Oletko sinkku, poikamiestyttö, vapaaherratar vaiko wanhapiika?
Kommentit (14)
Avaatko tarkemmin mikä ero noilla on?
En ole koskaan ajatellut että minun pitäisi määritellä itseni muiden suhteiden perusteella.
Onpa oudot vaihtoehdot. Olen kyllä naimisissa, mutta en ole vapaaherratar, kun sen enempää minä kuin puolisonikaan emme kuulu aatelissukuun.
Siis kai sinä ap tiedät mitä vapaaherra ja vapaaherratar tarkoittavat?
Eronnut yhäri ja siten monen mielestä pohjasakkaa.
Itse määrittelee itseni ensisijaisesti vain naiseksi, sitten äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpa oudot vaihtoehdot. Olen kyllä naimisissa, mutta en ole vapaaherratar, kun sen enempää minä kuin puolisonikaan emme kuulu aatelissukuun.
Sinä ainakin lienet Tosikko, se tosin puuttui Ap:n listasta.
Sanoilla on eri merkityksiä. Vivahde-eroja.
Sinkku, deittailee, on ns markkinoilla, naisekas, toiveikas.
Poikamiestyttö, reipas, oman tien kulkija, voi olla suuntautunut myös samaan sukupuoleen.
Vapaaherratar, lähes aatelinen, oman elämänsä hallitsija ja asiantuntija. Boheemihko. Harrastaa intiimijuttuja halutessaan.
Wanhapiika... Ei markkinoilla, viihtyy yksin ja harrastaa ikonimaalausta, tai sitten ujo piimä minkä vuoksi yksin.
Ehkä kotona kissa tai kaksi.
🧐
Listasta puuttuu uusneitsyt. Minä olen sellainen. Pitkä avioliitto, kaksi lasta, ero. Sen jälkeen ei intoa miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Listasta puuttuu uusneitsyt. Minä olen sellainen. Pitkä avioliitto, kaksi lasta, ero. Sen jälkeen ei intoa miehiin.
Kiitos, tää oli ihana! En oo aikoihin nauranut näin!
Terv. toinen samanlainen
unohit Ikineidon, Ikäneidon.
vanhempi nainen jolla ei ole ollut miestä, ja siten ennen vanhaan aateltiin että on neitsyt siis.
Olen mies, joka ei merkitse romanttisessa mielessä kenellekään naiselle mitään.
Vaikka olen komea, miehekäs, ystävällinen, empaattinen ja ihan hauskakin.
Minussa on oltava jotain vikaa, koska kaikki sanovat, ettei ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ainakin lienet Tosikko, se tosin puuttui Ap:n listasta.
Anteeksi etten ymmärtänyt teidän tarkoittavan vapaaherrattarella jotain muuta kuin mitä se oikeasti tarkoittaa. Itse en ole koskaan kuullut kyseistä termiä käytettävän muussa kuin sen oikeassa merkityksessä.
Olen oman elämäni elinkautisvanki.
Wanhapiika. Olen 36 v. ja ollut yksin koko ikäni.