Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa autoista!

Vierailija
01.08.2014 |

Kertokaa minulle viekö auto teidän taloudessa teidän mielestä aivan liikaa rahaa? Asumme mieheni kanssa Helsingissä ja nyt esikoista odotamme ja ennen ei ole autolle ollut tarvetta, mutta nyt on käynyt mielessä sen osto, koska olen kotoisin toiselta paikkakunnalta ja vanhempieni luo kylään olisi niin paljon helpompi lähteä omalla autolla kuin junalla, nyt kun vauva syntyy. Onko auton tarve lisääntynyt huomattavasti vauvan synnyttyä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä auto (tai siis kaksi autoa) on ihan ehdoton, mutta me emme asukaan Helsingissä. Kannattaisiko teidän harkita vuokra-autoa aina tarvittaessa, jos vain mummolareissuja varten ajattelit?

Vierailija
2/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoon ja sillä töihin menemiseen menee 1000€/kk. Sitå voi sit miettiä onko se paljon vai vähän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin vie ihan liikaa. Mutta suhteessa tarpeeseen niin ei ole liian kallista pitää autoa. Ilman ei pärjättäisi, molemmilla omat.

Vierailija
4/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta vuokra-auto jos ette tarvitse autoa tulevaisuudessa muuhun esim. tiheneviin kauppareissuihin -> lapsen tarpeet ja tarvikkeet jne.

Vierailija
5/5 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie, mutta töiden takia tarvitaan molemmille omat. Mulla oli aikaisemmin mahdollisuus mennä julkisilla, mutta vuoroja vähennettiin ja se meni niin älyttömäksi, ettei onnistu. Mies taas joutuu ajamaan työmatkoja toisille paikkakunnille usein - vuokra-auto on toki ratkaisu, mutta se on  hankala kun pitäisi olla jo maanantaina klo 8 perillä, eikä vuokra-autofirmoja ole lähellä, niin joutuu sitten kuskaamaan ja hakemaan eikä taas aikataulut käy yksiin. Kumpikin tykkäämme sekä työstä että työpaikasta, joten vaihtokaan ei ole ratkaisu. varsinkaan mulla, kun vasta pari vuotta sitten vaihdoin työpaikan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan