Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveä olo omasta rupsahtamisesta

Vierailija
02.08.2014 |

Onko kohtalotovereita ja mikä auttaisi? HUolehdin muuten itsestäni mutta vartalo ei enää ole parikymppisen, maha roikkuu ja kasvot ei enää niin kiinteät, kun posket menettäneet kimmoisuutensa jne. Tuli myös paha olo tuosta pillun löysyys ketjusta. Olen 2 lasta synnyttänyt ja jumpannut lantiopohjalihaksia mutta eipä ole niin auttanut jumppa. Millään ei haluaisi mihinkään kirurgiseen lähteä ja todistaa olevansa turhamainen. Myös kustannuskysymyskin. Niin ja ikää 37v ja paha rupsahdus alkanut jo... =(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, vanhuus saapuu kaikille. Toki voi tehdä töitä sen eteen, että psyy kunnossa, mutta liiaalisuus on liiaallisuutta. Jo sinun ikäisesi nainen vielä uskoo noihin alapää juttuihin täällä niin aika kasvaa.

Vierailija
2/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta mitä enemmän oot synnyttänyt ja mitä vanhemmsks tulet niin paikat löystyy, roikkuu ja kuivuusongelmia tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jäädyttänyt itseni. En vanhene, mutta pystyn täältä jään sisältä kirjoittelemaan av:lle, kätevää.

Vierailija
4/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee sitä enemmän arvostaa terveyttä. Ainakin itse arvostan fyysistä jaksamista enemmän kuin mietin alapäätäni.

Mikään ei korvaa itsetuntoa, osa naisista on niin itsetunnoltaan rikki, että leikkelevät itseään loputtomasti ja kuitenkin aina joku on heitä kauniimpi.

Vierailija
5/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joiden itsetunto on perustunut ulkoiselle ovat kusessa kun rupsahtaminen alkaa. Joko kehittävät pään sisältöään syvällisempään muotoon tai ovat ahdistuksessa asiasta koko loppuikänsä. On tietenkin ihan luonnollista, että luopuminen jostakin, tässä tapauksessa nuoremmasta ulkonäöstä, aiheuttaa surua, mutta pitäisi ymmärtää, milloin reagointi menee ns. yli.

Vierailija
6/6 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olisiko sinun parempi alkaa vähän miettimään vähän elintapojasi? Syömisiäsi, juomisiasi, ihonhoitotuotteita, auringon ottamistasi, tupakointiasi, liikuntatapojasi, mahdollisia stressiä aiheuttavia ongelmia jne.? Olen muutaman vuoden sinua vanhempi ja olen elämäni kunnossa kaikin puolin. Ihmeempiä en tee, mutta katson syömisten perään, en oleskele auringossa, liikun paljon ja en stressaa. Kalliita ihonhoitoaineitakaan en käytä, mutta katson mitä naamaani laitan. Sopivat vaatteet saavat vartalon näyttämään hyvältä, sopiva kevyt meikki naaman, kampaaja värjää hiukset tasaisin väliajoin. Se on siinä varmasti vielä pitkään. Paras lähde löytyy kuitenkin sisältä, eli en stressaa turhista, olen positiivinen ja nauran paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän