Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Google poisti Satuhäät-sivulle johtavia hakutuloksia (hääparin pyynnöstä?)

Vierailija
01.08.2014 |

Nyt mammat arvuuttelemaan ja tutkimaan mikä hääpari on halunnut itseään koskevat hakutulokset pois. Säälittävää. Itsepähän ovat sarjaan vapaaehtoisesti halunneet.

"Yle sai torstaina hakukoneyhtiö Googlelta ilmoituksen, että Google on poistanut Ylen julkaisemalle verkkosivulle johtavan hakutuloksen tai hakutuloksia.

Ilmoituksessaan Google ei yksilöi pyynnön tekijää, mutta kertoo verkko-osoitteen, jolle johtavia hakutuloksia se on poistanut.

Poistetuissa hakutuloksissa ollut linkki vie Ylen TV2:n Satuhäät-sarjan jaksosta kertovalle sivulle. Itse sivu on edelleen verkossa."

http://yle.fi/uutiset/oikeus_tulla_unohdetuksi_google_poisti_ylen_satuhaat-sarjan_sivulle_johtavia_hakutuloksia/7387510

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivakaas nyt tämä esiin kun mä en itse jaksa...

Vierailija
2/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo iso homma, kun vaan googlettatte kaikki ja ne joista ei löydy tuloksia ne on ne! Easy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakutulokset on poistettu vain Eu-maiden sivuilta, USA:n googlesta löytyy normaalisti. Sinne osoite on google.com/ncr

Vierailija
4/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä ois älyä poistattaa ne sivut? 

Joku eronnut pari :DD

Vierailija
5/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuhäät petra ja veikka

???

Vierailija
6/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista. Yrittääkö joku eronnut pimittää edellisen avioliittonsa uudelta hoidolta kokonaan? Ei tule onnistumaan Suomen kokoisessa maassa.

Vierailija
7/17 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks se wt-pariskunta Satuhäissä? Se Jassu tai Yassu mikälie ja se lassukkamies, ne jotka oli myöhemmin Duudsoneissakin...

Vierailija
8/17 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihkura sentään. Jos omat hääni ois kuvattu ex ukon kans, haluisin että ne poistettaisiin välittömästi! En tahtois moisen kuspään kanssa olla missään tekemisissä, edes samoilla nettisivuilla!

Vierailija
9/17 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva se vaan itse, kun kumminkin haluat.

Vierailija
10/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu.. Itelle tuli mieleen, et jos joku haluaa poistaa tietonsa netistä, niin se on juuri sitä varten ettei asiasta jauhettais enempää. En jaksa itse penkoa, vaikka hauskaahan se olisi tietääkkin... En tiedä edes miksi olisi kiva tietää? Mut eiköhän sillä jollakulla ole ollut oikein hyvä syy? Vaikka nolo ex, tai duunipaikat tiirailee tulevat työntekijät ja tuollainen estää saamasta duunii näinä paska aikoina, tai nyksä ei tykkää sarjasta, tai on eronneet ja haluaa eroon toisistaan lopullisesti??? Tuskin kuitenkaan sen vuoksi että se kiusaisi meitä muita satuhäätohjelman katsojia. Mitäs jos annettais heidän tulla unohdutuksi ja kerta niin tahtovat ja jos joskus selviää ketä ne oli.. Niin poikotoidaan sitä perkeleen jaksoakin sit :-D

Vierailija
11/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä boikotoin koko sarjaa. En ole yhtään jaksoa katsonut.

Vierailija
12/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän av tämän selvitä alta aikayksikön. ;)

Vierailija
13/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 16:48"]

Oliks se wt-pariskunta Satuhäissä? Se Jassu tai Yassu mikälie ja se lassukkamies, ne jotka oli myöhemmin Duudsoneissakin...

[/quote]

Onko Satuhäissä muitakin kuin wt-pariskuntia..? =)

Sitäpaitsi, Wayback Machine:sta löytyy kumminkin kaikki vanhat nettisvut, nekin jotka on mukamas poistettu. Saa googlata...

Vierailija
14/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se yksi skitso-morsian, jolla häiden jatkot oli jossain hevon kuusessa, joku Ruusulinna tai jotain? Sitten kiukutteli, kun kukaan ei auttanut hääautoon ja ei Kaivarin kohdalla juotu kuoharia.

Vierailija
15/17 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka?

Vierailija
16/17 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan tulevissa duuneissa nauretaan tollaisille tiedoille ja jätetään kyllä helposti valkkaamatta julkisuuden haluiset!

Vierailija
17/17 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivujahan tässä ei uutisen mukaan ole poistettu, ainoastaan sivun näkyminen googlen hakutuloksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän