Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidlin ruoat on usein pettymys? Ostin ihan siis viinirypäleitä ja ne ovat niin kirpeitä ettei pysty syömään ja

Vierailija
24.07.2021 |

myös oli jotain "street food" täytettyjä voileipiä pizzatyyliin uunissa ja maku ei kyllä miellytä mitenkään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleiden väristä voi yleensä päätellä makeusasteen. Vihreistä rypäleistä kauneimmat ja kirkkaimman väriset ovat kirpeitä, makeat taas ovat vähemmän kauniita kellertäviä, jopa ruskehtavia. Tummissa rypäleissä pätee sääntö, mitä tummempi, sitä makeampi.

Vierailija
22/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut tämän kesän parhaat kotimaiset mansikat Lidlistä.

Samoin kotimaisia vadelmia, nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät viinirypäleet on olleet yleisesti ottaen nyt huonoja.

Ostan sitten kun tulee niiden hattaranmakuisten Candy-rypäleiden aika. Nam.

Lidlin katuruoka-teema on ollut kauhea. Muutamaa olen ostanut, ja ihan hirveitä. Niin kuin einekset usein on.

Osta siis perusraaka-aineita: kalaa, lihaa ja vihanneksia (nämä ihan hyviä Lidlissäkin), ja tee itse ruokaa. Ostan myös äyriäisiä Lidlistä, ja nekin hyviä, mutta tiedän, ettei ole kaikkien makuun.

Vierailija
24/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liri kirjoitti:

Nyt on hetken siistejä irtopottuja Liiteris, olkaa tyytyväiset, syksyllä taasen kolhittuja ja rupisia.

Harva tuote on halpaa enää. Moni luulee muuta ja haksahtaa mainontaan luottamaan.

Joo, ei ole enää halpa, Lidl.

Ainakin kaikki mun lempparit on kallistuneet jotain + 15-30%. Siis liha ja kala.

25/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten oli Prismassa myynnissä intialaisia vihreitä rypäleitä. Olivat makeita ja siemenettömiä, oikein mehukkaita. Jopa parempia kuin ne mitä yleensä on kaupoissa myynnissä, eli espanjalaiset.

Vierailija
26/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleet ovat makeita / kirpeitä sen mukaan, millainen kesä on ollut. Omani eivät ole saaneet aurinkoa niin paljon kuin tavallisesti, jäävät varmaan kirpeiksi tänä vuonna.

Vierailija
27/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on paljon hyvää, mutta heikointa lienee einekset. Meillä ostellaan eineksiä jonkin verran esim. koulun jälkeen helposti lämmitettäväksi välipalaksi, ja teinien mielestä suurin osa Lidlin jutuista on ihan syömäkelvottomia tai muuten vaan oudon makuisia.

Muutenkin valikoima välillä raivostuttavan pieni. Eli tykkäisin shoppailla yleisen hintatason takia enemmän Lidlissä, mutta huomaan valikoiman takia päätyväni usein Prismaan.

Tosin Lidlissäkin on hinnat nousseet viime aikoina.

Vierailija
28/28 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kahden kaupan yhdistelmä on toimiva, jos haluaa säästää ruokakuluissa ja silti saada laadukasta syötävää. Ei kannata verrata jotain Prismaa ja Lidliä, jotka painivat eri sarjassa. Täällä keskisessä Euroopassa kaikki sen tietävät eivätkä nalkuta Lidlistä suomalaisten tavoin, ihan huvittaa nämä jatkuvat Lidl-keskustelut. Ettekö tajua? :)

On kyse edullisesta kaupasta ja odotukset pitää suhteuttaa sen mukaan. Käyn ostamassa Lidlistä tai vastaavista muista discount-liikkeistä määrätyt jutut, mutten toki kaikkea. Ei Lidl ole mikään saksalaisten Prisma :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi