Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sulhanen intissä ja minä paksuna

Vierailija
02.08.2014 |

Olen siis 17.vuotias neito ja olen viikolla 9+2. Asun viellä vanhemieni luona sillä sulhaseni on armeijassa, mielessä on käynyt lykkäys sillä hän pääsisi juuri 3kk ennen lapsen syntymää pois, eli siinä vaiheessa kiirettä olisi pitäisi ostaa kaikki tulevaan ja asuntoon. Ajattelin nyt täällä kysyä että kannattaako lykkäys ? Minun mielestä se olisi paras vaihtoehto.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:34"]Onko 3 kuukautta muka lyhyt aika sisustaa asunto???  :D  ......Parempi , että isä on armeijassa kun vauva on mahassasi kuin vauvan syntymän jälkeen.

[/quote] on kolme kuukautta on todella lyhyt aika verrattuna siihen että minun tuella ei todellakaan saada koko asuntoa sisustettu. Ja huom, me emme saa tukea keneltäkään sillä hänen suku ei hyväksy minua eikä meidän tulevaa lasta ja minulla ei ole läheisiä.

Vierailija
22/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:35"]Jep, armeija pois alta nyt, vaikeampaa sinun olisi myöhemmin jäädä yksin lapsen kanssa. Sitä paitsi kun fiksusti järjestelette, valtio maksaa teille monenlaista tarviketta...

[/quote] valtio ei maksa mitään sillä lapsi ei ole viellä syntynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten tiedät, että hän pääsee siviiliin juuri 3kk ennen lapsen syntymää? Jos hän on aloittanut heinäkuussa, niin palveluksen kestosta ei taida olla vielä mitään varmuutta...

Vierailija
24/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinä asunnon osaat sisustaa ilman  miestäkin?? Ethän sä kuitenkaan kuuntele mitä mies tahtoo. Ota vaikka joku kaveri siihen viereen nyökyttelemään kun mallailet verhoja ja kukkaruukkuja ja patalappujen värejä.....

Vierailija
25/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei miestä vaan kiinnosta olla koko armeijassa ja että se ehdotti sulle tota.

Vierailija
26/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se sulhanen parhaillaan intissä vai vasta menossa kun mietit lykkäystä ja sivaria vaihtoehtoina?

Tärkeintä sekä sinulle että lapselle on, että jatkat koulua mahdollisimman pitkälle ennen vauvan syntymää ja mahd. pian vauvan syntymän jälkeen ja saat itsellesi koulutuksen ja ammatin. 

Vierailija
27/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:39"]Mistä muuten tiedät, että hän pääsee siviiliin juuri 3kk ennen lapsen syntymää? Jos hän on aloittanut heinäkuussa, niin palveluksen kestosta ei taida olla vielä mitään varmuutta...

[/quote] niimpä se on myös ongelma.

Vierailija
28/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästätte nyt sen minkä pystytte.

Kaverillani oli samanlainen tilanne.

Sai sossusta rahaa sänkyihin, pesukoneeseen, keittiönpöytään ja muihin tarpeellisiin huonekaluihin.

Vierailija
29/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkäystä vaan, käy sitten loppuun kun olette eronneet. Veikkaan että ehtii takaisin ennen lapsen syntymää :)

Hanki nyt hyvä ihminen keskeytys sille raskaudellesi, lapsen on parempi jäädä syntymättä kuin syntyä epämääräisiin olosuhteisiin.

Vierailija
30/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:34"]Onko 3 kuukautta muka lyhyt aika sisustaa asunto???  :D  ......Parempi , että isä on armeijassa kun vauva on mahassasi kuin vauvan syntymän jälkeen.

[/quote] on kolme kuukautta on todella lyhyt aika verrattuna siihen että minun tuella ei todellakaan saada koko asuntoa sisustettu. Ja huom, me emme saa tukea keneltäkään sillä hänen suku ei hyväksy minua eikä meidän tulevaa lasta ja minulla ei ole läheisiä.

[/quote]

No sitten haette apua sossusta, kierrätte kirppiksiä ja sisustatte muutenkin vähitellen, tärkeimmistä aloittaen.

Vierailija
31/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:42"]Siis onko se sulhanen parhaillaan intissä vai vasta menossa kun mietit lykkäystä ja sivaria vaihtoehtoina?

Tärkeintä sekä sinulle että lapselle on, että jatkat koulua mahdollisimman pitkälle ennen vauvan syntymää ja mahd. pian vauvan syntymän jälkeen ja saat itsellesi koulutuksen ja ammatin. 

[/quote] hän meni jo heinäkuussa inttiin. Ja keskeytin koulun jo aikoja sitten sillä ala ei kiinnostanut ja nyt ei ole koulutus paikkaa.

Vierailija
32/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:42"]

Siis onko se sulhanen parhaillaan intissä vai vasta menossa kun mietit lykkäystä ja sivaria vaihtoehtoina?

[/quote]Hohhoijaa, turhaan ehdottelet. Ap ja ukkonsa ovat tätä ihmiskunnan kuonaa, joka elää alusta asti muiden kustannuksella koska heillä on siihen mielestään oikeus. Eiköhän tämäkin kodinrakentelu pääty siihen, että ukko tekee mitä lystää ja ap jää joka tapauksessa yksin lapsensa kanssa ja muut joutuvat murehtimaan hänen elatuksensa.

Vierailija
33/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:37"]

[/quote]

Etkö avauksessa sanonut asuvasi vanhempiesi luona? Hehän ovat läheisiä. Miten päätitte tehdä lapsen juuri tuohon elämäntilanteeseen? Etkö ole missään koulussa? Mitä tukia saat? Mitä teet?

Vierailija
34/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihmeessä käydä armeija ennen vauvan syntymää. Kotiin ja vauvalle saa kaikki hankittua kirppareilta/Tori-palstalta edullisesti. Vauvan tavarat ovat niin vähän aikaa käytössä, että löytyy tosi hyväkuntoista tavaraa käytettynä.

Vierailija
35/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:43"]Lykkäystä vaan, käy sitten loppuun kun olette eronneet. Veikkaan että ehtii takaisin ennen lapsen syntymää :)

Hanki nyt hyvä ihminen keskeytys sille raskaudellesi, lapsen on parempi jäädä syntymättä kuin syntyä epämääräisiin olosuhteisiin.

[/quote] no hyvä että täysin tuntematon ihminen tietää minun asioistani. Hyvä ihminen mä kyllä olen miettinyt tätä kyseistä asiaa jo kauan, ja kyllä aijon pitää lapsen. Ja ei en aijo eroa hänen kanssa viimiset 6vuotta oltu yhdessä niin noin vain ei erota, ettäs tiedät.

Vierailija
36/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitte ekan "sisustuksen" kierrätyskeskuksessa. Siihen riittää 3 kk hyvin. Sitten kun aikanaan tulot paranee ja rajaa on säästynyt, ostatte parempia, jos haluatte.

Vauvalle saat rattaita tai kantoliinaa lukuun ottamatta äitiyspakkauksesta tosi paljon varusteita.

Vierailija
37/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä prioriteetit kohdallaan, kun lapsen saamisessa eniten mietityttää kämpän sisustus.. Koulu ja armeija + lapsen kasvattamiseen liittyvät asiat toisarvoisia..

Vierailija
38/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä koko aloitus on provo. Aloittaja meni jo kerran sekaisinkin. Ensin sanoo asuvansa vanhempiensa luona ja kohta väittää, että läheisiä ei ole.

Vierailija
39/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:47"]

No nyt on kyllä prioriteetit kohdallaan, kun lapsen saamisessa eniten mietityttää kämpän sisustus.. Koulu ja armeija + lapsen kasvattamiseen liittyvät asiat toisarvoisia..

[/quote]Kun ei yhtään kiinnosta vai miten se meni

Vierailija
40/77 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:35"]Jep, armeija pois alta nyt, vaikeampaa sinun olisi myöhemmin jäädä yksin lapsen kanssa. Sitä paitsi kun fiksusti järjestelette, valtio maksaa teille monenlaista tarviketta...

[/quote] valtio ei maksa mitään sillä lapsi ei ole viellä syntynyt.

[/quote]

Mutta eikö esim. vaunut, pinnasänky ja muuta tarpeellista hankita yleensä ennen vauvan syntymää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi