Sinä +30v nainen. Miksi sinulla ei ole TikTok tiliä?
Kommentit (28)
Miksi pitäisi olla? Mitä mä sillä tekisin?
Tiktok on turhanpäivästä p*skaa. Kuka sitä tarttee mihinkään.
Tiktok on parasta mitä some voi tarjota. Ainut hyvää mieltä tuottava sovellus ainakin jos jättää suomi tiktokin väliin. Suomessa tiktokki tekee lähinnä mielisairaat ja ex narkit mut maailmalta tulee hyvää settiä.
Vierailija kirjoitti:
Tiktok on turhanpäivästä p*skaa. Kuka sitä tarttee mihinkään.
Kuka tätä p Aska palstaa tarvii mihinkään missä elämäänsä tympääntyneet päivät pitkät haukkuu kaikkea ja kaikkia.
Itse olen 45 v ja huomannut, että TikTok ei ole pelkästään lasten sovellus. Itseasiassa kaikki videot mitä näen, ovat aikuisten tekemiä, ja ulkonäöstä päätellen he ovat iältään 30-60 vuoden tienoilla. Mahtava sovellus, tykkään. TikTokin kautta oppii erilaisia arkielämän vinkkejä, sekä näkee erittäin hauskoja videoita, joille saa nauraa ääneen. Ihan paras sovellus mitä tiedän, ja suosittelen kaikille, jotka haluavat lisää viihdettä elämäänsä.
Insta ja face riittää mulle. TikTok vaikuttaa ihan joltain lasten puuhamaalta. Valitetavasti instassa tulee välillä näitä tiktokeja vastaan ja ihmettelen kuka niitä jaksaa katsoa.
En ole kiinnostunut kyseisestä palvelusta.
Ei ole instaa, eikä twitteriä, eikä facebookkia, eikä mitään muutakaan somea. Ei kiinnosta!
Käytän ainoastaan whatsuppia kavereiden kanssa jutteluun ja youtubea videoiden katseluun, en kommentoi tai itse tee.
N36