Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen naimisissa ja ihastunut naispuoliseen kampaajaani, mitä teen?!

Vierailija
02.08.2014 |

Olen kolmikymppinen kahden lapsen äiti. Nyt olen ihan sekaisin, sillä kampaajani on maailman seksikkäin nainen. Hän on ihana, vaalea, vähän pyöreä ihana peppu, kissamaiset silmät... Olen itse naimisissa ja kaikki on kunnossa. Mitä teen?

Voiko jollekin kampaajalle edes flirttailla? Pitääkö mua hulluna jos kysyn vaikka kahville? Olen hoikka ja hyvännäköinen, mutta en ole ikinä lähestynyt naista. Auttakaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toisen ihmisen kosketus saa tunteet/ hormoonit hetkeksi sekaisin.

Älä tee suoranaista aloitetta heti, tutki tunteitasi ja tutustu kampaajaasi ensin vähän paremmin.

Jos kyseessä hetken hurma, voit menettää kampaajasi kokonaan, ja jokainen nainen tietää kuinka VAIKEAA on löytää hyvä kampaaja! :)

Vierailija
2/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan Minna Haapkylän tapaan riuhtaiset itsesi irti ahdistavasta perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, ehkä yritän edetä rauhallisesti. On vaan niin vaikeaa, se nainen on Niin ihana. Ja en voi edes mennä heti seuraavalla viikolla uudestaan... Raastavaa.

Vierailija
4/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!

Vierailija
5/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kampaaja ja jos asiakkaani lähestyisi minua noin miettisin kaksi kertaa otanko häntä enää vastaan. Ystävysty muuten ensin hänen kanssaan ja ehkä lähesty vähän hienovaraisemmin...Juttele perheestä ja yritä saada häntä kertomaan omastaan mutta älä suoraan kysy. Käy useammin!:) Jaaa...no yleensä mulla ainakin miehet on vaan lähestyny niin vaikea sanoa :/

Vierailija
6/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakastuvat parturiinsa aina kun hiuksia leikataan . Unohda koko juttu.

Hiusten leikkaaminen on vain niin taikuutta :P

T:parturi

Vierailija
7/7 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^nro 3 kyllä vähän sama mieltä nelosen kanssa :) Kannattaa ehkä vähän miettiä onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen ja onko tunne ehkä kovin aito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi