Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka olikaan se älykäs viranomainen joka päätti päästää ne koronaturret Pietarista rajan yli ilman testiä?

Vierailija
24.07.2021 |

Onko henkilön nimeä kerrottu julkisuuteen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen sotejutskahimmeli mokasi. Kymsote vai mikä lie?

Tuota painostettiin ainakin yhden huuhkajapelaajan mutsin ja muutaman muunkin "tärkeän" ihmisen toimesta.

Nämä kun ei joutaneet jonottamaan koska etsävittutiedäkukamäoon.

Mä oon huuhkajan mutsi. Mun poika pelaa potkupalloa. Päästäkää läpi.

Vierailija
22/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi siirtää vastuuta viranomaisille jos nää pietarinkävijäidiootit tekee kaiken vastoin ohjeita ja mennessään huutelevat hävyttömyyksiä vastuuministerille, joka yrittää suojella kansaa.

Ai huutelun takia ei tarvitse noudattaa omia ohjeita ja testata rajalla?

No jos tieten tahtoen rikotaan kaikkia ohjeistuksia ei voi olettaa, että viranomaisten tehtävä olisi siivota näiden idioottien sotku.

Viranomaisella on velvollisuus nuodattaa omia ohjeitaan ja järjestää ohjeiden mukainen testaus rajalle.

Se on se viranomaisen velvollisuus tässä kohtaa.

Liikuttavan auktoriteettiuskovainen suomimies.

Kyllä rajalla ihan paperitkin katsotaan eikä se mitään auktoriteettia ole vaan sen määrää laki. Sitten vaan noudattamaan lakia ja varmistamaan, että testauskapasiteetti riittää. Se on se viranomaisten ja hallinnon duuni järjestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen sotejutskahimmeli mokasi. Kymsote vai mikä lie?

Tuota painostettiin ainakin yhden huuhkajapelaajan mutsin ja muutaman muunkin "tärkeän" ihmisen toimesta.

Nämä kun ei joutaneet jonottamaan koska etsävittutiedäkukamäoon.

Mä oon huuhkajan mutsi. Mun poika pelaa potkupalloa. Päästäkää läpi.

No noinhan se suunnilleen taisi mennäkin. Sitten joku alemmuuskompleksinen koki tarvetta mielistelyyn kun ooh, ihan melkein julkkiksen sukulainenkin on nyt tuossa jonossa ja voi ei, mitä mä nyt teen ja kaikki kattoo kun sekin on jonossa ja se on mun syy ja nyt tuli paniikki ja mun pitäis nyt päättää eikä jono liiku ja voi apua ja iik.. 

Vierailija
24/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei onhan se hyvä että tähän valmistaudutaan:

https://yle.fi/uutiset/3-12031120

Sisäministeriö vakuuttaa viranomaisten varautuneen suuriin siirtolaismääriin Suomen rajoilla – Liettuan poikkeuksellista tilannetta seurataan

Tervetuloa kyltit on varmaan jo maalattu.

Vierailija
25/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äläkkä olisi noussut jos tuo porukka olisi jätetty koko yöksi rajavyöhykkeelle ilman vettä helteiden ja trooppisten öiden aikaan? Seuraavana päivänä Kymenlaakson sairaalat olisivat täyttyneet hengestään taistelevista nesteytyspotilaista.

Vierailija
26/26 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja keitä oli ne huligaanit jotka haki sen taudin sieltä Pietarista tänne levitykseen.

Ne samat, jotka solvasivat ministeri Krista Kiurua somessa jaetulla videolla. Toivottavasti työnantajansa ja kaikki tuttunsa nyt näkevät tuon idioottivideon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän