Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei käytä kortsua?

Vierailija
24.07.2021 |

Mulla on eräs mies ketä tapailen. Kerran oltiin sängyssä ja pantiin paljaalla. Siitä tuli kunnon riita kun epäilin olevani raskaana, välitkin meni vähäks aikaa poikki.... Onneksi oli väärä hälytys.. tapasimme uudelleen viime viikonloppuna ja harrastimme äärettömän hyvää seksiä ainakin kolme tuntia putkeen. Mies laukesi 4 kertaa (mikä ori, en oo koskaan tavannut miestä joka jaksaisi noin pitkään.....)

Ennen kuin aloitimme seksin pyysin miestä käyttämään kortsua jotta ei tulisi taas riitoja niin kuin viimeksi silloin.. hän haki kortsut ja sanoi laittavansa sellaisen ennen kuin laukeaa. Ei laittanut. Laukesi mielestään ulos mutta epäilen tätä vahvasti.. Varsinkin kun hän pyysi, että hän hakemassa jälkiehkäsyn aamulla.

Onko paljaalla paneminen oikeasti niin paljon parempaa että tekee tolleen?Varsinkin kun hän on meistä se joka enemmän pelkää että tulen raskaaksi.

Toisekseen miksi miehet nuolevat pillua ja onko miehiä jotka erityisesti pitävät siitä ja miksi?

Mulla ei ole koskaan ollut kiiinnostusta antaa mun pimperoa kenenkään nuoltavaks mutta viimeks annoin tän tyypin nuolla. Ja se suorastaan hautas koko naaman niin syvälle ja söi ja nuoli ja nuoli.. ainakin kolme kertaa tää tapahtu ja sitä kesti pitkään. Ja vielä sen jälkeen kun olin lauennut.. outoa!?!!?!??!

Miks kukaan ei kertonut mulle, että ratsastaminen on niin hemmetin vaikeeta? Vai oonko vaan laiska ja huonossa kunnossa? Tuntu et siit ei tuu mitään!

semmosiii kyssäreit teil miehil.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotain 16 v

Vierailija
2/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vaadi kortsua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Älä ny. Ainakin yritti. 1/5

Vierailija
5/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei peppuun pannessa kortonkeja tarvi.

Sukupuolitaudit tarttuu myös sieltä. Mutta eihän teille ole väliä kun se oma kiva on vaantörkeää, nainenon vaan reikä, sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
6/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mies jotenkin kehitysvammainen? Onko päätäntävaltainen vai jonkun holhouksessa? Ei halua että tulet raskaaksi mutta ei käytä kumia. En ole tyhmempää kuullut.

Vierailija
7/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muuten käyttää, viimeistään sitten, kun laittaa käyttämään. En anna ei-vakituiselle kumppanille ilman, piste. En, vaikka käytän myös hormonaalista ehkäisyä. Ikinä kukaan ei ole vängännyt vastaan, ja itse asiassa lähes poikkeuksetta kumin käyttö on ollut miehellekin itsestäänselvyys.

Kyllä, moni tykkää nuolla. Sinun ei tietenkään siihen pidä suostua, jos et itse tykkää.

Ja mitä tuohon ratsastamiseen tulee, en osaa sanoa. Ei se minusta ole vaikeaa. Osaatko sanoa, mikä siinä tarkalleen mättää? Sattuuko esimerkiksi johonkin tai loppuuko voimat kesken vai mitä?

Vierailija
8/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta tuntuu, jos toisesta tykkää, kun saa survoa paljaalla söpöä pikku pillua. Tämä ei ole kettuilua. Se on kuin taivas, kun sinne pääsee. Et tiedä, miltä se tuntuu, kun pillu ja sen mahla hyväilee kalua.

Vierailija
9/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei peppuun pannessa kortonkeja tarvi.

Sinne ne peräsuolen ulostebakteerit ihanasti painuu esinahan alle. Namnam

Vierailija
10/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan moderaattori on tehnyt itse aloituksen, koska se on vielä täällä.

Vierailija
11/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laukesi 4 kertaa :) Ori :) voi jeesus , ja jotkut vastailee onnessaan

Vierailija
12/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mies jotenkin kehitysvammainen? Onko päätäntävaltainen vai jonkun holhouksessa? Ei halua että tulet raskaaksi mutta ei käytä kumia. En ole tyhmempää kuullut.

Vammainen taidat olla sinä. Kateellinen lehmä. :D

13/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoskorin sekundamiehet eivät käytä koska monella heistä ei ole 1) ymmärrystä syy-seuraussuhteista 2) paljoa menetettävää. Fiksu ja omaa elämäänsä hallitseva mies taas ei todellakaan paina menemään paljaalla jonkun yhden yön huuman takia. 

Vierailija
14/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammainen taidat olla sinä. Kateellinen lehmä. :D

Kateellinen siitä että jonkun seksikumppani on vajaaälyinen ja/tai kehitysvammainen? :D

Erikoinen logiikka.

Vierailija
15/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton tämä valheellisen kaunan määrä. Nauti dinä aloittaja vaan miehestäs ja seksistä. Nämä haluaa vaan kateellisena ottaa sen sulta pois. Nussikaa!

Vierailija
16/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
17/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Unohtuiko jotakin….kissa,

Vierailija
18/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmetyttää tuo kondomi, pitää olla pannessa muuten ei nii väliä. Eilisilta meni kahen n.50v naisen kans jokaisen käet ja kieli kävi vuoroin jokasessa aukossa mitä ihmisestä löytyy, sitte ku pantii oli naisille kondomi tärkiä, eiköhä ne bakteerit ollu jo yhteisiä enne sitä

Vierailija
19/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Unohtuiko jotakin….kissa,

Gissa nugguu välillä.

Vierailija
20/30 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikuttaa siltä että säikeen aloittaja tarvitsee lisää harjoitusta seksissä. Mutta ei kai nykyaikana kondomia tarvita kun on modernit ehkäisymenetelmät kuten e-pillerit lähes kaikilla naisilla käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme