Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkohan mies tosissaan?!?

Vierailija
01.08.2014 |

taustatietoa: olen opiskelija, jolla jatkuu koulu n. Viikon päästä, valmistun nyt syksyllä. Ikävä kyllä, en onnistunut saamaan kesätöitä tälle kesälle, ja olen tiennyt että Se on rassannut miestä, koska on kuitenkin itse vakituisessa työssä, ja onhan minullakin ollut koko kesän huono omatunto, että toinen on joutunut " elättämään".

Tänään tilanne kuitenkin räjähti, ja aivan yhtäkkiä. Mies oli koko aamun ja aamupäivän erittäin hyvällä tuulella, kunnes ihan ilman varoitusta alkoi sättimään, että en ole tehnyt koko kesänä " yhtään mitään" ja kuinka olen "laiska paska" , ja että minun pitäisi kerätä kamppeeni ja lähteä. No, itku kurkussa ja hämmentyneenä menin vanhempieni luo, josta soitin sitten miehelle. Hän oli lähtenyt ilmeisesti ryyppäämään ja haluaa kuulemma avioeron ja myydä kämpän. Lisäksi sanoi, että kotiin on asiaa vain hakemaan kamppeet pois, ja jos tulen muuten kotiin, niin hän ei tule. Tulin kuitenkin kotiin odottamaan häntä, jos vaikka saataisiin puhuttua.

nyt mietinkin, mistä ihmeestä tuollainen raivo kehittyi kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja onkohan hän tosissaan eron kanssa, vai onkohan Se vain humalaisen puhetta?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitähän ei voi tietää kuin Se mies....

Vierailija
2/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tykkää elättää naisia, mutta auta armias jos nainen pärjääkin yksin. Se on myös paha.

T. sinkku, eronnut avio- ja avoliitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ollut kännissä kun alkoi eka raivoamaan kuitenkaan..? Ymmärrän kyllä että ottaa päähän mutta ei tuo nyt mikään syy ole erota jos muuten on kaikki parisuhteessa hyvin?

Vierailija
4/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:37"]

Miehet ei tykkää elättää naisia, mutta auta armias jos nainen pärjääkin yksin. Se on myös paha.

[/quote]

niin totta!

Vierailija
5/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:38"]

Siis ei ollut kännissä kun alkoi eka raivoamaan kuitenkaan..? Ymmärrän kyllä että ottaa päähän mutta ei tuo nyt mikään syy ole erota jos muuten on kaikki parisuhteessa hyvin?

[/quote]

Joo, ei ollut siinä vaiheessa kännissä. Ja niin minäkin ymmärrän täysin vitutuksen, mutta olisin kuitenkin halunnut puhua tästä kuin aikuiset. Mies kuitenkin tietää, että valmistuminen on ihan lähellä, ja alalle, jossa töitä kyllä löytyy, eli en koko elämääni ole " tekemättä mitään", koska tosiaan opiskelijan ei miehen mielestä ole mitään...

ap.

Vierailija
6/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt töihin, vitun loinen!

Vierailija
8/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 20:37"]Miehet ei tykkää elättää naisia, mutta auta armias jos nainen pärjääkin yksin. Se on myös paha.

[/quote]

Miehet eivät halua elättää, mutta haluavat itse olla naisen elätettävänä ja passattavana.

Vierailija
9/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin muu tässä nyt viiraa, kuulostaa siltä, että sai tästä aiheesta vain tekosyyn.

Vierailija
10/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotona 3kk vauvan kanssa ja mies ruikuttaa kun ei ole rahaa kun en käy töissä! Miehet. Aikamoinen paskapää toi sun miehes taitaa kanssa olla ap.

Vierailija
11/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä. Voiko tuota asiaa enää sen suoremmin sanoa, tehdä, ilmaista? Ja vielä kuitenkin nainen yrittää lukea rivien välistä, et mitäköhän se nyt oikein tarkoitti.

Juu, saattaa olla vaikka toinen nainen jossain vartoomassa (hyvin todennäköistäkin), mut eikö sanoma ole kuitenkin selvä: se on slut nu.

Vierailija
12/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä taitaa vaan olla toinen nainen.

Vierailija
13/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:13"]Mä olen kotona 3kk vauvan kanssa ja mies ruikuttaa kun ei ole rahaa kun en käy töissä! Miehet. Aikamoinen paskapää toi sun miehes taitaa kanssa olla ap.

[/quote]

niin on sunki mies :/

- 3kk lapsen äiti joka kituuttaa mies ei valita vaan arvostaa lapsen ja kodinhoitoa.

Vierailija
14/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se lupaus myötä ja vastoinkäymisistä? Kuullostaa provolta. Kai asioista on sovittu etukäteen.

Vierailija
15/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Yritin soittaa miehelle vanhempiesi luota, ja sitten palasit kotiin odottamaan miestä, että saatte puhuttua?

Ensinnäkin niin kauan kuin koti on yhteinen, miehellä ei ole oikeutta ajaa sinua pois sieltä. Miksi edes lähdit, jos kuitenkin palasit.

Toisekseen ihmettelen, että sinä haluat keskustella. Eiköhän olisi miehen tehtävä vähän tarkentaa kantaansa, nöyrästi.

Pysy sinä kotona mutta suunnittele miten jatkon järjestät. Et voi tietenkään olettaa, että tuollainen äijä sua elättää. Ei ne elätä. Parempi onkin yksin, niin saat edes asumislisää tai sossusta kesän ajan toimeentulon. Toki myös kesätöitä voi vieläkin kysellä, yleensä tekijöitä tarvitaan, sillä opiskelijat on vähän sellaista porukkaa, että kun ovat pari kuukautta tienanneet, niin elokuussa ilmoittavat, että lähtevätkin reissuun. Sulle vois olla hommia jossain.

Vierailija
16/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:18"]

Ei elämä. Voiko tuota asiaa enää sen suoremmin sanoa, tehdä, ilmaista? Ja vielä kuitenkin nainen yrittää lukea rivien välistä, et mitäköhän se nyt oikein tarkoitti.

Juu, saattaa olla vaikka toinen nainen jossain vartoomassa (hyvin todennäköistäkin), mut eikö sanoma ole kuitenkin selvä: se on slut nu.

[/quote]

tiedän kyllä mitä Se tarkoitti,mietin vaan että onkohan tosissaan, kun ennenkin isojen riitojen aikana puhunut samanlaisia, mutta jälkeenpäin pyydellyt anteeksi ja perunut puheensa

Vierailija
17/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä naksahdellut ennenkin? Jos olette naimisissa ja koti on yhteinen, en lähtisi sieltä kirveelläkään vaan se olisi mies joka sieltä lähtisi roiniensa kanssa tuollaisen jälkeen. Hänellä on toinen ainakin kiikarissa jo. Toinen nainen, joka on töissä ja on itsenäinen. Älä siis ala suotta nöyristelemään miehesi edessä, vaan seiso siinä selkä suorana ja oikeutesi tietäen. Voit miettiä siellä odotellessasi jo tavaroiden jakamiset ja muut järjestelyt valmiiksi, kirjoittaa ne ylös ja printtaa vaikka avioerohakemuskin valmiiksi. Kun mies tulee, lataat ne mitään sanomatta eteen ja annat kynän käteen. Luulisi siinä vaiheessa juttelun maistuvan taas.

Vierailija
18/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen mies vuosikausia. Siis sellainen, joka toimi juurikin noin ja yleensä aina aivan yllättäen. Ja minä juuri kuin sinä. Mies taisi nauttia tilanteista jollain sadistisella tavalla. Älä vain lähde tuollaiseen leikkiin mukaan. Tai sitten mies on pidempään suunnitellut tuota eroa ja laskenut, että nyt on hyvä hetki erolle. Jossei miestä kiinnosta selittää asiaa sinulle paremmin tai keskustella oma-aloitteisesti kanssasi, niin varmasti sinullekin parempi että eroatte.

Vierailija
19/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:18"]

[/quote]

tiedän kyllä mitä Se tarkoitti,mietin vaan että onkohan tosissaan, kun ennenkin isojen riitojen aikana puhunut samanlaisia, mutta jälkeenpäin pyydellyt anteeksi ja perunut puheensa

[/quote]

Apua! Kamala mies, jos tuollaista puhuu/uhkailee! Ei hyvä. Ei ollenkaan. :(

Vierailija
20/50 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 21:20"]

Mites se lupaus myötä ja vastoinkäymisistä? Kuullostaa provolta. Kai asioista on sovittu etukäteen.

[/quote]

olisihan se pitänyt tietää, että tähänkin tullaan tuota huutelemaan, voi että ottaa päähän! ei ole provo, kumpa olisikin! ap