Mieheni ei suostu käyttämään deodoranttia ja haisee! Ällöttää
Ongelma suhteessamme on nyt se ettei mies suostu käyttämään edes näillä helteillä deodoranttia ja mieheni hiki haisee aivan kuvottavan voimakkaalle myskisonnille. Olen useita kertoja pyytänyt että mies ostaisi deodorantin ja hajuveden itselleen. Mies ei suostunut. Ostin miehelle "lahjaksi" deodorantti+hajuvesisetin ja kiitos tästä oli se että mies sanoi "et edes kaljaa voinut ostaa" ja antoi koko setin kaverilleen minulle kertomatta. Iljettää nukkua miehen vieressä kun mies hikoilee niin että lakanat kastuu ja koko sänky haisee hielle näillä helteillä! minä joudun tämän takia käymään suihkussa 5 kertaa päivässä koska hienhaju tarttuu sängyssä myös minuun ja vaatteisiini joita saan koko ajan olla pesemässä. Olen jo alkanut etääntyä miehestä ja nukun sängyn laidalla mahdollisimman kaukana hien hajusta. Jos mies yrittää unissaan halata minua ja kaapata hikiseen kainaloonsa niin revin ja työnnän miehen pois, yök. En usko että jaksan tätä suhdetta enää kauan! Oksettaa koko ihminen joka ei hygienista piittaa. Niin ja mies käy vain kerran viikossa suihkussa.
Kommentit (5)
Olet valinnut väärän miehen. Rakkaan hiki ei haise pahalle. Sorry, mutta näin se vain on.
Kun mies tulee suihkusta, pyydä sitä nostamaan joku esine korkealta. Kun mies nostaa kätensä ylös, teet deodoranttihyökkäyksen ja suihkutat kainaloihin!
hyi saakeli, suihkussa vaan kerran viikossa... Saattaa vähän pallit muhia ja kulli haista. Mulla tulis jo pelkästään tuosta ero, tai vähintään seksilakko. Oksettava pelle...
Mikä avuksi? ero? muilla yhtä jääräpäisiä miehiä?