Ihastun usein homoseksuaaleihin miehiin, onko kohtalotovereita?
Siis ihan miehekkäisiin ja tavallisiin miehiin. Kuulen vasta myöhemmin, että ovatkin homoja.
Kerroin kaverilleni tämän ja hän sanoi syyksi etten niinkään seksistä välitä. Olen kyllä samaa mieltä ainakin tässä asiassa.
Kommentit (18)
Ovat usein jotenkin karismaattisia ja puoleensavetäviä. Ap sulla on hyvä maku miesten suhteen!
Minulla on ainakin umpihetero mies. Ei tosin välitä seksistä, mutta mikäs siinä, elämässä on muutakin kuin seksi.
Ihmiseen pitää tutustua peremmin ennen kuin sanoo juuta tai jaata.
Olen mies ja muhun taas moni homo on ihastunut :/
Liian naismaisia omaan makuuni.
N30
… Caught a plane and flew away
And all the best women are married
All the handsome men are gay...
(Ote Robbie Williamsin biisistä "Supreme")
Taas näitä aseksuaaleja. Ennen osattiin sentään panna.
Vierailija kirjoitti:
Äitis osas kun sut teki, ps. olen naimisissa aseksuaalin homon kanssa ja hempeästi menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis osas kun sut teki, ps. olen naimisissa aseksuaalin homon kanssa ja hempeästi menee
Seksiä ei ehditäkään nykyään harrastaa. Paljon parempiakin harrastuksia on olemassa kuin jatkuva jytkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ei ehditäkään nykyään harrastaa. Paljon parempiakin harrastuksia on olemassa kuin jatkuva jytkytys.
Joo. Tavaroiden ja "elämysten" maaninen kuluttaminen. Kapitalisti kiittää, planeetta kyykkää.
Miehiä me homotkin ollaan ja ei todellakaan tykätä siitä miten te räävitte meidän sukupuoltamme tällä palstalla. Olette kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tavaroiden ja "elämysten" maaninen kuluttaminen. Kapitalisti kiittää, planeetta kyykkää.
Av mamman paremmat harrastukset on siiderin lipittäminen ja miesten haukkuminen.
Onkohan heteromiehillä sama juttu lesbojen suhteen?🤔
Olen itsekin naisena ihastunut usein homoihin joka on aika vittumaista, koska siinä tiedostaa sen, että ei tule ikinä saamaan sitä, vaikka kuinka haluaisi.
Ihan kuin kielletty hedelmä Eedenin puutarhassa
Usein itse ihastun katseeseen. Homoilta ei saa sellaista katsetta koskaan kuin kiinnostuneelta heterolta. Mulla ei siis tätä ap.n ongelmaa mutta kysäisenpä että mihin heissä ihastut? Ja mistä tiedät että ovat homoja? Moni karkottaa ei toivotut satunnaiset ihailijat valehtelemalla.
Jos ihastun johonkin julkkikseen, niin hän hyvin todennäköisesti paljastuu homoksi, tai vähintään bi-seksuaaliksi.
En ole kiinnostunut mistään stereotyyppisistä homoista, mutta esim. Lee Pace on mies minun makuuni.
Minä ihastun aina tuoksuun ja tykkään seksistä.
Yksi entinen poikaystävä ryhtyi homoksi ja joskus nuorena olin ihastunut poikaan, jonka tiesin olevan homo.
Tykkään ihmisistä, joista tykkään, olivat sitten mitä tahansa.
Koita etsiä joku deittisovellutus ja sieltä miehiä jotka pitävät sekä miehistä että naisista. On ihan ymmärrettävää että rakastuu homoihin, heillä on paremmat tunnetaidot noin yleisesti ottaen kuin suomalaisella hetero miehellä.