Mitä tupakkaa poltat?
Kerro miten aloitit, mitä tupakointi auttaa/merkitsee sinulle ja oletko kuinka riippuvainen.
Itse aloitin L&M vihreällä, nykyisin tykkään Camelista.
En ole riippuvainen, olen polttanut vuoden ja pitänyt koemielessä taukoa kolme viikkoa, ja ei oireita, paitsi stressaantuminen.
Huomenna haen askin Camelia, poltan stressin lievennykseen.
Kommentit (14)
L&M vihreää. Hyvin satunnaisesti tulee poltettua, viihteellä ollessa 1-6 illassa. Sama aski riittää kuukausiksi.
Aloitin chesterfieldin sinisellä, jatkoin smartin/chessun vihreällä ja lopetin silloin kun olin siirtynyt chessun punaiseen. Nyt 7kk täysin ilman tupakan tupakkaa ja kyllä olen itsestäni ylpeä, pystyin lopettamaan, ja en koskaan halua uudestaan aloittaa!! poltin viisi vuotta.
No kiva kun muistutit!
Olin polttamatta yli puoli vuotta ja viikko sitten repsahdin ostamaan askin.
Aamulla meni viimenen vihreä L&M, eipä yhtään tee mieli nyt lisää &%¤#&%¤#¤%%&¤##"
Muuten, poltan päivässä noin kuusi savuketta.
Ap
Lopetin muutamat viikot sitten!!! Eronhuomaa vaikka poltin vaan noin 1-3 päivässä pitkään.... Jännä, miten on vaan raikkaampi ja terveempi olo!!
Aloitin Marlboron punaisella 13-vuotiaana. Hinnan takia siirryin LM punaiseen n. 15-vuotiaana. Samasta syystä siirryin PallMallin punaiseen 18-vuotiaana. Sen jälkeen en ole enää muusta tykännyt, mieluummin olen ilman kun poltan muita merkkejä tai värejä.
Nyt 25-vuotiaana poltan satunnaisesti, jos en käy viihteellä eikä ole mitään ihmeellistä tapahtunut, en polta kuukausiin (en siis mitenkään yritä lopettaa tms. Ei vaan tee mieli). Silloin kun menen baariin, saattaa mennä aski illassa, ja jos jotain tosi stressaavaa tapahtuu, saatan polttaa pari (äidin kuolema, ero). Aikaisemmin poltin siis vuosia about askin päivässä, sitten jossain vaiheessa Se vaan jäi vähemmälle. Ehkä sen takia, että Se oli enemmän tapa tiettyssä tilanteissa, ja lasten saannin jälkeen niissä tilanteissa olikin lapsi mukana enkä ikinä ole halunnut polttaa lapsen läsnäollessa. Sitten olisi erikseen pitänyt lähteä tupakalle, eikä olekaan tehnyt mieli.
Sähkötupakkaa, useimmiten mentholin makuista. Aiemmin poltin vihreää L&M lähes kaksi vuotta, nyt sähkötupakkaa reilu vuosi mennyt. Nesteet loppui pari päivää sitten ja yllätyin kuinka helppoa oli olla polttamatta ennen Kuin uudet tuli. Aion siis vakavasti lopettaa tulevaisuudessa.
En mitään. Voiko olla mitään weeteempää, kuin röökin poltto? Vastaan itse, koska vastaus on niin itsestään selvä: ei todellakaan voi.
Poltin 5 vuotta mitä tahansa vihreää yleensä lm, sitten siirryin nuuskaan koska saan kovimmista irti 40x enemmän nikotiinia kuin esim punaisesta röökistä. Kyllä siinä jo tuntee eron. Ja mikä hemmetin wt fetissi kaikilla on, niin kulunut koko juttu, no juntit luulee pätevänsä noilla jutuilla.
Valkoinen Marlboro/ sininen LM.
Loppuvaiheessa poltin slim-savukkeita (olikohan nekin LM?) tai niitä laivalta saatavia kukkaiskääryleitä, merkkiä Glamour.
Tupakointi on niin epä-glamouria, että lopetin yli 2v sitten. Eikä ole ikävä!
En muista mitä poltin! Kai jotain sinistä? Lokakuussa 2 v ilman röökiä
Poltan sähkötupakkaa. :) Ja olen kyllä tyytyväinen.