Ihanko oikeasti täällä ihmiset tutkivat limojaan suorastaan tieteellisen tarkasti..?
Lueskelin huvikseni, että mitä tuolla Ovulaatio yms-sivuilla kirjoitellaan, niin ei tiedä itkisikö vai nauraisiko... Siellä eräässäkin ketjussa (otsikko joku Luteaali... en enää muista takemmin) ketjun ap selitti, kuin maailman itsestäänselvimpänä asiana, että tutkii totta kai ovislimansa perusteellisesti joka kuukausi ja ovislimat TULI silloin ja silloin (siis minne tuli...?). Totesi myös, että hänen ovislimansa on tooodella venyvää, peräti 10 cm!!
Ihanko tosiaan tuollainen on yleistäkin (ainakin Vauva-palstailijoiden keskuudessa...)? Itse en edes tiedä, että mitä tarkoittaa luteaali, vaikka koulutettu olen, eikä ole vielä käynyt mielessäkään edes kiinnittää huomiota, että onko mulla yleensä mitään ovislimoja...
Ihmekö se sitten on jos vauvaa ei ala kuulua, kun koko ajan pitää stressata limoista sun muista. Ja useimmiten nämä hysteerrisimmät tapaukset eivät ole edes kovin kauaa vielä lasta yrittäneet vaan suunnilleen heti kun ehkäisy on jätetty pois alkaa tuo kamala hössötys.