Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Miniäpuoli" estänyt minut Facebookissa?

Vierailija
01.08.2014 |

Siis luulin ettei miehen pojan kihlattu ole edes Facebookissa, mutta eräänä iltana mies näytti hänen laittamaansa kuvaa sieltä. Yritin etsiä häntä sieltä mutta ei onnistunut, miehen profiililla onnistuu eli on estänyt minut. 

Ei meillä mitään riitoja ole, ei siis toki olla sydänystäviäkään mutta jotenkin tosi hämmentävää. Mikä voisi olla syynä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miniäpuoli? Nevahööd! JSS!

Vierailija
2/21 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi miniän kaveri, tai kaverin kaveri? Mulla on ainakin sellaista namiskaa painettu, ettei mua löydä kukaan sieltä hakemalla, kaverit toki löytää, ja olikohan kaverin kaveritkin.

Että kandee ottaa ennemmin selvää facebookin ominaisuuksista, kuin ihmetellä tyhjänpäiväisyyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh! Ei välttämättä estänyt juuri sinua, vaan laittanut vaan asetuksiin, ettei näy kenellekään (=valitsee kaverinsa itse). Tämä tapahtuu joiltain vahingossakin, kun eivät tajua mitä se tarkoittaa. Älä ole vainoharhainen.

Vierailija
4/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä se miniäpuoli on?

Vierailija
5/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiniänPUOLI????

Vierailija
6/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiniänPUOLI????

Vierailija
7/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siellä oli ennen se asetus että saa oman profiilin piiloon mutta ei ole enää, sehän poistettiin joku aika sitten ja kaikki ovat julkisia. En näe likan kommentteja, en tykkäyksiä ja nappasin miehen Facebookista hänen profiiliinsa johtavan linkin joka minun profiilissa sanoo "sinulla ei ole oikeuksia tarkastella tätä sivustoa" tms., joten olen varma estämisestä.

Ei tämä väleihimme tule vaikuttamaan mutta kieltämättä oudolta tuntuu.

ap

Vierailija
8/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet pyytäisi häntä fb-kaveriksi tai kävisi katsomassa hänen profiilia. Ainakin kommentistasi, että olet luullut ettei poikasi tyttöystävällä ole fb profiilia antaa ymmärtää, että olet yrittänyt etsiä uäntä jo aiemmin fb:stä. Hän ei vaan nyt halua jakaa omaa fb elämäänsä kanssasi.. älä ota si5ä itseesi.. jos anoppini osaisi käyttää tietokonetta ja olisi fb:ssa niin en haluaisi hänen seuraavan minua siellä, vaikka me tullaan tosi hyvin keskenämme toimeen ja lapset rakastavat häntä. Miehen sisko on minulla kaverina ja hänkin on jo aika rajatapaus... :D ja en todellakaan kirjoittele edes viikottain päivityksiä elämästäni ja silloinkin jotain hauskoja sattumuksia elämästäni. 

Vierailija
9/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulis mieleenkään hyväksyä anoppia facessa kaveriksi, vaikka hyvin toimeen tullaankin.

Vierailija
10/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei anoppia tai omia lapsia, tai lasten kavereita fb-kavereiksi ;)

Vierailija
11/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on miniäpuoli???

Vierailija
12/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks miniäpuoli sitten miehen lapsen puoliso? :D 

Vierailija
13/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuossa jo lue, että MIEHEN POJAN TYTTÖYSTÄVÄ..

Vierailija
14/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks Kihlattu*

Vierailija
15/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossahan se sanotaan ekassa viestissä, "miehen pojan kihlattu"

Vierailija
16/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin anteeksi kun en parempaakaan sanaa keksinyt. :-) Miehen pojan kihlattu siis. Miksi olen saanut niin paljon miinuspeukkuja? En minä mitään pahaa ole tarkoittanut, tiedustelin vain mahdollista syytä..

ap

Vierailija
17/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos estää, ei näy estetylle olleenkaan eikä toisinkaan päin. Eli ihan kun se toinen ei olisi ollenkaan Facessa, ei ole linkkejä ei mitään.

Vierailija
18/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniäpuoli on kyllä ihan selkeä sana ja ap on sen tuolla avauksessa vielä sen varmuuden vuoksi vääntänyt rautalangasta. Silti kaikkien pitää huudella kilpaa näitä "Mikä on miniäpuoli" -huutojaan. Av ei kyllä ikinä lakkaa yllättämästä. Toki tiedän että monet täällä ovat heikkolahjaisia, mutta että näin tyhmiä täällä ollaan.

Vierailija
19/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää! Siis mitä tekemistä anoppipuolella olisi miniän fb-kaverina. Sairasta!

Vierailija
20/21 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 09:18"]

Anna mun kaikki kestää! Siis mitä tekemistä anoppipuolella olisi miniän fb-kaverina. Sairasta!

[/quote]

Ei valttamatta olekaan mutta kylla minuakin anoppina ihmetyttaisi jos miniani ottaisi appiukkonsa eli mieheni fb kaveriksi ja minut estaisi.