Uusi miesystävä totesi, että jokin seksi asento toimi exän kanssa paremmin..
Sillä hän oli kooltaan pienempi? Miten suhtautuisit?
Kommentit (15)
Sanoisin, et mene sit takaisin exän luo.
M
Ihan helvetin törppöä puhua exästä seksin aikana tai yhteydessä. Olisin kyllä ihmeissäni ja kyseenalaistaisin äijän sosiaalisen älykkyyden tason.
Minulla tietyt asennot toimi exän kanssa paremmin koska hän oli vähän pitempi kuin nykyinen. Mutta en minä sitä hänelle nyt ääneen toteaisi. Olen tyytyväinen koska exässä oli muutoin kaikkea ikävää, siksi ex.
t. pitkä mies
Mikä tuon henkilön älykkyysosamäärä on? Selviytyykö normaaleista arkipäivän toimista? Onko työkykyinen?
:D :D :D
Tarkoitit siis entinen miesystävä.
Tämä on varmasti trolli, mutta mulla oli tommonen poikaystävä teininä eli kyllä niitä olemassa on. Olin hänen ensimmäisensä, mutta muisti aina kertoa minulle miten tuo ja tuo kaunis nainen olisi varmasti sängyssä parempi kuin minä.
Onkohan koskaan mitään positiivista seurannut siitä huomautuksesta, että exä oli tai teki jotakin paremmin? Jo se, että exä oli tai teki jotakin huonommin, on paras pitää ihan omana tietona.
Miehet jotka vaivautuvat edes hiukan ymmärtämään naisen sielunelämää eivät möläyttele moisia. Olipa tyhmä puheissaan. Se toisen herkkä ymmärtäminen on avain kaikkeen, puolin ja toisin. Ei kaikkea tarvitse sanoa vaikka ajattelisikin.
Nousisin ylös, pukisin päälleni ja menisin ovelle, sulkisin sen perässäni ja olisin siitä hetkestä alkaen sinkku. Mutta kukin tyylillään täällä tallailee...
Vierailija kirjoitti:
Onkohan koskaan mitään positiivista seurannut siitä huomautuksesta, että exä oli tai teki jotakin paremmin? Jo se, että exä oli tai teki jotakin huonommin, on paras pitää ihan omana tietona.
Varmasti moni on sisuuntunut jättämään sian, se on erittäin positiivinen asia.
Rehellisyys maan perii! Anta hyvät lähtökohdat parisuhteeseen kun avoimesti ilmoittaa tulevalle puolisolle arviot taidoistaan kaikilla elämän osa-alueilla. Tyyliin: "Voi jee, siivouksen suhteen olet jaetulla sijalla viisi, heti äidin, mummon, tädin, ja kahden ex-vaimon jälkeen, yksi entinen tyttöystävä oli yhtä huono kuin sinäkin". Tai että: "Seksin alalla olet rankingissa seuraavilla sijoilla : Tissit kolmantena, suihinotto hyvä kakkostila, takaapäin kuudes, annelihommissa sijoitus jaettu kolmas, kuusysi viides, lähetyssaarnaaja jaettu kärkisija, ratsastajana olet täpärästi top-kympin huonommalla puolen, ja pimpin ulkonäössä olet pronssisijalla". Kaikesta- siis ihan kaikesta- pitää pystyä avoimesti keskustelemaan, se ennakoi kukoistavaa ja pitkää suhdetta jossa syvä henkinen yhteys. Kaikki vain rohkeasti palautetta antamaan, yllätytte lopputuloksesta joka ei jätä ketään kylmäksi.
Jotenkin näitä juttuja ei aina tahdo uskoa, mutta totta ne varmaan on.
Olin täysin puulla päähän lyöty, kun tansseissa viereisen pöytäseurueen kolmen naisen ryhmä kertoin meidän porukan olevan herrasmiehiä. Tilanne oli siis ollut sellainen, että olimme porukassa hakeneet naisia tanssimaan, mutta he kieltäytyivät.
No, me tietysti toivotimme hyvää illan jatkoa ja kävimme pyytämässä muita daameja tanssilattialle.
Noin puolentunnin kulttua tämä kolmen hengen ryhmä siis kehui meitä. Kysyin syytä ja he kertoivat että erinomaisen moni mies käy solvaamaan naisia tanssiin kieltäytymisen jälkeen. Minusta hyvin erikoista toimintaa miehiltä.
Siispä, olen pahoillani daamit ja häpeän edustamani sukupuolen puolesta.
Itse jatkan kuitenkin valitsemallani linjalla.
AP:lle, jätä se törppö. Kokeili heti rajojaan, mitä voi sinulle sanoa. Matkan varrella ei varmasti muutu paremmaksi. Vain viini, viski ja juusto muuttuu vanhetessaan paremmaksi, eikä niistäkään kaikki.
AP, olet päätynyt tyhmän miehen seuraan. Hankkiudy eroin, ennenkuin loukkaa lisää.
Älä missään nimessä kiinny häneen.
AP, olethan tehnyt uudesta miesystävästä entisen miesystävän.
Kukaan aikuinen ei toimi noin.
Häpeän myös tunnustaa olevani mies.
V.ttu kuinka tyhmii äijii onkaan.
Takaapäin peräaukkoon?