevaisuutta varten. Saan toimeentulo tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intti alta pois. Mene vaikka ensikotiin ensi alkuun, niin  saat apua.

Mitä tarkoitat sisustuksella? tarkoitatko vauvan kamppeita, yhteensointuvia huonokaluja ja tilperhööriä, vai pelkästään sitä, että saatte perustarvikkeet?

Luuletko, että saatte lapsen isän kanssa kodistanne patjan, peiton, tyynyn ja lakanat? Jos ette, niin nämä hankit.

Tässä varustuslista omaan kotiin:

http://www.opiskelupaikka.fi/Opiskelijaelama/Opiskelija-asunnot/Naita-asioita-tarvitset-kotonasi

Mielestäni tuossakin on petrattavaa: esim. imuria ei tarvitse välttämättä alkuun, jos on lakaisin ja rättejä: ensin lakasiet pois roskat yms ja sitten pyyhit nihkeällä. Puhdasta tulee.

Vierailija
44/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut vanhempiesi luona, mutta sinulla ei ole läheisiä? Ja poikaystävääsi tituleeraat sulhaseksi, voi jeesus teitä lapsia, jotka leikkii aikuista.

Vierailija
45/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:43"]Lykkäystä vaan, käy sitten loppuun kun olette eronneet. Veikkaan että ehtii takaisin ennen lapsen syntymää :)

Hanki nyt hyvä ihminen keskeytys sille raskaudellesi, lapsen on parempi jäädä syntymättä kuin syntyä epämääräisiin olosuhteisiin.

[/quote] no hyvä että täysin tuntematon ihminen tietää minun asioistani. Hyvä ihminen mä kyllä olen miettinyt tätä kyseistä asiaa jo kauan, ja kyllä aijon pitää lapsen. Ja ei en aijo eroa hänen kanssa viimiset 6vuotta oltu yhdessä niin noin vain ei erota, ettäs tiedät.

[/quote]juu ei erota noin vain :=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[/quote] sul ei varmaa ees oo jätkää et jätä ihmine rauhaa muuten varmaa vähä rankempi tilanne mihi ei vaadita sun valitusta ja :=D hymiöitäs. Saatana mitä porukkaa täälläkin o !

Vierailija
46/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:51"]

Intti alta pois. Mene vaikka ensikotiin ensi alkuun, niin  saat apua.

Mitä tarkoitat sisustuksella? tarkoitatko vauvan kamppeita, yhteensointuvia huonokaluja ja tilperhööriä, vai pelkästään sitä, että saatte perustarvikkeet?

Luuletko, että saatte lapsen isän kanssa kodistanne patjan, peiton, tyynyn ja lakanat? Jos ette, niin nämä hankit.

Tässä varustuslista omaan kotiin:

http://www.opiskelupaikka.fi/Opiskelijaelama/Opiskelija-asunnot/Naita-asioita-tarvitset-kotonasi

Mielestäni tuossakin on petrattavaa: esim. imuria ei tarvitse välttämättä alkuun, jos on lakaisin ja rättejä: ensin lakasiet pois roskat yms ja sitten pyyhit nihkeällä. Puhdasta tulee.

[/quote]

Katsoin listaa vielä: esim. talouspaperiteline on turha, samoin viinipuollonavaaja. Jos teillä on rahat tiukalla, niin ette tosiaankaan mitään talouspapaeria käytä, ettekä myöskään viiniä juo.

Vierailija
47/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:35"]Jep, armeija pois alta nyt, vaikeampaa sinun olisi myöhemmin jäädä yksin lapsen kanssa. Sitä paitsi kun fiksusti järjestelette, valtio maksaa teille monenlaista tarviketta...

[/quote] valtio ei maksa mitään sillä lapsi ei ole viellä syntynyt.

[/quote]

Mutta eikö esim. vaunut, pinnasänky ja muuta tarpeellista hankita yleensä ennen vauvan syntymää?

[/quote]

Valtio avustaa antamalla sen äitiyspakkauksen ja lapsilisää kuukausittain kunhan lapsi ensin syntyy. Pinnasänkyä vauva ei tarvitse puoleen vuoteen, nukkuu siinä äp-laatikossa, siinä on patjat ja kaikki mukana.

Löytyisiköhän sieltä sossusta, josta saat toimeentulotukea, joku ihminen käymään tilannettanne ja tukimahdollusuuksiasi läpi? Voisi olla vähän helpompi niin kuin jossain netissä...

Vierailija
48/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:52"]Asut vanhempiesi luona, mutta sinulla ei ole läheisiä? Ja poikaystävääsi tituleeraat sulhaseksi, voi jeesus teitä lapsia, jotka leikkii aikuista.

[/quote] joo, olen kyllä kihloissa ja kyllä kutsun häntä sulhasekseni. Ja olin sitten 17 tai 30 älykkyys määrä on kumminkin suurempi kuin suurella osalla ihmisillä täälläkin.

Vierailija
49/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kuinka jo 17v mammalle opetetaan kuinka yhteiskunnalta kupataan mahdollisimman

paljon rahaa. olisiko kannattanut ennemmin kertoa kuinka typerä tuo tyttö on kun ei tiedä ehkäisystä?

kertokaa vielä jo etukäteen kuinka miehen jättäessä kiukuttelevan teiniprinsessan, miten se saa

mahdollisimman suuret elarit ja uusia tukia vielä lisäksi silloin?

Vierailija
50/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut: turun suunnalla olisi keittiönpöytä (käytetty tietenkin) tarjolla. Smaoin hoitopöydän saisi viedä.

Vierailija
51/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:52"]Asut vanhempiesi luona, mutta sinulla ei ole läheisiä? Ja poikaystävääsi tituleeraat sulhaseksi, voi jeesus teitä lapsia, jotka leikkii aikuista.

[/quote] joo, olen kyllä kihloissa ja kyllä kutsun häntä sulhasekseni. Ja olin sitten 17 tai 30 älykkyys määrä on kumminkin suurempi kuin suurella osalla ihmisillä täälläkin.

[/quote]Onko oikein mitattu Mensassa?

Vierailija
52/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä asenne neidillä on.

Itsekkin sain 17 vuotiaana esikoiseni, mutta henkisesti olin paljon vanhempi.

Kommenttiesi perusteella olet itsekkin vielä lapsi.

Toivottavasti kasvat aikuisemmaksi ennen vauvan syntymää.

Vierailija
53/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se tämä kuonaporukan vika ole jos lainsäätäjät ovat olleet niin tyhmiä, että ovat järjestäneet Suomen yhteiskunnan niin, että tekemättä mitään voi tienata enemmän kuin töissä käymällä! Tottakai on selvää, että sellaisessa tilanteessa nämä joilla on älykkyysosamäärä suurempi kuin muilla (kuten viestiketjun aloittajalla), vain ottavat yhteiskunnalta sen mikä heille kuuluu ja minkä laki sallii eivätkä tee töitä tai käy koulua. Onhan se täälläkin monta kertaa todettu, että tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Ja lapsi tuo elannon tullessaan.

Vierailija
54/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:55"]hienoa kuinka jo 17v mammalle opetetaan kuinka yhteiskunnalta kupataan mahdollisimman

paljon rahaa. olisiko kannattanut ennemmin kertoa kuinka typerä tuo tyttö on kun ei tiedä ehkäisystä?

kertokaa vielä jo etukäteen kuinka miehen jättäessä kiukuttelevan teiniprinsessan, miten se saa

[/quote] muummuassa minä kiukutteleva teiniprinsessa olen kyllä tietoinen ehkäisystä. Mutta sattumoisin en uskonut tulevani raskaaksi 15% mahdollisuuksilla ilman hoitokeinoja. Ja nyt kun tällä teiniprinsessalöa on mahdollisuus ni miksikäs ei? Ja kyllä tiedän kuinkapaljon saa sossuilta rahaa jos vain haluaa. Muttakun pulma on siinä että en halua. Käyn töissä. Teen töitä. Mutta kun palkka riittää omaan osaani vuokrasta ja ruokaan. Niin ei paljoa käteen jää.

Vierailija
55/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:55"]hienoa kuinka jo 17v mammalle opetetaan kuinka yhteiskunnalta kupataan mahdollisimman

[/quote] muummuassa minä kiukutteleva teiniprinsessa olen kyllä tietoinen ehkäisystä. Mutta sattumoisin en uskonut tulevani raskaaksi 15% mahdollisuuksilla ilman hoitokeinoja. Ja nyt kun tällä teiniprinsessalöa on mahdollisuus ni miksikäs ei? Ja kyllä tiedän kuinkapaljon saa sossuilta rahaa jos vain haluaa. Muttakun pulma on siinä että en halua. Käyn töissä. Teen töitä. Mutta kun palkka riittää omaan osaani vuokrasta ja ruokaan. Niin ei paljoa käteen jää.

[/quote]

on ilmeisesti koulut jääneet kesken, tekstistä päätellen?

mitä yrititkään kertoa?

Vierailija
56/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:52"]Asut vanhempiesi luona, mutta sinulla ei ole läheisiä? Ja poikaystävääsi tituleeraat sulhaseksi, voi jeesus teitä lapsia, jotka leikkii aikuista.

[/quote]

Saatat ehkä sitten kolmikymppisenä tajuta, miten lapsellinen ja naiivi tällä hetkellä olit. Ja kouluttamattomuus tukee hienosti teoriaasi korkeasta "älykkyys määrästäsi".

Vierailija
57/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Ensin sanot, että saat toimeentulotukea ja seuraavaksi sanot olevasi töissä.

Provo?

Vierailija
58/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:00"]

[/quote]No, ei jää paljoa ei. Paljosta joutuu luopumaan mutta se on tilapäistä. Mitä sinä nyt oikein haluat? Sisustaa, rahaa sossusta, miehen pois intistä vai mitä? Oletko itsekään selvillä siitä?

Vierailija
59/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te hoksaa jo että tämä aloittaja vedättää teitä mennen tullen? Ensin sanoi, että asuu vanhempiensa luona ja sitten perään, ettei ole läheisiä. Sitten sanoo saavansa toimeentulotukea ja nyt sanoo käyvänsä töissä. Noin tyhjäpäistä provoa tällä palstalla ei ole ennen ollut, että jo näin lyhyessä ketjussa sotkeutuu sanoihinsa. Yleensä provoilijat osaavat kyllä valehdella pitempään.

Vierailija
60/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:35"]Jep, armeija pois alta nyt, vaikeampaa sinun olisi myöhemmin jäädä yksin lapsen kanssa. Sitä paitsi kun fiksusti järjestelette, valtio maksaa teille monenlaista tarviketta...

[/quote] valtio ei maksa mitään sillä lapsi ei ole viellä syntynyt.

[/quote]

Mutta eikö esim. vaunut, pinnasänky ja muuta tarpeellista hankita yleensä ennen vauvan syntymää?

[/quote]

Valtio avustaa antamalla sen äitiyspakkauksen ja lapsilisää kuukausittain kunhan lapsi ensin syntyy. Pinnasänkyä vauva ei tarvitse puoleen vuoteen, nukkuu siinä äp-laatikossa, siinä on patjat ja kaikki mukana.

Löytyisiköhän sieltä sossusta, josta saat toimeentulotukea, joku ihminen käymään tilannettanne ja tukimahdollusuuksiasi läpi? Voisi olla vähän helpompi niin kuin jossain netissä...

[/quote]VALTIO MAKSAA MYÖS ASUNNON VUOKRAN SILLÄ AIKAA KUN MIES ON INTISSÄ! SIKSI KANNATTAA HANKKIA YHTEINEN ASUNTO NYT HETI! ITSE ASIASSA OLIS KANNATTANUT TEHDÄ SE JO AIKAA SITTEN!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi