Ikäkriisi. Kauneus hiipuu.
Olin nuorena kaunis, ja pitkään säilyinkin nuorekkaana. Nyt ikä alkaa kuitenkin näkyä. Mikäs avuksi? Elämäntavat ovat kunnossa. Kannattaako esim. botox? Kokemuksia tästä?
Kommentit (28)
Pyri korostamaan parhaita puoliasi. Esim. jos sinulla on sievät kädet ja/tai kynnet, laita ne oikein viimeisen päälle kauniiksi.
Mikään ei ole rumempaa kuin ihminen, joka on jähmettänyt kasvonsa leikkauksin ja mesolangoin, muttei ole sisäisesti hyväksynyt itseään ja vanhenemistaan ja se paistaa läpi. Paitsi tämä viestini.
Tuskin olet koskaan kaunis ollutkaan, ole siis ihan huoleti.
Mä arvasin että tälläinen keskustelu tulee. Ensinnäkin ketään ei kiinnosta miltä näytät ja toinen opi elämään faktan kanssa että sun keho tulee muuttumaan iän myötä, koska olet elävä olento etkä vampyyri. Elä elämää ja katso ympärillesi.
Pidä itsesi hoikkana, liiku, nuku riittävästi, älä ota aurinkoa, perusvoiteet, kollageenia. Tällä reseptillä olen 55-vuotiaana edelleen tyytyväinen olemukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haihtuvi nuoruus niikuin vierivä virta- E. Leino
"Ota poika ruma akka,kauneus on katoavaista,mutta rumuus senkun lisääntyy"
Koneissa ja naisissa pätee yks sääntö. Ruma on luja.
Onhan se vanheneminen väistämätöntä, mutta voi sitä vähän hidastaa. Ja mitä haittaa siitä vaikka näyttäisi ikäiseltään, kunhan näyttää omasta mielestään kivalta. Itselläni pitkäkestoiset täyteaineet kohtuudella käytettynä ovat toimineet, omasta mielestä. Ja ilmeisesti ulkopuolistenkin silmin, koska edelleen silloin-tällöin saatetaan kysyä paperit siideriostoksilla käydessäni. N-45 v
Pysy erossa tosiaan alkoholista ja tupakasta. Syö paljon kasviksia ja marjoja ja vain vähän lihaa. Harrasta liikuntaa säännöllisesti niin että syke nousee(vähintään 3 x viikossa).