Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä??

Vierailija
02.08.2014 |

Tilanne on siis tämä, eilen mieheni lähti poikien kanssa juhlimaan eilen. Laitoin hänelle viestiä 12 tuntia sitten eikä hän ole viestiä katsonut. Normaalisti vastaa heti ja kertoo monelta tulee kotiin.

Olen valvonut nyt koko yön enkä saa yhteyttä hänen kaveriinkaan. Alkaa iskemään paniikki kun hän ei koskaan ole öitä pois kotoa tai jos on niin ilmottaa aina.

Mitä tässä voi tehdä? Kerrotaanko sairaalalta/poliisilaitokselta minulle onko mieheni siellä? Emme ole siis naimisissa joten voivatko he minulle kertoa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyty ja löyty... oli lähteny aamujunalla toisee kaupunkii ryyppäämään ja suunnitteli ens yönä tulevansa takasin.

Nyt mietin vienkö sen kamat pihalle vai rappukäytävään

Vierailija
2/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti vastata kun menin töihin aamulla...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertovat. Hälyttääkö puhelin? Jos mies on vain sammunut.

Vierailija
4/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puhelin hajosi toissapäivänä.. Hänellä on siis tabletti mukanaan eli en voi siihenkään soittaa.

Vierailija
5/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kertoo. Olen itse muinoin paniikissa soittanut läpi sairaalat ja poliisit kun exä vaihtoi auton renkaita käsittämättömät 12 tuntia ja olin varma että jotain kamalaa hänelle on tapahtunut.
Olin nuori ja naivi ja uskoin tuon, nykyään en uskoisi että vaikka miten tiukassa tai kiinni ruostuneet mutterit olisivat että siihen noin kauan menisi. Taisi jo silloin pettää, tiedä häntä.
Mutta saat kyllä tiedot sekä sairaaloista että poliisilta, kysyt vain että onko tämän nimistä potilasta/asiakasta. Toivottavasti kaikki on hyvin ja kyse on vaan miesten tavallisesta älyttömästä toisten huomioon ottamattomuudesta. Ei olis eka kerta!

Vierailija
6/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun mun mies "katosi" nii soitin kaikki sen kaverit läpi, samalla pommittaen sitä..vastasi kyllä lopulta ja kävin hakemassa, ihan oli meidän yhteisen kaverin luokse sitten mennyt. Oli miehen kavereit tyytyväisiä kun soittelin klo 9 sen perään...mulla oli sillon aamulla menoa ja miehen ois pitäny 5kk vauvaa katsoa.

Vierailija
7/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan soitettu, siellä ei ollut.

Poliiseille yritin soittaa mutta tähän aikaan vielä ei ole auki paikka...

Huhhuh missä ihmeessä se voi olla!

Mullakin alkaa työt 30min päästä

Vierailija
8/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihan kaikille jotka sen tuntee.

Vierailija
9/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:20"]Soita ihan kaikille jotka sen tuntee.

[/quote]

Kaikille oon soittanu joiden numerot mulla on. Ihan sisaruksista lähtien...

Vierailija
10/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ois juoppoputkaan löytynyt niin sieltä yleensä 9 pääsee jos ei oo tehny jotain kuulustelua vaativaa.

Ja ehkä sillä on padista akku loppu?

Vierailija
11/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:23"]Ja jos ois juoppoputkaan löytynyt niin sieltä yleensä 9 pääsee jos ei oo tehny jotain kuulustelua vaativaa.

Ja ehkä sillä on padista akku loppu?

[/quote]

Yleensä hänellä on tapana ilmottaa kaverinsa puhelimesta jos jonnekkin jää ja akku loppuu.. vielä ei ole kotiin tullut vaikka putkasta ei ole montaa sataa metriä kotiin...

Vierailija
12/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä on siellä putkassa ja saa esim sakkoa vielä jostain tms. Ja suomessa ei ole käytössä oikeutta yhteen puheluun heti kiinni otettaessa.

En vähättele huoltasi, olen itse ollut samassa tilanteessa, mutta usein asioille löytyy luonnollinen selitys.

Tai ehkä ovat humalassa ottaneet extempore matkan viroon tms.

Vierailija
13/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaankin vain mennyt pitkään ja ehkä vähän överikso ja nukkuu nyt kaverinsa luona, jos et kerran saa häneenkään yhteyttä. Tulee kotiin kunhan herää.

Vierailija
14/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:18"]

Ekan kerran kun mun mies "katosi" nii soitin kaikki sen kaverit läpi, samalla pommittaen sitä..vastasi kyllä lopulta ja kävin hakemassa, ihan oli meidän yhteisen kaverin luokse sitten mennyt. Oli miehen kavereit tyytyväisiä kun soittelin klo 9 sen perään...mulla oli sillon aamulla menoa ja miehen ois pitäny 5kk vauvaa katsoa.

[/quote]

Minun mieheni unohtui koko yöksi baarireissulle, kun olisi pitänyt olla kotona lasten kanssa aikaisin aamulla. Herätin jokseenkin  koko kylän soittelemalla aamulla ennen kuutta. Se oli lankapuhelinten aikaa, ja aina jokaisessa paikassa sain uuden vihjeen, johon kannatti soittaa. En muista, kuinka mones paikka se oli, jossa kuului takaa mutinaa "miten se tänne osas soittaa". Sitä sopi ihmetellä, oli onneksi pieni kylä eikä baarissa kovin paljon asiakkaita, tuntemattomia ei ensinkään.

Vierailija
15/15 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joko mies löyty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi