Ihanaa, mies läksi mökille kahdeksi yöksi
Saan olla koiran kanssa kahdestaan kotona. En aio tehdä mitään.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan miehet on kyllä kuvottavia. Aina alapään jutut mielessä. Siitä puhe mistä puute, mutta kun ei koskaan mistään muusta aiheesta osata puhua. Yök.
Mitä aiheesta on keskusteltavaa?
Miehiä vihaava nainen ilakoi kun pääsi omastaan eroon tilapäisesti. Hänelle kerrotaan että sen saa pysyväksi olotilaksi ja muutama pohtii kuinka luppoaikaa täytetään kun ei ole riskiä kiinnijäämiselle.
Haistapa sinä pitkä paska. Ei ole tässäkään keskusteltavaa, mutta sinulle ei muuta viitsi toivotella.
Kerro oma näkemyksesi, mitä keskusteltavaa aiheessa on?
Onko tavoitteena esimerkiksi päästä haukkumaan miehiä ja kertoa kuinka ihanaa se on aina kun siitä paskaläjästä pääsee edes hetkeksi irtautumaan?
Ainakaan aloittajan tavoite se ei ollut. Sinähän sitä tässä nostat aiheeksi.
Nooh mikä sitten oli tavoite? Sitähän tuossa kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan miehet on kyllä kuvottavia. Aina alapään jutut mielessä. Siitä puhe mistä puute, mutta kun ei koskaan mistään muusta aiheesta osata puhua. Yök.
Mitä aiheesta on keskusteltavaa?
Miehiä vihaava nainen ilakoi kun pääsi omastaan eroon tilapäisesti. Hänelle kerrotaan että sen saa pysyväksi olotilaksi ja muutama pohtii kuinka luppoaikaa täytetään kun ei ole riskiä kiinnijäämiselle.
Tekeekö omasta rauhasta nauttiminen miesten vihaajan? :O
Mä varmaan vihaan lapsiakin, kun toisinaan nautin, että koko muu perhe on reissussa ja mä yksin kotona.
Pääsääntöisesti nautin kyllä perheen kotona olostakin. Että mites nyt sitten olettamus on?
Saahan sitä nauttia.
Mitä mieltä olisitte miehistä jotka kertoisivat että pääsipä edes pariksi tunniksi ämmästä eroon kun se lähti äidilleen. Saisi olla yön yli mutta aina ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mökki on hyvä ja kummallakin vapaa aikaa jos toinen ei tykkää niin mökillä olla. Omat harrasteet hyviä ja yhdessäolo mutta välillä hyvä toisinkin.
No minä kyllä tykkään olla mökillä ja minun mökkini se onkin, mutta nyt tehtiin näin, koska meidän koiramme ei tykkää muista koirista ja tyttärellä on koira. Ensin minä olin mökillä, nyt meni mies. Kiva nimittäin nähdä tytärtä, joka on kesälomalla.
Minunkin mieheni on koko viikonlopun mökillä kavereidensa kanssa. Olisi kyllä mukava olla hänen mukanaan, mutta on tässä yksin kotona olemisessakin puolensa ja ihanaa, kun on koko ajan siistiä kun mies ei ole sotkemassa.
Rauhallista viikonlopun jatkoa AP:lle :)
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni on koko viikonlopun mökillä kavereidensa kanssa. Olisi kyllä mukava olla hänen mukanaan, mutta on tässä yksin kotona olemisessakin puolensa ja ihanaa, kun on koko ajan siistiä kun mies ei ole sotkemassa.
Toivottavasti miehelläsi on hauskaa kavereiden kanssa eikä tarvitse välittää siivousneuroosistasi
Vierailija kirjoitti:
Suominainen on niin pilattu. Hyi saatana mitä ihme kitkeriä hapannaamoja. No ainakin suuri osa on.
No eikä ole. Palstamammat toki ovat, mutta normaali suomalainen nainen on palstamamman täysi vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti miehelläsi on hauskaa kavereiden kanssa eikä tarvitse välittää siivousneuroosistasi
Ai että kun pitää yrittää haastaa riitaa ihan joka ketjussa. Mahtaa olla vaikea elää noin negatiivisena.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se mies häiritsee sinun ei-minkään tekemistä kotona ollessaan? Miksi asut sellaisen miehen kanssa?
Oletko koskaan kuullut introverteista? Heilläkin on lupa olla parisuhteessa ja jopa asua kumppaninsa kanssa.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/20/oletko-introvertti-vai-ekstrov…
Mökki on hyvä ja kummallakin vapaa aikaa jos toinen ei tykkää niin mökillä olla. Omat harrasteet hyviä ja yhdessäolo mutta välillä hyvä toisinkin.